2020-10-14, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z
Du tar helt feil om meg. Jeg har ikke kommet med usannsynlige motforestillinger. Og jeg har ikke tunellsyn.

Noen er "flinke" til å plassere en hver ny nyhetsdetalj inn i sitt forhåndsbestemte og forhåndsdømmende puslespillbilde der de allerede for lang tid siden har bestemt seg for hvem som er GM. Noen sitter kanskje og sager og filer på puslespillbrikkene for å få de til å passe inn, fordi de har bestemt seg for at puslespillbrikkene skal passe inn i sitt forhåndsbestemte og forhåndsdømmende puslespillbilde der de allerede for lang tid siden har bestemt seg for hvem som er GM

Du tar feil, en indisierekke kan felle TH dersom den blir sterk nok og det er helt opplagt at politiet bygger en sak mot TH.

Å avvise alle indisier på den måten du gjør er det motsatte av logikk.
Citera
2020-10-14, 21:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hellsculls
Nå må du gi deg! Tallene er selvsagt for regnskapsåret 2019. Dette går klart frem av tabellen i linken.
Tallene for regnskapsåret 2020, blir offentliggjort neste år.
https://kapital.no/kapital-index/profile/7559877/tom-hagen

Såh, nå må du slutte å sitte å mumle, putre, og surmule for deg selv fordi at jeg postet bilde av den jakka.
https://www.abcnyheter.no/penger/2020/09/24/195707370/tom-hagen-faller-pa-rikingliste
Det er noe som heter 3-kvartal.
Begge linkene er fra 24 september.
Citera
2020-10-14, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stomperud
Du tar feil, en indisierekke kan felle TH dersom den blir sterk nok og det er helt opplagt at politiet bygger en sak mot TH.

Å avvise alle indisier på den måten du gjør er det motsatte av logikk.
Vi vet ikke om TH er skyldig.
Vi vet ikke om TH er medskyldig.
Vi vet ikke om TH er uskyldig.

Hva om TH faktisk er uskyldig da? Hva vil du si om indisierekken da?
Senast redigerad av z-z-z 2020-10-14 kl. 21:33.
Citera
2020-10-14, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fenvatnet
Såh, nå må du slutte å sitte å mumle, putre, og surmule for deg selv fordi at jeg postet bilde av den jakka.
https://www.abcnyheter.no/penger/2020/09/24/195707370/tom-hagen-faller-pa-rikingliste

Elkraft selger langvarige kontrakter på strøm så fallet i inntektene der er nok forsinket, kan hende den store smellen kommer senere.
Citera
2020-10-14, 22:03
Medlem
Citat:

Har lest de siste innleggene, og det er fristende å nevne ordtaket «når krybben er tom, bites hestene».

Nå handler denne tråden ikke lenger om å forsøke å finne svaret og ikke engang om å ha skråblikk på det som presenteres i media. Krybben er tom. Det kommer ingen nyheter, verken fra TH-leiren, som lekker for å styrke THs sak, eller fra idiotpolitiet, som i en periode var så opptatt av sitt eget renommé at de måtte lekke noe annenhver dag for å tilfredsstille sitt eget behov for å være i nyhetsbildet.

Det kommer ikke ekte nyheter, diskusjonen her inne får ikke ny næring, krybben er tom, og i stedet krangler folk med hverandre.

Jeg foreslår derfor at alle nå tar en pause fra FB inntil det dukker opp nye fakta, - vel vitende om at SH og gjengen ikke kommer til å lekke noe, mens det fra idiotpolitiet kan komme mange desperate sprell, akkurat som hos fisker du har fisket opp fra dypet; av og til sprelles det ganske mye, lenge etter at de er blitt dratt opp i båten.

Jeg har, for mange måneder siden, spådd at politiet vil henlegge siktelsen mot TH i november (og mest sannsynlig dagen før dom faller i Bertheussen-saken). Det gjenstår selvfølgelig å se om jeg får rett i den spådommen.

