Citat:
Ursprungligen postat av
.Hellraiser.
Ni är värdelösa. Smaka på den. Ni har ingen makt och ingen tar er på allvar, ändå beter ni er som om ni vore så himla viktiga.
Så du vill leka med de stora grabbarna men saknar den intellektuella förmågan för det? Allt som du skriver andas underlägsenhet, då du uppenbarligen är helt känslostyrd och till råga på allt elände använder dig av formuleringar, vilka avslöjar din vidden av din intellektuella oförmåga.
Så ta då upp min kastade handske, om du verkligen anser dig vara mig intellektuellt värdig, att på allvar ta diskussionen med mig.
Citat:
Varför har ni inte fått nån makt då? Sluta skyll på att ni inte har funnits länge och så. Ni har funnits i typ 30 år och inte lyckats få ens 1% av rösterna.
För att vi ständigt förtalas i systemmedia och hela tiden beskylls för både det ena och det andra.
Citat:
SLUTA VARA SÅ JÄVLA RÄDDA FÖR KRITIK.
Din kritik är förstås den sista som vi tar på allvar. Skulle du mot all förmodan lyckas att formulera en relevant sådan är vi förstås beredda att överväga den.
Citat:
Sluta tro att om ni bara sätter upp 1.000.000 miljontals klibbor på lyktstolpar så vinner ni. Det kommer inte lyckas.
Nej, det är förstås bara en undanflykt i från din sida, då segern förstås kommer att vara given "bara vi sätter upp 1.000.000 miljontals klibbor på lyktstolpar". Tack vare din oro förstår vi att segern är inom räckhåll.
Så du visade din sanna natur så enkelt, att våldet är din enda lösning. Vi tackar för din lösmynthet.
Citat:
Ursprungligen postat av
.Hellraiser.
Så är det säkert. Men jag "ironiserade" mest, var lite sarkastisk över att alla nassar typ flytt från tråden. Det är liksom inte det här järnviljan att ta över världen direkt. Ibland får man läsa lite mellan raderna av det jag skriver.
Nej, vi är förstås här för att bemöta dig, om du nu är förmögen att hantera det.