Citat:
Ursprungligen postat av
coffin-md
Löjlig? Hm...
För det första, "flera dagar"??? ...snark..
Vilker är "allt det andra" som du plussar på? Att socialtjänsten begått tjänstefel både en, två, tre, fyra.... o.s.v gånger..?
Att familjehemsmamman vägrade samarbeta inför och vid umgänge?
Att helt okända människor hänger ut ett avlidet barn med bild och namn, utan vårdnadshavares godkännande?
Att man utnyttjar detta avlidna barn för att skrika sig hes över att vara den som minsan är 'störst bäst och vackrast'..?
Pinsamt, pinsamt, och pinsamt.
Du är otroligt snabb att döma, vilket säger mer om dig än om mig. Pinsamt.
Ska jag tolka din onödiga kist-kommentar som ett hot?
...........
Ja i flera dagar! Hade räckt om de hade haft henne legat död en dag, för att jag känt lika.
Du måste vara helt otroligt dum, vad är ditt problem?
Det är ju kärringjäveln R som valt att knarka och vanvårda sitt barn till döds, det är väl inte soc, som gjort allt detta?
Visserligen har soc inte skött detta väl, då de antagligen var rädda för paret, R och P, de hade verkligen inte alla hästar hemma, likväl gjordes många fel av soc.
Manipulativa psykopater har tydligen lurat korkade jurister i detta fall, så skrämmande.
Hot? Det märks att du har paranoia.
Men du förstår väl inte vad det betyder att jag kryddade till det lite.
För du gör noll nytta i tråden kommer endast med falska uppgifter och besvarar inte frågor på ett adekvat sätt.
Jag är inte störst bäst och vackrast, det har jag inte heller skrivit, men jag har inte knarkat och vanvårdat barn till döds heller, där ligger jag verkligen i lä!