2020-10-14, 10:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av miss-fire
Ja han gjorde desvärre det och det var då jag bröt ihop fullständigt. Han pratar om det så avslappnat, hans andhämtning blir tung och han låter kåt/upphetsad. 🤮 Även när han säger att hon inte kan skrika länge, för hon är i så svår chock, så sprutade tårarna på mig. För hela tiden finns känslan där att han njuter. Katt och råttaleken får fortsätta.

Den sista frågan fick vi tyvärr inte svaret på, där han berättar hur han mördar henne. Men an Henrik Day Poulsen och Kurt Krags kommentarer, så säger de bara att vi har förhindrat att en seriemördare går lös i samhället.

Jag misstänker starkt att han erkände att han skar av henne halsen bakifrån, för han erkänner att han inte kunde se henne i ögonen.
Han VILLE nog inte se henne i ögonen. Hon var säkert uppspänd med ansiktet framåt sp han kunde se hennes smärta och ångest när han torterades. Döden tror jag hon mötte när han skar halsen av henne. Och kanske såg han bort just då. Begriper inte varför.
Citera
2020-10-14, 19:22
Medlem
Grandiosos avatar
Citat:
Ja han gjorde desvärre det och det var då jag bröt ihop fullständigt. Han pratar om det så avslappnat, hans andhämtning blir tung och han låter kåt/upphetsad. 🤮 Även när han säger att hon inte kan skrika länge, för hon är i så svår chock, så sprutade tårarna på mig. För hela tiden finns känslan där att han njuter. Katt och råttaleken får fortsätta.

Den sista frågan fick vi tyvärr inte svaret på, där han berättar hur han mördar henne. Men an Henrik Day Poulsen och Kurt Krags kommentarer, så säger de bara att vi har förhindrat att en seriemördare går lös i samhället.

Jag misstänker starkt att han erkände att han skar av henne halsen bakifrån, för han erkänner att han inte kunde se henne i ögonen.
Tack för ditt svar!
Ja, det är nog inte lätt att lyssna på detta rovdjur i mänsklig skepnad när han är igång
och berättar.
Själv vill jag inte höra honom.
Det kan man utgå ifrån att han njuter omåttligt när han här bereds möjlighet att gå
in i detaljer kring det skedda.
Och alltihop lär han minnas så himla väl, så någon inspelning av dådet kan man säga
att han aldrig varit i behov av.

Det fetade: Fast i och med att han erkänner att han skar halsen av KW så blir det ju
liktydigt med att han avslöjar hur han mördade henne.
Det är ingenting man överlever direkt.

Uppgiften om den nu stämmer att hon kunnat göra väsen ifrån sig under förloppets gång
tyder i så fall på hon inte varit försedd med någon form av munkavle, gagball eller något annat.
Vilket jag trodde med tanke på att det förelåg någon skada i hennes munhåla.
Senast redigerad av Grandioso 2020-10-14 kl. 19:41.
Citera
2020-10-15, 14:03
Medlem
Efter jag har läst sista postarna känner jag att jag inte kommer se dokumentaren i sin hälhet. Stoppar nu. Kräks 😢🤢
Citera
2020-10-15, 14:30
Medlem
Citat:
Detta togs upp i dokumentären och Dansk polis har gjort att för att försöka faställa, att inget ligger lagrat i molntjänster. Men eftersom Madsen slängde både hans och Kims mobiler, så vet man ej med säkerhet.

Det man är dock säker på är att han har dokumenterat mordet med alla 3 enheterna, men längre än så kommer de inte.

Det borde gå komma åt ändå. Om de hade telefoner på abbonrmang så lagras IMEI numret och via det borde man genom Samsung / Google / Apple komma in på deras moln?
Citera
2020-10-15, 17:55
Medlem
Jag blev inspirerad att se dokumentären efter att ha läst tråden.

Och blev besviken. Kom väl knappast fram något nytt? Om folk blev illamående av det där så vet jag inte vad.

Dessutom visade de inte hans såkallade erkännande vilket gjorde att allt kändes lite oseriöst.

Spännande ändå vilka individer det finns ute i samhället må jag säga. Sticka någon i underlivet med en skruvmejsel och njuta sexuellt, ja det finns folk till allt .
Citera
2020-10-16, 10:41
Medlem
Han kan ju lätt ha svalt minneskortet i något hölje och löst resten sen med hjälp både inifrån och utifrån fängelset.
Citera
2020-10-16, 11:28
Medlem
Combivals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bengt-Birger
Han kan ju lätt ha svalt minneskortet i något hölje och löst resten sen med hjälp både inifrån och utifrån fängelset.

Jag minns att några här skrev att när Madsen kom iland gick han över en båt som låg förtöjd. Han hade möjlighet att slänga eventuellt minneskort då.
Citera
2020-10-16, 11:28
Medlem
Combivals avatar
Citat:

Vilken dokumentär har du sett? Den som går nu, "utredningen"? I så fall ska jag undvika sista avsnittet.
Citera
2020-10-16, 11:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Combival
Vilken dokumentär har du sett? Den som går nu, "utredningen"? I så fall ska jag undvika sista avsnittet.
I "Utredningen" är inte Madsen med. Alls. Han nämns bara som "han". Vi talar om "De hemliga inspelningarna" som kan streamas från dplay.
Citera
2020-10-16, 12:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bengt-Birger
Jag också tänker i samma banor. Han kunde svälja det varje gång det kom ut tills han fick tillfälle för att smuggla ut detta.
Citera
2020-10-16, 12:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Han VILLE nog inte se henne i ögonen. Hon var säkert uppspänd med ansiktet framåt sp han kunde se hennes smärta och ångest när han torterades. Döden tror jag hon mötte när han skar halsen av henne. Och kanske såg han bort just då. Begriper inte varför.
Jag tror att han njöt av se smärta och ångest i Kims ansikte och ögon. Varför tror du att han inte ville se henne i ögonen?
Citera
2020-10-16, 13:39
Medlem
Jag kommer inte riktigt ihåg om polisen gjorde husrannsakan i deras gemensamma huset där hans exfru bodde?

EDIT:
Vet någon om polisen gjorde husrannsakan i huset där Madsens exfru bodde?
Senast redigerad av matematiker 2020-10-16 kl. 13:56.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in