2020-10-16, 15:05
Avstängd
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sillynamnam
Kan hon väl inte vara. Det var igår hon sa att hon ville ha dick pics, i Malous panel med intellektella damer.
Det ena utesluter väl inte det andra? Hon kan fortfarande provocera! På hennes Insta var hon och besökte svärföräldrar för ett par veckor sedan i alla fall. Men det kanske går fort?
Citera
2020-10-16, 17:02
Medlem
LenaPauls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drozd
Favorit i repris - Linda klär av sig naken i Bon:
https://bon.se/magazine/bon-20/linda-klar-av-sig/

Av bilderna att döma är det inte Skugge som är trosmodellen på omslaget till "Fittstim":
https://cdn3.cdnme.se/cdn/6-2/1126645/images/2009/fittstim_57820933.jpg

(lägg märke till tatueringen i troslinningen)
Va? förutom att hon inte alls är naken menar du?

snacka om falsk marknadsföring.
Citera
2020-10-16, 18:05
Medlem
sillynamnams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Det ena utesluter väl inte det andra? Hon kan fortfarande provocera! På hennes Insta var hon och besökte svärföräldrar för ett par veckor sedan i alla fall. Men det kanske går fort?

Ja jag skrev ju att hon är en clickbait-krönikör.
Alltså det är ju ingen som tar det där på allvar. Åsa Beckman låtsas bli upprörd.
Citera
2020-10-16, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sillynamnam
Nytt bottennapp av Linda Skugge: hon vill ha dickpicks.

https://www.tv4.se/efter-tio/klipp/linde-skugge-om-dickpicks-tycker-det-%C3%A4r-hett-13297366

Haha fy fan vilken dagisnivå det är på TV4 rent allmänt. Gamla tanter som desperat försöker verka relevanta och hipp, skäms dom här människorna inte för någonting?
Citera
2020-10-16, 22:11
Medlem
Omvändelse under galgen. LS har byggt hela sin mediokra karriär på vulgärpopulistisk feminism, nu ska resultatet klagas över? Det är ingen intellektuell tänkare detta, en narcissistisk opportunist. Gråhårig dessutom. Dickpicksen skickar vi till dina yngre systrar Linda, ok?
Citera
2020-10-16, 22:56
Medlem
sillynamnams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .Snake
Haha fy fan vilken dagisnivå det är på TV4 rent allmänt. Gamla tanter som desperat försöker verka relevanta och hipp, skäms dom här människorna inte för någonting?

Det är så larvigt och ointressant. Alla vet att det är unga tjejer som får dickpicks och att de flesta tycker det är otrevligt. Det är liksom ingen kul avslutning på en dejt.
Och alla vet att Linda Skugge är för gammal för att få dickpicks. Men så sitter hon där och säger att det är metoos och feminismens fel. Tänker kanske att hon ska verka lite het och sexig.
Det här är sånt man inte borde bry sig om men hon har ju fan nåt slags status i medievärlden, hon är överallt, vräker ur sig ointressanta krönikor och skriver t.o.m på kultursidorna.
Citera
2020-10-16, 23:16
Medlem
Tror LS går en riktigt bitter ålderdom till mötes. Att bli så hyllad trots mediokritet måste vara jobbigt att landa i när det kommer nya unga obegåvade narcissistiska tjejer som blir da shit. Lindas bästa vapen är hennes opportunism, hin odlar kontakter, men ärligt, hur länge håller det? Att leka rebell när man är en gnällig gammal tant? Vad blir det sen? Förtidspensionär?
Citera
2020-10-17, 17:20
Medlem
Tokfaans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LenaPaul
Va? förutom att hon inte alls är naken menar du?

snacka om falsk marknadsföring.
Hon hade varit snygg om hon inte vore så ful.
Citera
2020-10-17, 18:01
Medlem
LenaPauls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tokfaan
Hon hade varit snygg om hon inte vore så ful.
Hehe hon är hyfsat attraktiv man måste känna till sina begränsningar.
Citera
2020-10-17, 19:46
Medlem
Ingen man med värdighet sätter sin stake i henne!
Citera
2020-10-20, 10:47
Medlem
sillynamnams avatar
Ok, tar tillbaks det jag skrev om att hon bara sa så för att provocera, hon menar det.
Trodde Skugge var en stillsam typ privat men...

Citat:
Jag har alltid dragits till missbrukartyper. Det är något med den gränslösa och ofta olämpliga humorn som är så oemotståndlig.
Citat:
Mitt eget psyko som jag i somras hittade på Marstrand gick en gång – dyngrak – på en jobbfest hos en SVT-chef fram till var och en av gästerna för att säga jag gillar din nya bögiga stil. När jag hörde det tänkte jag att honom ska jag ha.
Alla mina vänner sa att jag skulle springa åt andra hållet. Men jag är en sådan som rusar dit där det finns någon som får mig att skratta så jag gråter, någon som kan utmana min uttråkade hjärna.
https://www.expressen.se/kultur/johan-croneman-ar-for-begavad-for-livet/

Snacket om hennes utseende i tråden tycker jag är lika ointressant som hennes krönikor, och om hon blir ihop med missbrukare kan hon faktiskt få dick picks även när hon är gammal.

Festligt ändå med det gamla Fittstimgänget. En gängade sig med Virtanen, en annan hänger med en som går fram och säger jag gillar din bögiga stil. Tuffa brudar
Citera
2020-11-10, 08:20
Medlem
akutaccents avatar
Kikade på hennes Youtubekanal och stötte på detta klipp https://youtu.be/BgOSmi3Ibrc som torde vara hennes kille(?) som intervjuar henne om deras första ligg. Vem fan gör något sådant?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in