2020-10-16, 11:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av constant
Var har jag sagt att jag tror på tomten?
Var har jag sagt det?
Visst kan jag vara lite avis på riktigt smarta, men var menar du att du har visat att du tillhör dessa?
Så en pilot skulle inte märka någon skillnad på om hen fraktade passagerare eller om hen sprutade ut gift?
Men du kunde fortfarande inte få fram något bevis för chemtrails?

Är man intelligent så behöver man inte få all information inpakterat av myndigheter eller andra personer och serverat åt en. Lite får man ibland räkna ut själv också . Som sagt har det tagit minst 2-3 år för mig som redan varit relativt insatt , förväntar mig inte att någon som inte ens har vaknat kommer förstå ens om man förklarade för er. Men att chemtrails är toxiska och påverkar folk och atmosfären negativt stämmer iaf
Citera
2020-10-16, 11:12
Medlem
constants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imperialwitch
Är man intelligent så behöver man inte få all information inpakterat av myndigheter eller andra personer och serverat åt en. Lite får man ibland räkna ut själv också . Som sagt har det tagit minst 2-3 år för mig som redan varit relativt insatt , förväntar mig inte att någon som inte ens har vaknat kommer förstå ens om man förklarade för er. Men att chemtrails är toxiska och påverkar folk och atmosfären negativt stämmer iaf
Svara på följdfrågorna från ditt förra inlägg innan du hostar ur dig mer tokigheter. (FB) Tråden om Chemtrails (sammanslagen tråd)
Citera
2020-10-16, 11:23
Bannlyst
Citat:
Så en pilot skulle inte märka någon skillnad på om hen fraktade passagerare eller om hen sprutade ut gift?

Nej, det kan ha skötts av särskild personal i samband med tankning. Annars kan det röra sig om andra plan än passagerarplan som sprejar ut gifterna, plan som sänts ut till önskad plats för att spreja ner ett område , som en utryckning typ..
Senast redigerad av Imperialwitch 2020-10-16 kl. 11:28.
Citera
2020-10-16, 11:30
Medlem
constants avatar
Citat:
Nej, det kan ha skötts av särskild personal i samband med tankning av bränslet . Annars kan det röra sig om andra plan än passagerarplan som sprejar ut gifterna, plan som kan sändas ut till önskad plats och spreja ner ett område
Men det handlar ju om riktigt stora frakt- eller passagerarplan som ni anser sprutar ut dessa gifter.

Tänker du att personal på planet, personal i flygtornet, personal som tankar giftet, luftfartsmyndigheter i länder som planet trafikerar med flera, inte skulle förstå vad de gör? Eller tänker du att alla skulle hålla tyst?

Hur finansieras sprutningarna?

Varför svarar du inte på de tidigare frågorna istället för att spruta(!) ut mer skit? (FB) Tråden om Chemtrails (sammanslagen tråd)
Citera
2020-10-16, 11:40
Bannlyst
Citat:
Men det handlar ju om riktigt stora frakt- eller passagerarplan som ni anser sprutar ut dessa gifter.

Tänker du att personal på planet, personal i flygtornet, personal som tankar giftet, luftfartsmyndigheter i länder som planet trafikerar med flera, inte skulle förstå vad de gör? Eller tänker du att alla skulle hålla tyst?

Hur finansieras sprutningarna?

Varför svarar du inte på de tidigare frågorna istället för att spruta(!) ut mer skit? (FB) Tråden om Chemtrails (sammanslagen tråd)

Det finansieras antagligen av skattemedel eller privat men oavsett så känner regeringar till det och ger dem tillstånd
Citera
2020-10-16, 11:41
Medlem
constants avatar
Citat:
Det finansieras antagligen av skattemedel eller privat men oavsett så känner regeringar till det och ger dem tillstånd
Kan du svara på de frågor du redan fått? (FB) Tråden om Chemtrails (sammanslagen tråd)
Citera
2020-10-16, 11:46
Medlem
Citat:
Är man intelligent så behöver man inte få all information inpakterat av myndigheter eller andra personer och serverat åt en. Lite får man ibland räkna ut själv också . Som sagt har det tagit minst 2-3 år för mig som redan varit relativt insatt ...

Du är ju inte insatt för fem öre. Du tror t.ex att moln alltid förångas på sekunder.

Citat:
… förväntar mig inte att någon som inte ens har vaknat...

Hemskt ledsen att göra dig besviken men du är så långt från vaken man kan komma.
Vaken blir du först när du förstår vad contrails är.

