Citat:
Ursprungligen postat av
miss-fire
Ja han gjorde desvärre det och det var då jag bröt ihop fullständigt. Han pratar om det så avslappnat, hans andhämtning blir tung och han låter kåt/upphetsad. 🤮 Även när han säger att hon inte kan skrika länge, för hon är i så svår chock, så sprutade tårarna på mig. För hela tiden finns känslan där att han njuter. Katt och råttaleken får fortsätta.
Den sista frågan fick vi tyvärr inte svaret på, där han berättar hur han mördar henne. Men an Henrik Day Poulsen och Kurt Krags kommentarer, så säger de bara att vi har förhindrat att en seriemördare går lös i samhället.
Jag misstänker starkt att han erkände att han skar av henne halsen bakifrån, för han erkänner att han inte kunde se henne i ögonen.

Tack för ditt svar!
Ja, det är nog inte lätt att lyssna på detta
rovdjur i mänsklig skepnad när han är igång
och berättar.
Själv vill jag inte höra honom.
Det kan man utgå ifrån att han njuter omåttligt när han här bereds möjlighet att gå
in i detaljer kring det skedda.
Och alltihop lär han minnas så himla väl, så någon inspelning av dådet kan man säga
att han aldrig varit i behov av.
Det fetade: Fast i och med att han erkänner att han skar halsen av KW så blir det ju
liktydigt med att han avslöjar hur han mördade henne.
Det är ingenting man överlever direkt.
Uppgiften om den nu stämmer att hon kunnat göra väsen ifrån sig under förloppets gång
tyder i så fall på hon inte varit försedd med någon form av munkavle, gagball eller något annat.
Vilket jag trodde med tanke på att det förelåg någon skada i hennes munhåla.