"Vi har fått se mycket drama i Lyxfällan under årens lopp, men det här är helt klart något nytt. I veckans avsnitt gör paret slut – mitt under inspelningen av programmet."
"När Bea och Robin ska prata om sitt förhållande med coachen Philip Diab avslöjar Bea något smått chockerande. – Mina känslor överlag har väl luckrats upp en hel del, säger hon. När Philip Diab frågar hur de skulle beskriva sin relation släpper Bea bomben: – Det finns ingen relation. Hon fortsätter: – Den finns inte. Jag är inte kvar."
Sitter och väntar på kvällens avsnitt, det verkar lovande. Har dock värmt upp med 17:00-reprisen och det var Levente och Vendela i högform. Är de fortfarande ihop?
"Vi har fått se mycket drama i Lyxfällan under årens lopp, men det här är helt klart något nytt. I veckans avsnitt gör paret slut – mitt under inspelningen av programmet."
"När Bea och Robin ska prata om sitt förhållande med coachen Philip Diab avslöjar Bea något smått chockerande. – Mina känslor överlag har väl luckrats upp en hel del, säger hon. När Philip Diab frågar hur de skulle beskriva sin relation släpper Bea bomben: – Det finns ingen relation. Hon fortsätter: – Den finns inte. Jag är inte kvar."
Vilket loserpar! Vad har kvinnan sett i denna unga man??!
Jag har slutat kolla på lyxfällan. Det är för mkt skådespeleri i bakgrunden. Deltagarna blir pushade till att visa känslor för att göra bra tv. Mkt regisserat.
Tramsigt.
Fan va tramsigt. När de ska snacka med philip, så är det via en skärm men de kan träffa programledaren och bilförsäljaren utan avstånd. Nu bölar bruden och gör slut. Bra tv3. Bra regisserat!
Någon som vet om de bor ihop idag?
Fan va tramsigt. När de ska snacka med philip, så är det via en skärm men de kan träffa programledaren och bilförsäljaren utan avstånd. Nu bölar bruden och gör slut. Bra tv3. Bra regisserat!
Måste vara Philip som är coronarädd han har varit via skärm hela säsongen.
Finns bara hon skriven på adressen, de kan visserligen vara ihop men de är inte skrivna på samma ställe.
Gött loserpar,
Undrar lite hur han skall få tag i en lägenhet nu när han har gjort reklam för sig själv i lyxfällan?
Varför fick hon 5000 spänn att inreda för medan han inte fick något bidrag till tex möbler?
Med den genpoolen så hoppas jag att dom inte går vidare med några planer för att skaffa gemensamma barn, eller var dom barnen i huset gemensamma?
Edit.....han verkar bita sig kvar i den gemensamma lägenheten....
Var någon artikel i Aftonbladet eller Expressen och när de intervjuades i den var de inte tillsammans.