2020-10-16, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VanDick
Bra beskrivet. Detta är anledningen till varför det här är ett ödesval. Man kan tycka vad man vill om Trump, men han är tusenfalt bättre än alternativet. Trump är garantin för individens frihet genom den politik han vill föra. Om Biden o Demokraterna vinner är vi på sikt rökta, vi blir arbetsbesboskap åt storföretagen och styr mot en dystopisk världsordning.

Ja. Trump är det enda hopp vi har.
2020-10-16, 21:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bottenslam
Hörsägen är alltså allt du har?

eh?
Har du läst artiklarna i nytimes med tillhörande källhänvisning?

1) manhattans åklagare öppnar förundersökning baserat på de dokument som cohen tillhandahållit
2) trump bekräftar nytimes/mary trump anklagelsen i en tweet

Ibland undrar jag om du och andra MAGA:s är korkade eller trollar.
Senast redigerad av Dixter 2020-10-16 kl. 21:38.
2020-10-16, 21:36
Bannlyst
Citat:
Fast dessa lån är ju inte bekräftade? Det fanns ju inte en enda signatur?
Har du läst forbesartikeln med tillhörande bildunderlag?
2020-10-16, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dixter
Just trafalgar group rankas som betyg C av fivethirtyeight. Har det någon betydelse för ditt val av källor?
/nyfiken

Nej jag tittar inte på rankingen där. Jag följer bara utvecklingen. Sedan försöker jag blåsa lite liv i denna tråd och därför blir ibland mina inlägg som brandfacklor nära bensinen.

Du får väl hålla med mig om att folk är nedgrävda i sina skyttegravar och det blir samma tugg varje dag. Jag har dock märkt en svag tendens nu att Svensk media inte längre talar om det stora gapet. Man börjar tvivla helt enkelt.

Detta kan bli oerhört jämnt och det framförs också i Sverige nu lite kritik mot Biden, han ger inga besked, i och för sig gör inte Trump det heller.
2020-10-16, 21:37
Medlem
Citat:
eh?
Har du läst artiklarna i nytimes med tillhörande källhänvisning?

fel.
2020-10-16, 21:38
Medlem
Citat:
Har du läst forbesartikeln med tillhörande bildunderlag?

Ja. Såg du något signerat dokument?
2020-10-16, 21:39
Bannlyst
Citat:
Ja. Såg du något signerat dokument?

Jag såg kontoutdrag. Jag såg ingen låneansökan. Varför vill du ha en signatur på ett kontoutdrag?
2020-10-16, 21:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ShariaInstructor
Nej jag tittar inte på rankingen där. Jag följer bara utvecklingen. Sedan försöker jag blåsa lite liv i denna tråd och därför blir ibland mina inlägg som brandfacklor nära bensinen.

Du får väl hålla med mig om att folk är nedgrävda i sina skyttegravar och det blir samma tugg varje dag. Jag har dock märkt en svag tendens nu att Svensk media inte längre talar om det stora gapet. Man börjar tvivla helt enkelt.

Detta kan bli oerhört jämnt och det framförs också i Sverige nu lite kritik mot Biden, han ger inga besked, i och för sig gör inte Trump det heller.

Håller helt med. Tack för att du försöker
2020-10-16, 21:44
Medlem
Skallmeja-Zorros avatar
Citat:
Åklagaren i Muellerutredningen med ansvar för "follow the money"
Andrew Weissman, tweetade idag att så sannolikt är fallet.
Trumps lån garanteras av en liten rysk bank som diskret lånat ut via Deutsche Bank,samtidigt som han var back 150milj dollar.
Detta förklarar Trumps motiv till att inte vilja kritisera Putin nu under valrörelsen eller hans 4åriga styre.

Jag hoppas verkligen att "pee-peetape" är sann. Jag vill så gärna veta om Steele-rapportens påstående om donalds förflutna verkligen är sann. Dvs att han varit i händerna på maffian sedan 80talet, och att han regelbundet köper horor vid sina besök i st.petersburg och moskva. Samt att han vet om att han utpressas av putin men inte bryr sig då vetskapen om att han är pank är mer pinsam för honom än att han sitter i ett rum och ser på medan två horor pissar ner en säng som paret obama sov i.
Han kommer att förlora valet och sedan förlora de mesta av sina tillgångar.

Ja, och när den lille pojken ropat, "Kejsaren har ju inga kläder" på valdagen, då startar eftermälet för honom. Jag är övertygad om att när han förlorat sitt ämbete, så är det också starten på årtal av undersökningar och rättsprövningar, han får helt enkelt springa gatlopp genom det amerikanska rättssystemet, både civilrättsligt och för brottsmål.

#evictionnotice2020
2020-10-16, 21:47
Medlem
Skallmeja-Zorros avatar
Citat:
Jag försöker förstå, men lyckas inte. Vad är det du försöker få sagt?

Jag tror han försöker säga dig, att det nu är kört för Trump, inte bara i Presidentvalet utan överhuvudtaget.

#evictionnotice2020
#byebyeneveragain
Senast redigerad av Skallmeja-Zorro 2020-10-16 kl. 21:58.
2020-10-16, 21:51
Medlem
Tubleross avatar
The Hill har Trump och Biden lika i Florida nu samtidigt som Trump och Biden är lika också i North Carolina samt så leder Trump i en färsk mätning i Michigan!

Det går bra nu!
2020-10-16, 21:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Skallmeja-Zorro
Jag tror han försöker säga dig, att det nu är kört för Trump, inte bara i Presidentvalet utan överhuvudtaget.

#evictionnotice2020
#bybyneveragain

Kunde inte sagt det bättre själv.
Tack Zorro

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in