Citat:
… Men att chemtrails är toxiska och påverkar folk och atmosfären negativt stämmer iaf

Nej det stämmer inte eftersom det med stor sannolikhet inte finns några chemtrails. Och om det nu fanns chemtrails så har du ingen som helst aning om vad de innehåller eller om de är toxiska.
Citera
2020-10-16, 11:47
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Att det ska vara så jävla svårt för er att fatta kan inte jag rå för , men förstår att du känner dig bitter över att ha en penis mellan benen och vara så korkad. Om du tror mer på tomten så får du gärna göra det , det får stå för dig isf men jag intygar att chemtrails är på riktigt och syftet med det har med Illuminatis satanistagenda kan man säga typ. Men det tror du ju förstås inte heller på så frågan är vad gör du här mer än att kalla dina meningsmotståndare intellektuellt nedsatta? Det är ju uppenbarligen du själv som är det, så sluta projicera. Kanske är du avundsjuk på oss intelligenta människor med högre kunskapskapital? Piloter brukar ha mycket annat att tänka på och hålla koll , inte vill man ha en virrig pilot som tror på tomtar och troll där ute i lufttrafiken, bäst att du återgår till dina dagliga sysslor och glömmer allt jag skrivit. Seså glöm och fortsätt som ingenting

Du behöver förstå att dina ’intyganden’ inte är värda någonting, eftersom du aldrig lyckats göra det troligt att chemtrails existerar - i den form TS avser.

Redan när du säger ’illuminati’ tappar man intresset. Maken till trött konspirationsteori finns ju inte.

Saker och ting förhåller sig inte på ett visst sätt bara för att du påstår - förlåt intygar - det.
Citera
2020-10-16, 11:49
Medlem
constants avatar
Citat:
Att det ska vara så jävla svårt för er att fatta kan inte jag rå för , men förstår att du känner dig bitter över att ha en penis mellan benen och vara så korkad.
Tänkte du att man är korkat för att man förstår hur contrails uppstår? Det är liksom inget konstigt med det.

https://en.wikipedia.org/wiki/Contrail

Citat:
Contrails (/ˈkɒntreɪlz/; short for "condensation trails") or vapour trails are line-shaped clouds produced by aircraft engine exhaust or changes in air pressure, typically at aircraft cruising altitudes several miles above the Earth's surface. Contrails are composed primarily of water, in the form of ice crystals. The combination of water vapor in aircraft engine exhaust and the low ambient temperatures that exist at high altitudes allows the formation of the trails. Impurities in the engine exhaust from the fuel, including sulfur compounds (0.05% by weight in jet fuel) provide some of the particles that can serve as sites for water droplet growth in the exhaust and, if water droplets form, they might freeze to form ice particles that compose a contrail.[1] Their formation can also be triggered by changes in air pressure in wingtip vortices or in the air over the entire wing surface.[2] Contrails, and other clouds directly resulting from human activity, are collectively named homogenitus.[3]

Depending on the temperature and humidity at the altitude the contrails form, they may be visible for only a few seconds or minutes, or may persist for hours and spread to be several miles wide, eventually resembling natural cirrus or altocumulus clouds.[1] Persistent contrails are of particular interest to scientists because they increase the cloudiness of the atmosphere.[1] The resulting cloud forms are formally described as homomutatus,[3] and may resemble cirrus, cirrocumulus, or cirrostratus, and are sometimes called cirrus aviaticus.[4] Persistent spreading contrails are suspected to have an effect on global climate.[5][6]
Citera
2020-10-16, 11:49
Medlem
Jonas1968s avatar
Citat:
Nej, det kan ha skötts av särskild personal i samband med tankning. Annars kan det röra sig om andra plan än passagerarplan som sprejar ut gifterna, plan som sänts ut till önskad plats för att spreja ner ett område , som en utryckning typ..
Tar någon minut att ta reda på att det är vanliga passagerarplan och inte några mystiska flygplan som sänts ut.
Citera
2020-10-16, 11:54
Bannlyst
Såhär tänkte jag förut , när jag fortfarande inget visste..

1. Gift - osannolikt att de förgiftar sin egen befolkning, varför inte fienderna istället? Exempelvis
2. Fördummar oss eller gör oss aggressiva, kanske det ligger mer i detta
3. Nanorobar, läste någon kommentar på David Ickes kanal lol och det lät rimligt haha
4. Djävulspatasiter

Aldrig riktigt var jag säker på utan pendlade mellan icke lufttäta teorier. Det var när jag insåg chemtrailens effekter på atmosfären (igår) som bitarna föll på plats.

Det handlar egentligen inte om att de direkt påverkar oss, de bryr sig inte om folk på det sättet - de har helt andra saker i tankarna. Att påverka atmosfären som då ger ökade förutsättningar till okända, "oidentiferade" subjekt som är anledningen, syftet bakom allt de gör , i övrigt också . Om någon förstår vad jag menar , grattis visst är det en härlig känsla när det klickar?
Senast redigerad av Imperialwitch 2020-10-16 kl. 12:04.
Citera
2020-10-16, 11:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Du behöver förstå att dina ’intyganden’ inte är värda någonting, eftersom du aldrig lyckats göra det troligt att chemtrails existerar - i den form TS avser.

Redan när du säger ’illuminati’ tappar man intresset. Maken till trött konspirationsteori finns ju inte.

Saker och ting förhåller sig inte på ett visst sätt bara för att du påstår - förlåt intygar - det.

Jag vet, visst blir man? Men det är bra, kanske är du mogen nu att initieras till ett högre medvetande ? Eliten bör inte vara oroliga. De lilla folket har inget annat val än att ställa in sig efter ordning, det kommer mottas lugnt och stillsamt och med förundran . De har ändå inget att sätta emot, eller hur? So why so serious?
Senast redigerad av Imperialwitch 2020-10-16 kl. 12:02.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in