2020-10-14, 13:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hellsculls
Du tenker fornuftig! Jeg tror ikke hun har blitt båret, men man må jo søke alternative forklaringer på DNA-funn. Ta dette med THs DNA på AEHs tøffel. Vi vet at de hadde en valp i huset, og valper elsker skotøy. Hvis valpen har løpt rundt med AEHs tøffel, og TH har "revet" tøffelen løs fra kjeften på valpen, så er det en mulig forklaring på at man fant THs DNA på tøffelen. Har opplevd dette flere ganger, og det har også hendt at det har oppstått rift på fingrene med små blødninger.
Man må ikke være så besatt av tanken på at TH er skyldig, at man utelukker alternative forklaringer.
Det kan godt hende at TH er skyldig. Men det vet vi ikke før etter en eventuell rettssak.
Er han skyldig, er det helt greit med lovens strengeste straff!

Nå var det vel under borrelåsen på Anne`s sandaler at at THs dna ble funnet. Altså han har åpnet borrelåsen.
Senast redigerad av Fenvatnet 2020-10-14 kl. 13:47.
Citera
2020-10-14, 13:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fenvatnet
Jeg mener THs formueøkning. 2019-200millioner og 2020-100 millioner.
Så, det har gått nedover etter siktelsen. Kunder og forretningspartnere trekker seg tydeligvis unna.

https://finansavisen.no/nyheter/finans/2020/09/24/7569995/na-er-tom-hagens-formue-verdt-2-milliarder-kroner

Har du lest artikkelen?
"Selv om Hagen er litt lavere på listen, vokste formuen hans med 100 millioner til 2 milliarder kroner. Året før hadde han et formuehopp på 200 millioner."
Forventer du at formuen skal øke med 10% hvert år? Hvor mange greier det over tid?
Senast redigerad av Hellsculls 2020-10-14 kl. 13:44.
Citera
2020-10-14, 13:43
Medlem
Citat:
Nå var vel THs dna funnet under borrelåsen. Altså han har åpnet borrelåsen.
Det var en merkelig måte å konkludere på... (som minner litt om denne: " En sten kan ikke fly, mor Lille kan ikke fly, ergo er mor Lille en sten")

Sandalens borrelås kan feks ha vært åpen mens f.eks valpen lekte med sandalen, og under valpens lek med sandalen kan THs DNA (fra gulv el.l.) ha smittet over på borrelåsen.
Det finnes flere millioner naturlige og uskyldige mulige årsaker for hvordan THs DNA kan ha havnet på borrelåsen.
Senast redigerad av z-z-z 2020-10-14 kl. 13:52.
Citera
2020-10-14, 13:43
Bannlyst
Citat:
Dette stemmer. Og det nevnes heller ikke at formuen har vokst. Tror den har økt fra 1.7mrd til 2.0 mrd i løpet av noen få år.
Men han er i endomsbransjen, og koronakrisa vil nok merkes. Men det gjelder jo de fleste som leier ut eiendom.

Tro..det skal man gjøre i kirken.
Formuen har vokst, men bare med 100 millioner, sammenliknet med 200 millioner i fjor.
Dette har ingenting med korona å gjøre.
Citera
2020-10-14, 13:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Farkosten
Kan hende det hadde vært smart om han trakk seg ut av det meste, og heller kjøpte seg opp som passiv eier i et internasjonalt konsern.

Ja, hadde jeg vært han, så hadde jeg solgt rubbel og bit, og byttet navn. Starte opp en annen plass ja, der folk ikke vet så godt hvem han er.
Citera
2020-10-14, 13:47
Medlem
Citat:
Nå var vel under borrelåsen på Anne`s sandaler at at THs dna ble funnet. Altså han har åpnet borrelåsen.

Hvis TH river tøffelen ut av kjeften på bikkja, kan det selvsagt være DNA på borrelåsen!
Citera
2020-10-14, 13:52
Bannlyst
Citat:
Hvis TH river tøffelen ut av kjeften på bikkja, kan det selvsagt være DNA på borrelåsen!

Da skulle det vært fullt av dna andre steder også på sandalen. Oppå borrelåesen osv. Jeg tror Kripos og Retm.inst. har litt mere peiling på å lese av spor enn det du har.
Citera
2020-10-14, 13:54
Medlem
Citat:
Da skulle det vært fullt av dna andre steder også på sandalen. Oppå borrelåesen osv.
Du vet at ting fester seg mye lettere på en borrelås enn på diverse andre materialer (som feks skinn, tøy o.l. som sandaler ofte er laget av)?
Citera
2020-10-14, 13:55
Medlem
Citat:
Tro..det skal man gjøre i kirken.
Formuen har vokst, men bare med 100 millioner, sammenliknet med 200 millioner i fjor.
Dette har ingenting med korona å gjøre.

Nei, og det var heller ikke det jeg skrev. Jeg skrev at årets inntekter kan bli redusert. Det gjelder de fleste som leier ut eiendom. Ingen forblir upåvirket av dette, heller ikke Ol*v Th*n. En evt. påvirkning ser man vel ikke før årets regnskap er ferdig. Man kan selvsagt lese mye ut av et kvartalsregnskap, men jeg kjenner ikke til tallene. Gjør du?
Citera
2020-10-14, 14:05
Bannlyst
Citat:
Nei, og det var heller ikke det jeg skrev. Jeg skrev at årets inntekter kan bli redusert. Det gjelder de fleste som leier ut eiendom. Ingen forblir upåvirket av dette, heller ikke Ol*v Th*n. En evt. påvirkning ser man vel ikke før årets regnskap er ferdig. Man kan selvsagt lese mye ut av et kvartalsregnskap, men jeg kjenner ikke til tallene. Gjør du?

TH Eiendom og Kvitfjell eiendom, er bare en liten del av THs kake. Les litt mere om TH og hans selskaper.
Han driver bla. med salg av vin, men det visste du kanskje ikke?
Men nå ser det ut til at du vil lage storstorm igjen, så da får du heller ta det PM
Citera
2020-10-14, 14:18
Medlem
Farkostens avatar
Sett att TH drepte sin kone, ville det ikke vært bedre å prøve å få det til å se ut som en ulykke?
Det kan jo i så fall tyde på at skadene ikke var forenlig med ulykke.
Dvs, da kan vi utelukke støt/fallskader. Hvilke skader er ikke forenelig med ulykke? Da sitter vi igjen med kniv/stikkskader, skuddskader, kvelning, eller massive hodeskader som ikke kan forklares med en ulykke. Legger vi til politiets uttalelser om betydelig voldskapasitet og blodsprut (jfr. små dråper), kan man jo tenke seg hvordan AE har hatt det før hun sovnet inn.
Citera
2020-10-14, 14:19
Medlem
Citat:
TH Eiendom og Kvitfjell eiendom, er bare en liten del av THs kake. Les litt mere om TH og hans selskaper.
Han driver bla. med salg av vin, men det visste du kanskje ikke?
Men nå ser det ut til at du vil lage storstorm igjen, så da får du heller ta det PM

Nei, jeg har ikke tenkt å lage "storstorm". Du har vist at du ikke greier å skille mellom inntekt og formue. Og som jeg har opplyst deg om tidligere: Jeg er nyregistrert, jeg må ha vært registrert bruker i 30 dager, før jeg kan sende PM. Dette vet du. Hvorfor er det så om å gjøre å ta ting på PM? Dette er andre gangen du oppfordrer meg til å bruke PM.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in