Citat:
Ursprungligen postat av
Murvelkott
Han inser tydligen inte själv hur pinsam han är, men det brukar den här typen av människor inte göra. Har stött på personer som varit än mer pinsamma, och trots att de gjort bort sig på sätt som vilken normalbegåvad homo sapiens som helst begriper så förstår de ändå inte. En vän beskrev sitt ex, med liknande beteende, som att "hon kan lägga en tändsticksask på bordet och trots att alla som sitter där sett det och kan intyga att hon gjorde det så har hon ändå inte gjort det i sitt eget huvud".
Så att lägga energi på att få honom att förstå är tämligen meningslöst, vilket även en viss "samfundsledare" kommer inse med tiden. Men så länge Tommy hjälper till att locka kändisar och dra in kulor så lär han få fortsätta, frågan är hur lång tid det tar innan han blir en nettokostnad?
Frågan är om han har någon hållhake på den fete profeten.....
Läste en artikel på aletheia om honom, tragisk bakgrund där syskon dör osv, han är enda barnet nu tydligen. hans morsa kan inte vara glad åt de nyheter som syns numera om honom.... henne tycker jag synd om må jag säga. Är inte religiös för fem öre, men fan en morsa är en morsa....
Jag tycker TD är en idol, men nog måste han inse att han ALDRIG kommer upp i det dragplåster han var en gång i tiden? Just sexköpet gjorde att han för tid och evighet i ickereligiösa nyheter alltid kommer vara en torsk. Ev kan dagen osv förlåta, men var han än kommer resa så kommer detta tas upp. Omöjligt för honom att vara i en tvdebatt igen.
Skulle nog vilja påstå att begravningsentrepenör är nog stängt med. Han inger inte förtroende direkt.
Däremot, om han omfamnade sin dark side rejält skulle han kunna slå som sleasig klubbägare eller liknande. Han skulle kunna vara på tv som omoraliskt stöd i paradise hotel osv.
Varför är jag så fascinerad av denna falska solbrända predikant? kanske för att de som fejkar religion är intressanta.