2020-10-13, 13:17
Medlem
inmurads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Straiter
250 x https://webshop.bygma.se/webshop/eskilstuna/product.aspx?maingroup=30&subgroup=304&itemgroup=3 0401&productid=256900142#.X4WH0Wj7SUk skulle väl passa dem perfekt?

Jag har inte alls fördomar om de som är med

Hah! Ja det förstås, hon var ju storkonsument av detta blask
Citera
2020-10-13, 13:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av inmurad
Hah! Ja det förstås, hon var ju storkonsument av detta blask

Haha, jag har inte ens sett på avsnittet, men jag vågade likväl ge mig på den gissningen
Citera
2020-10-13, 18:04
Medlem
Knullkungens avatar
https://nyheter24.se/nyheter/inrikes/948194-har-gor-paret-slut-mitt-under-inspelningen-av-lyxfallan

"Vi har fått se mycket drama i Lyxfällan under årens lopp, men det här är helt klart något nytt. I veckans avsnitt gör paret slut – mitt under inspelningen av programmet."

"När Bea och Robin ska prata om sitt förhållande med coachen Philip Diab avslöjar Bea något smått chockerande. – Mina känslor överlag har väl luckrats upp en hel del, säger hon. När Philip Diab frågar hur de skulle beskriva sin relation släpper Bea bomben: – Det finns ingen relation. Hon fortsätter: – Den finns inte. Jag är inte kvar."
Citera
2020-10-13, 19:11
Bannlyst
Sitter och väntar på kvällens avsnitt, det verkar lovande. Har dock värmt upp med 17:00-reprisen och det var Levente och Vendela i högform. Är de fortfarande ihop?
Citera
2020-10-13, 20:02
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knullkungen
https://nyheter24.se/nyheter/inrikes/948194-har-gor-paret-slut-mitt-under-inspelningen-av-lyxfallan

"Vi har fått se mycket drama i Lyxfällan under årens lopp, men det här är helt klart något nytt. I veckans avsnitt gör paret slut – mitt under inspelningen av programmet."

"När Bea och Robin ska prata om sitt förhållande med coachen Philip Diab avslöjar Bea något smått chockerande. – Mina känslor överlag har väl luckrats upp en hel del, säger hon. När Philip Diab frågar hur de skulle beskriva sin relation släpper Bea bomben: – Det finns ingen relation. Hon fortsätter: – Den finns inte. Jag är inte kvar."
Låter som ett bra avsnitt, så det blir att se.
Citera
2020-10-13, 20:06
Medlem
Vilket loserpar! Vad har kvinnan sett i denna unga man??!
Jag har slutat kolla på lyxfällan. Det är för mkt skådespeleri i bakgrunden. Deltagarna blir pushade till att visa känslor för att göra bra tv. Mkt regisserat.
Tramsigt.
Citera
2020-10-13, 20:10
Medlem
cosmic_dancers avatar
Har kollat på avsnitt redan, mycket fascinerade par och bruden framställer sig mer än lovligt korkad...
Citera
2020-10-13, 20:38
Medlem
Fan va tramsigt. När de ska snacka med philip, så är det via en skärm men de kan träffa programledaren och bilförsäljaren utan avstånd. Nu bölar bruden och gör slut. Bra tv3. Bra regisserat!
Någon som vet om de bor ihop idag?
Citera
2020-10-13, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Halshuggning
Fan va tramsigt. När de ska snacka med philip, så är det via en skärm men de kan träffa programledaren och bilförsäljaren utan avstånd. Nu bölar bruden och gör slut. Bra tv3. Bra regisserat!
Måste vara Philip som är coronarädd han har varit via skärm hela säsongen.
Citera
2020-10-13, 20:59
Medlem
Citat:
Finns bara hon skriven på adressen, de kan visserligen vara ihop men de är inte skrivna på samma ställe.
Citera
2020-10-13, 21:00
Medlem
uddevs avatar
Gött loserpar,
Undrar lite hur han skall få tag i en lägenhet nu när han har gjort reklam för sig själv i lyxfällan?
Varför fick hon 5000 spänn att inreda för medan han inte fick något bidrag till tex möbler?
Med den genpoolen så hoppas jag att dom inte går vidare med några planer för att skaffa gemensamma barn, eller var dom barnen i huset gemensamma?

Edit.....han verkar bita sig kvar i den gemensamma lägenheten....
Citera
2020-10-13, 21:01
Medlem
Citat:

Var någon artikel i Aftonbladet eller Expressen och när de intervjuades i den var de inte tillsammans.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in