Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2020-10-13, 20:40
Medlem
HomoHitlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Murvelkott
Han inser tydligen inte själv hur pinsam han är, men det brukar den här typen av människor inte göra. Har stött på personer som varit än mer pinsamma, och trots att de gjort bort sig på sätt som vilken normalbegåvad homo sapiens som helst begriper så förstår de ändå inte. En vän beskrev sitt ex, med liknande beteende, som att "hon kan lägga en tändsticksask på bordet och trots att alla som sitter där sett det och kan intyga att hon gjorde det så har hon ändå inte gjort det i sitt eget huvud".

Så att lägga energi på att få honom att förstå är tämligen meningslöst, vilket även en viss "samfundsledare" kommer inse med tiden. Men så länge Tommy hjälper till att locka kändisar och dra in kulor så lär han få fortsätta, frågan är hur lång tid det tar innan han blir en nettokostnad?

Frågan är om han har någon hållhake på den fete profeten.....

Läste en artikel på aletheia om honom, tragisk bakgrund där syskon dör osv, han är enda barnet nu tydligen. hans morsa kan inte vara glad åt de nyheter som syns numera om honom.... henne tycker jag synd om må jag säga. Är inte religiös för fem öre, men fan en morsa är en morsa....

Jag tycker TD är en idol, men nog måste han inse att han ALDRIG kommer upp i det dragplåster han var en gång i tiden? Just sexköpet gjorde att han för tid och evighet i ickereligiösa nyheter alltid kommer vara en torsk. Ev kan dagen osv förlåta, men var han än kommer resa så kommer detta tas upp. Omöjligt för honom att vara i en tvdebatt igen.

Skulle nog vilja påstå att begravningsentrepenör är nog stängt med. Han inger inte förtroende direkt.

Däremot, om han omfamnade sin dark side rejält skulle han kunna slå som sleasig klubbägare eller liknande. Han skulle kunna vara på tv som omoraliskt stöd i paradise hotel osv.

Varför är jag så fascinerad av denna falska solbrända predikant? kanske för att de som fejkar religion är intressanta.
Senast redigerad av HomoHitler 2020-10-13 kl. 20:43.
Citera
2020-10-13, 21:02
Medlem
Magictrixs avatar
Ja det är ett öde ingen manusförfattare kunde hitta på. En förklaring kanske, men ingen ursäkt till beteendet. Personligen tycker jag ändå rattfyllorna är nästan värre än bordellen. Så många oskyldiga som hade kunnat dö.

Tidigare i somras var det någon som skrev här att han köpt morsans villa och skänkt den åt henne gratis. Det tyckte jag verkade skumt. Kan det vara att kronofogden tänkte mäta ut honom eller bara lite skattefiffel? Han räknar nog kallt med att få ärva den skattefritt snart ändå. Fast det vore ju ödets ironi om morsan skänkte kåken till DFM istället...
Citera
2020-10-13, 21:09
Medlem
HomoHitlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Ja det är ett öde ingen manusförfattare kunde hitta på. En förklaring kanske, men ingen ursäkt till beteendet. Personligen tycker jag ändå rattfyllorna är nästan värre än bordellen. Så många oskyldiga som hade kunnat dö.

Tidigare i somras var det någon som skrev här att han köpt morsans villa och skänkt den åt henne gratis. Det tyckte jag verkade skumt. Kan det vara att kronofogden tänkte mäta ut honom eller bara lite skattefiffel? Han räknar nog kallt med att få ärva den skattefritt snart ändå. Fast det vore ju ödets ironi om morsan skänkte kåken till DFM istället...

Nja, kronofogden har rätt att häva sådant inom en viss tidsperiod.

Ja givetvis var rattfyllorna värre, men ur firkyrkosynpunkt och ickereligiös medias synpunkt är det rena döden att köpt sex.
Citera
2020-10-13, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix

Jag har inte forskat närmare i den biten, men det finns ju några alternativ. Men varför han skulle gett det till morsan är mysko, men det är ju det mesta runt den här mannen.
Citera
2020-10-13, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HomoHitler
Nja, kronofogden har rätt att häva sådant inom en viss tidsperiod.

