2020-10-03, 17:06
Medlem
ballobass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hegamon
Visst, hon är duktigt. Jag kollade på några avsnitt, eftersom jag var trucker tidigare. Nu ser det inte ut direkt sådär på åkerierna, eller det kanske ni trodde? Det är 98% män där och dom kvinnor som ändå är där kan ni också räkna till "män".

På tal om stalkers så tycker jag hon kan skylla sig själv. Hon gör Youtubekanal för grabbar som är intresserade av lastbilar, finns en hel del gynekologer där om jag säger så. Dessutom försöker hon porra sig i vartannat filmklipp. Vad tror hon själv händer i en sådan miljö & målgrupp hon har för sin kanal?

Med gynekolog, då tänker jag på en arbetskamrat jag hade som noga förklarade för mig att han egentligen skulle blivit gynekolog, i stället för lastbilschaufför. Ja, det finns mycket snuskgubbar i den branschen. Anders E var en annan vi nog alla känner till.

Hahaha klockrent skrivet.
Citera
2020-10-04, 00:56
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Riktigt söt tjej, men nä jag har varken tid eller lust att följa en youtuber.
Citera
2020-10-06, 07:21
Medlem
Verkligheten P3 "Världens sexigaste lastbilschaufför"

https://sverigesradio.se/avsnitt/1593624
Citera
2020-10-06, 23:11
Medlem
mollpans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maallgan
Verkligheten P3 "Världens sexigaste lastbilschaufför"

https://sverigesradio.se/avsnitt/1593624

Löjligt 😂
Citera
2020-10-07, 18:06
Bannlyst
Jag är poddmissbrukare så hörde kortdokumentären igår, jag är även youtubemissbrukare så jag har sett några klipp med henne, varför pratar hon inte med samma barnsliga röst när hon snackar Svenska kan man undra?
Citera
2020-10-08, 17:42
Medlem
Så jävla patetisk tjej alltså... trasig. Dåligt självförtroende och självkänsla.
Citera
2020-10-08, 17:49
Medlem
Pojkvännen hon nämner i podden, som hon lämnade i stockholm. Är det H*nrik?
Citera
2020-10-10, 10:54
Medlem
Hon förstör bara för kvinnliga chaufförer i branschen med att spela på att vara sexig i varje video
Citera
2020-10-10, 14:22
Medlem
MobbadeJessicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av *Mohammed*
Hon förstör bara för kvinnliga chaufförer i branschen med att spela på att vara sexig i varje video
På vilket sätt förstör för andra kvinnliga chafförer? Är det inte bra att att hon visat att det finns kvinnor inom denna yrkesgrupp?
Citera
2020-10-10, 16:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MobbadeJessica
På vilket sätt förstör för andra kvinnliga chafförer? Är det inte bra att att hon visat att det finns kvinnor inom denna yrkesgrupp?
Hon spelar VÄÄÄÄLDIGT mycket på att vara sexig i sina videos inte mycket på att hon är duktig
Citera
2020-10-11, 08:26
Medlem
MobbadeJessicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av *Mohammed*
Hon spelar VÄÄÄÄLDIGT mycket på att vara sexig i sina videos inte mycket på att hon är duktig
Men hon får ju män att uppmärksamma att det finns kvinnor som kör lastbil. Och det är väl roligare att titta på henne, istället för Birgitta 55 år fet och ful.
Citera
2020-10-14, 23:51
Medlem
mollpans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Graveyardcotton
Pojkvännen hon nämner i podden, som hon lämnade i stockholm. Är det H*nrik?

Skulle tro det. Han stämmer in vad det gäller tidsram och vad rykten säger om honom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in