Citat:
Ursprungligen postat av
ErikAnderzohn
Du blir så ilsk att du inte kan låta bli att helt okontrollerat stava fel. Om du i fortsättningen slutar skriva med sån högerfanatisk iver så kanske du klarar av att trollbinda någon med dina "metoder" och alternativa fakta.
Vad gäller länkarna så kan man klicka sig fram och se hur många som faktiskt röstat...på delstatsnivå (med all nödvändig statistik behäftat).
Vi provar igen. Någon kanske inte hann med att snappa upp dem under tiden du började skräpposta väldigt febrigt:
https://electproject.github.io/Early-Vote-2020G/index.html
https://targetearly.targetsmart.com/index.html
Vad exakt är mitt synsätt? Har inte fått detta klart för mig, inte från ett högerradikalt perspektiv dvs.
Om jag har förstått det korrekt, så har antalet avlagda röster, som vid det här laget vida överstiger Republikanernas, och Demokraternas redan överlägsna röstregistreringspool, ingenting med att göra hur allt slutar, eftersom din "metod" förklarar varför.
Det är väl femtioelftegången nu som du duckar från att visa upp dessa magnifika variabler...som inte tar någon som helst hänsyn till att voter turnout faktorn de facto ställer hela din problemuppställning på ända.
Men snälla Erik, det finns ingen extra-våg av demokratiska röster, det finns inga studenter i omfattning Ni pratat om, och antalet röster fördelas på vita/svarta/latinos/unga/gamla som de gjort vid tidigare val. Om du inte är vän med detta faktum kan du givetvis inte dra slutsatser. Men följ data så kommer även du vara tvingad att acceptera detta om sisådär 5-6dgr. Att man i år startat poströsta tidigare i flera stater ger naturligt returer tidigare, dock kan man räkna hur många returer och när, så får du ett mönster som kan läggas bredvid 2016 och jämföras, givetvis skall alla dessa faktorer måste vägas in stat för stat ej landet som helhet.
Som Löfven skulle säga, om "dina ingångsfakta" är felaktiga kommer du inte ha rätt slutresultat (kanske det smartaste Löfven någonsin sagt).
Baserat på sajten du hänvisar till kan vi redan nu konstatera att Trump
leder i Michigan, Ohio, Wisconsin, Florida mfl stater. Inte på målsnöret, Leder. Vi bör koncentrera oss på de stater där slaget står. Flera av dessa stater leder Trump med större marginal än vad förståsigpåare på "min sida" hoppats på.
Arizona är en Republikansk stat där man trott Biden skulle kunna ha en chans men som underlaget ser ut just nu leder Trump med
större marginal än 2016. Denna kan man nu räkna som säker och därmed satsa resurser på andra stater som behöver uppmärksamheten mer, där Trump kör rally drar han in en 5-6.000 röster per kväll. Tippingpoints.
Har full förståelse för att din kommunistiska hjärna inte vill acceptera detta, men då låter du ju politiken gå före siffrorna. Du bör låta detta sjunka in så du inte får hjärnblödning på valnatten. När detta sker vill jag att du börjar ifrågasätta media dess rapportering och sociala medias censur. Vi mår alla bättre av en Fri Värld.
Specialen: Intressant är att demokratiska stater som NM och NV är uppe för möjlig vinst för Trump, tror att han kan kamma hem Nevada.
Rally där idag!