Citat:
Ursprungligen postat av
Timeout
Men vänta nu... du skrev förut att du är 35 år men du kan rada upp vad hon har gjort sedan 1994 när du var 9 år gammal.
Sen drar du upp något som hände i början av 10 talet när du var ca 25.
Jag får inte ihop det.

När menar du att hon skulle ha haft en subduralblödning? Den enda blödning vi känner till hände i mitten av mars 2014 och då jobbade inte Karin längre.
Det finns nästan ingenting om Karins jobb som jurist/åklagare/domare att hitta.
När har hon jobbat egentligen?
Jag 35+ där omkring.
Säg att Karin slutade vara verksam runt 2017, så är vi nära.
Dock betrodda kollegor som berättat. Spåra gärna min historik i denne tråd. Flashback är en sophög betraktat häri. Huf kanske berättar litet mer?
Inget försvar dock, hon har ju havererat bortom räddning även för oss mest brydda. Hon har ju uppenbarligen försökt mörda sin ex-man, med ganska avancerade sätt - värst genom att försöka manipulera sina egna födda barn.
Detta kommer ofelbart resultera i långt straff, då hon idogt gjort dessa försök. Hon har tappat sinnet helt, jämfört med den Karin kollegor känner henne - ej jämförbart intill.
Man måste ju på något vis som människa fråga sig, hur en framstående profil plötsligt fått avbrott och halkat snett?
Särskilda utredningar i all ära nu för tiden då dom är helt slutna, med Jesper R och åklagare Kastlund mfl i front, men man måste undra hur en sådan som Karin kommit skevt och blivit en brottsling på denna nivå?
Klart dom bollar med varandra, då dom känner varandra, så man undrar ju hur tanke gångarna går?
Åklagaren i detta är en färsking inom SU, så han följer bara devisen, men jag undrar vad tex Kastlund tänker om detta?
Citat:
Ursprungligen postat av
Picasso2
Så du tror att hjärnblödningen är boven här? Jag vet att sånt kan förändra en människa rejält. När det slocknar även i väldigt små områden så påverkar det enormt. Det verkar som om du ser det som en utlösande faktor till hennes personlighetsförändring och ökande alkoholkonsumtion.
Tror så, ej föremål för ifrågasättning sett till vad jag jag lärt mig om den typen av stroke.
Men föga troligt att någon juridiskt vidimerar någorlunda, då forskningen ej finns på plats i någon mån som kan betraktas bärande.
Hennes förfall är juridiskt ett mysterium, i min mening. Inte ens svartsjuka eller hat kan framkalla sådant här beteende, så det måste vara något annat. Hon har bytt skepnad efter stroken, och den nya skepnaden är en överraskning för alla som känt till henne sedan tidigare.