2020-10-15, 08:52
Medlem
Tja.

Hur går det egentligen till om man vill ha en partner bara för sexet och inget annat.

Vill ha en stående, återkommande för att just ha sex med.

Tankar och förslag?
Citera
2020-10-15, 08:58
Medlem
Asmodeusvults avatar
Du väljer ut den som passar till utseende, uppträdande, intellekt och sexuell förmåga och intresse och sedan frågar du på lämpligt vis vid rätt tillfälle om det passar sig att bli kk:s.

De flesta av mina kk:s har jag träffat på precis samma sätt som jag träffat mina flickvänner.
Citera
2020-10-15, 09:07
Medlem
Det blir kanske enklast att hyra tjänsten.
Citera
2020-10-15, 09:16
Medlem
dengamleDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Asmodeusvult
Du väljer ut den som passar till utseende, uppträdande, intellekt och sexuell förmåga och intresse och sedan frågar du på lämpligt vis vid rätt tillfälle om det passar sig att bli kk:s.

De flesta av mina kk:s har jag träffat på precis samma sätt som jag träffat mina flickvänner.
En KK är väl egentligen en flickvän där inte allt har klickat för att riktigt nå upp till flickvän.
Det kan vara av en massa olika anledningar men där och då så passar det inte att ni "blir ett par"
Däremot så finns det tillräckligt med ömsesidigt tycke att hon vill att du ska ha hennes snopp i henne vid lämpliga tillfällen.
Ett ganska trevligt arrangemang kan man tycka.
Citera
2020-10-15, 09:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sombreros
Tja.

Hur går det egentligen till om man vill ha en partner bara för sexet och inget annat.

Tankar och förslag?

1 är tråkigt. Man ska ha flera olika och ständigt något nytt på gång.
Citera
2020-10-15, 09:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Asmodeusvult

Är det över nätet då eller? Har inga direkta tänkbara i bekantskapskretsen.

Citat:
Ursprungligen postat av Itoy
Det blir kanske enklast att hyra tjänsten.

Nja, jag är kvinna och är inte så sugen på det. Vill ha samma person att vända mig till när lusten faller på.
Citera
2020-10-15, 10:00
Medlem
note-its avatar
Man brukar ha ett ex man träffar ibland. Jag har haft några genom åren och det har funkat bra.
Citera
2020-10-15, 13:19
Medlem
thebroffessors avatar
Citat:
Nja, jag är kvinna och är inte så sugen på det. Vill ha samma person att vända mig till när lusten faller på.
Du lär ha fått massa pm:s nu från många hungriga flashbackare
Citera
2020-10-15, 21:53
Medlem
Citat:
Tja.

Tankar och förslag?

Prova en sida för sexkontakter är mitt förslag. Då är det enkelt att prata om vad du vill ha på en gång, och kan redan i profilen ange vad och vem du söker.
Sen får du såklart gallra bland dom förslag du får, men chansen är stor att du hittar någon som funkar för dig.

Och känn efter, att det är bara sex du vill ha, så att det inte blir krångel efter några träffar.
Och var överens om hur ni ska ha era träffar, så att ni är överens om det.
Citera
2020-10-15, 22:50
Medlem
All-the-way-77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dengamleD
Däremot så finns det tillräckligt med ömsesidigt tycke att hon vill att du ska ha hennes snopp i henne vid lämpliga tillfällen.
Ett ganska trevligt arrangemang kan man tycka.

Måhända trevligt, men lite läskigt också med hennes snopp....
Citera
2020-10-16, 15:11
Medlem
Citat:
Tja.

Tankar och förslag?
Träffa någon bara eller ragga upp, knulla och bytt kontakt uppgifter.
Tyckte personen om ligget så kommer de höra av sig eller vill träffas igen om du frågar.
Var tydlig med att du inte är ute efter något förhållande.
Dra någon vit lögn om att du kommit ur ett längre förhållande och vill ta de ''lugnt''.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in