Citat:
Ursprungligen postat av
kornblomst
Ja det er mye THs versjon. Dekkhistorien. Med diverse avsporinger og komplikasjoner.
Må si jeg gleder meg til oppklaringen.
Ja. Saken vil bli oppklart. Og da vil hendelsesforløpet falle på plass. Vi vil få svar på de mange uklarheter, spørsmål og tilsynelatende umuligheter som står åpne nå.
I kveld synes jeg veldig mange har oppført seg som servile, håpefulle skolegutter som «håper lærer’n får tak i de slemme guttene».
Har noen lest Aftenposten i dag om hvordan politiet får kjørt seg med «skrittellerfaktaene» sine i Bertheussen-saken?
Det er dessverre ikke sånn at politiet har en stabel med hittil ikke lekkede, gode bevis og teorier som kommer til å få TH, som alle jantemenneskene på denne tråden har bestemt seg for at er skyldig, dømt.
Det er tvert imot sånn at småhjernene i politiet, enten blir tvunget til å gi seg fordi noen sjefer med litt større hjerner kommer til å avslutte alt for dem, eller drar til med tiltale og rettsak og driter seg loddrett ut.
Sorry folkens, det hjelper liksom ikke å drømme om at politet i all hemmelighet har en god sak.
Det hjelper ikke engang å prøve seg på det logisk svake resonnementet om «siden det ikke er spor etter noen i SH4, så må det være TH» (som det heller ikke er spor etter).