Citat:
Ursprungligen postat av
ArPharazon
Samma här. Tänkte först ge mig direkt på förhören med Karin själv, men började på s. 1 tidigare ikväll och är nu på s. 725 (en hel del som är sedan förra FUP dock). Det är som en roman man inte kan lägga ifrån sig.
Angående besöksförbudet så ansökte han om det efter den händelsen (men fick det nekat den gången), bl.a. på inrådan av Silvia, frun till hans nära vän, som var med och berättar om det i förhör.
Men jag kan säga att det där är bara början. Förhöret med "Micke" på s. 680-703 (699-722 i PDF:en) är helt sanslöst på så många sätt och berättar väl allt om vad hon är för människa. Skogstokig och enormt otäck. Jag hoppas alla som fortsatt skuldbelägga HOL läser bl.a. det förhöret och förhören med släktingar och gamla vänner som alla brutit med henne då de upplever henne som totalt oberäknelig och farlig. Samtidigt har samtliga bara gott att säga om HOL.
Jag har läst så mycket om Karin och har dokument som inte har legat ute för det är för känsligt för barnens skull... så jag vet... eller trodde jag visste hur illa det var/är.
Men det är mycket värre än vad jag i min vildaste fantasi kunde föreställa mig
Hur kan en människa bli så sjuk i huvudet? Piller och alkohol...
Vilket rent helvete HOL och barnen har levt i
Just nu är jag så vansinnigt förbannad på Kjell Fahlgren som sitter där som förhörsledare och HOL berättar från sidan 289-296 i nedladdad FUP om hela deras liv och allt elände och mottagandet är minst sagt ljummet.
Tror fan det när han är Karins vän och fullproppad med lögner. Det här ska vidare på något sätt.
Vem anmäler man honom till? Så här får det fan inte gå till
Måste försöka sova men är så arg så det blir svårt. Fortsätter läsa i morgon och luskar vem jag ska anmäla Kjell Fahlgren till. Han ska utredas!!!
Bara för att Karin har varit jurist och suttit domare ska hon inte specialbehandlas. Jävla AS