Ja givetvis var rattfyllorna värre, men ur frikyrkosynpunkt och ickereligiös medias synpunkt är det rena döden att köpt sex.
Ja rattfyllorna (han har ju åkt dit på två, men det finns sannolikt fler) är naturligtvis i en klass för sig, men som du säger så är det på något sätt ursäktligt - inte minst i frikyrkliga kretsar märkligt nog.
Citera
2020-10-13, 22:34
Medlem
Citat:
Frågan är om han har någon hållhake på den fete profeten.....

Läste en artikel på aletheia om honom, tragisk bakgrund där syskon dör osv, han är enda barnet nu tydligen. hans morsa kan inte vara glad åt de nyheter som syns numera om honom.... henne tycker jag synd om må jag säga. Är inte religiös för fem öre, men fan en morsa är en morsa....

Utan tvekan lider jag med hans ömma moder, hon har det sannerligen inte lätt I dessa dagar.
Citat:
Jag tycker TD är en idol, men nog måste han inse att han ALDRIG kommer upp i det dragplåster han var en gång i tiden? Just sexköpet gjorde att han för tid och evighet i ickereligiösa nyheter alltid kommer vara en torsk. Ev kan dagen osv förlåta, men var han än kommer resa så kommer detta tas upp. Omöjligt för honom att vara i en tvdebatt igen.
Nej jag tror faktiskt inte att han inser det tyvärr, det är därför han jagar de som påpekar fakta eftersom han anser att de trakasserar honom.
Citat:
Skulle nog vilja påstå att begravningsentrepenör är nog stängt med. Han inger inte förtroende direkt.

Däremot, om han omfamnade sin dark side rejält skulle han kunna slå som sleasig klubbägare eller liknande. Han skulle kunna vara på tv som omoraliskt stöd i paradise hotel osv.

Varför är jag så fascinerad av denna falska solbrända predikant? kanske för att de som fejkar religion är intressanta.
PH vore ju något, där är ju sanningen inte så viktig så det skulle sitta som kondom på snorren! 😉
Citera
2020-10-13, 23:50
Medlem
Magictrixs avatar
Googla på Nalle Knutsson! Så fort Tommy Dee kommer ut finns där en ledig plats att ta över. Ett perfekt forum!
Citera
2020-10-14, 07:08
Bannlyst
Citat:

Lösningen för Tommy är kanske en billig bar eller klubb i Thailand. Sen kan han driva en liten kyrka på söndagarna.
Citera
2020-10-14, 07:40
Medlem
HomoHitlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rammakaren
Lösningen för Tommy är kanske en billig bar eller klubb i Thailand. Sen kan han driva en liten kyrka på söndagarna.

Ska du göra det Tommy? Cool ide! jag är helt på om du gör det, iaf till baren.

Edit: dvs om Tommy läser detta.
Senast redigerad av HomoHitler 2020-10-14 kl. 07:51.
Citera
2020-10-14, 14:39
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ska du göra det Tommy? Cool ide! jag är helt på om du gör det, iaf till baren.

Edit: dvs om Tommy läser detta.

Tommy och Färjan-Håkan borde slå sig ihop. Kanske blir de såna där grottbögar? Då kan Tommy bli Nalle Knutsson i Goa medan Håkan skakar färgglada drinkar åt Jesustanterna på semester. De kan spela läsarsånger i högtalarna och bjuda ner Jard och Carina då och då som gästartister. Herr Kremardahl kan öppna en filial till DFM i Bangkok där Vanheden kan omvända prostituerade och börja nätverksförsälja blåbärssoppa istället.
Citera
2020-10-15, 05:50
Bannlyst
I Thailand kan Tommy ha bara pikétröja hela året! Kan kanske börja sy upp egna och sälja färgglada pikétröjor till bargästerna. "Piké by Tommy".
Citera
2020-10-15, 07:31
Medlem
HomoHitlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rammakaren
I Thailand kan Tommy ha bara pikétröja hela året! Kan kanske börja sy upp egna och sälja färgglada pikétröjor till bargästerna. "Piké by Tommy".

Ja alla ladyboysen kan ha en Piké by Tommy sedan de gett han lite Piké i baken..... 😂

Någon som vet hur man kan få resultatet av dagens domsstolsutslag när den nu är tillgänglig?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in