Uansett: Slutt å krangle med hverandre, dere minner meg om hva som skjer med religioner etter at stifteren har dødd.

PS. Det spennende med denne tråden var at folk som visste mer enn «mainstream media» fortalte om rykter og alternative teorier. Nå er de fleste innleggene skrevet av folk som koker suppe på spiker.

Ha en fin natt!
Citera
2020-10-14, 22:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Stomperud
Elkraft selger langvarige kontrakter på strøm så fallet i inntektene der er nok forsinket, kan hende den store smellen kommer senere.

Ja, jeg regner med at vi på sikt kommer til å få se alvorlige økonomiske konsekvenser for TH.
I tillegg til at kunder trekker seg unna, skal det godt gjøres å styre skuta, og samtidig skjelve som et aspeløv ved tanke på at han når som helst kan bli satt i varetekt igjen.
Citera
2020-10-14, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ptahhotep
Og du har bidratt med interessant informasjon og gode teorier...?

Ja, jeg er en av noen få her inne som forsvarer teorien om at politiet er på villspor.
Citera
2020-10-14, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sandemose
Ja, jeg er en av noen få her inne som forsvarer teorien om at politiet er på villspor.
Akkurat. Det vil si at du har like mye tunnelsyn som de du kritiserer. Ikke en eneste gang jeg har lest at du ser en sak fra flere synsvinkler. Kun din egen, forutinntatte.
Citera
2020-10-14, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ptahhotep
Akkurat. Det vil si at du har like mye tunnelsyn som de du kritiserer. Ikke en eneste gang jeg har lest at du ser en sak fra flere synsvinkler. Kun din egen, forutinntatte.

Ai, ai.

Det er ikke slik at hvis man har et standpunkt, så har man tunnelsyn, og det er heller ikke slik at de som diskuterer på dette forumet har tunnelsyn.

Tunnelsyn, på engelsk heter det confirmation bias, et annet ord på norsk er bekreftelsessyndrom.

Jeg påstår at politiet ble rammet av dette.

Jeg er åpen for at TH kan være skyldig. Kanskje til og med medlemmer av familien og kollegaer.

Hvis du graver bakover, vil du også finne at jeg var en av få som laget teorier om hvordan TH kan ha gjort dette alene med cyanid og syrebad.

Kritikken min i dag, var knapt nok en kritikk, bare en bønn om at det ikke produseres flere innlegg som de du og jeg holder på med nå; vi diskuterer nemlig ikke saken, men biter på hverandre slik hester gjør når krybben er tom. (Min oppfording var: La oss ta en pause fra FB.)
Citera
2020-10-14, 23:23
Medlem
Citat:
Nå var det vel under borrelåsen på Anne`s sandaler at at THs dna ble funnet. Altså han har åpnet borrelåsen.
hun var fysisk sterk så var nok et basketak for th dette. Th mener hun fikk nye klær siden de lå igjen i bolig. Uttalelsene minner meg om ubåtmadsen. Samme opplegget.
Citera
2020-10-14, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hellsculls
Hvis TH river tøffelen ut av kjeften på bikkja, kan det selvsagt være DNA på borrelåsen!
har de funnet hundedna
Citera
2020-10-14, 23:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LH07
hun var fysisk sterk så var nok et basketak for th dette. Th mener hun fikk nye klær siden de lå igjen i bolig. Uttalelsene minner meg om ubåtmadsen. Samme opplegget.

Hvis hele den gjengen fra idiotpolitiet som ble lønnet for å surre rundt i SH4 i ukevis hadde blitt hyret inn for å finne blodspor i et gjennomsnittlig norsk hjem, ville de funnet blodspor i kjøkkenskap, nær oppvaskmaskinen, i undermadrassen i dobbeltsengen og ...
Senast redigerad av Sandemose 2020-10-14 kl. 23:38.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in