2020-10-13, 02:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoF8
KL har alltså avlyssnats när hon talat med både BR försvara och även MR försvarare. Den senare dvs Gunnar Falk är ju ett flertal samtal där det blir uppenbart att hon har oklara förehavanden ihop med MR.

När hon sedan ringer till Tomas Olsson som är HOLs försvarare blir det ju bisarrt nästan. Hon försöker ju på ett otroligt naivt sätt baktala eller misskreditera HOL genom att säga att han är kriminell. Som om det skulle fungera. TO lägger på efter att ha blivit klar över att det är den som misstänks ha försökt mörda hans klient.

Jag tror ljudfilen på den avlyssningen med advokaten är skadad. Den är nog ändå inte intressant. Jag tycker nte det är konstigt då hon påstår att M R är hennes indrivare. Åtalet mot M R känns inte övertygande då övervakningsbilder placerar honom i området men inte i direkt samband med Billy. Han är trots allt iofta i dom faggorna hos en naprapat vilket stämmer vid koll.
Man ser inte om det är Rönnkv i bilen heller bara en hand. Både hans försvarare och han själv skrattar åt fhl usla försök om bekantskap med Billy. Nja det vetefan det här. En drös spanare skall vittna, men vad ser dom konkret.

Guldet hon handlat ser inte direkt bra ut men hon investerar i utlandsboende påstår hon. Men säger inte var guldet är nu.

Märkligt tyst i media tycker jag. Är dom inte intresserade.
Citera
2020-10-13, 02:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LaLokal
Kan man snacka för mycket? Undrar bara?
Kanske har de trots allt någon form av vett ( och moral?!?!) bakom pannbenet... till skillnad från vissa andra. Typ KL?

Ja om man tänkt sig en semester i fängelse, så uppskattas inte golare. Kl snackar men bara om sitt x och sitter inte och golar heller. Det är ju deras moral och principer, men psykfallet CF och Ö G rinner det ur. Nåja deras problem som sagt..
Citera
2020-10-13, 03:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Timeout
På henne bara. Hon har förtjänat allt!!!

Jag lusläser allt i fupen för mycket har jag inte sett förut.
Kärringen är totalt bindgalen och jag visste ju det egentligen men riktigt hur illa det var har jag nog inte insett förän nu. Jag är bara på sidan 276 i fupen... och värre blir det.

Nu är jag vid sommaren 2014 när Karin följde efter honom och barnen till Turkiet och störde dom när dom var på semester. Hade hon inte besöksförbud då?
Sen har han bytt lås ett antal gånger för Karin har lyckats lura av sonen nycklarna och senast var i skiftet okt/nov 21014 i det förhöret som gjordes 6 nov 2014.

Fortsätter läsa...

Samma här. Tänkte först ge mig direkt på förhören med Karin själv, men började på s. 1 tidigare ikväll och är nu på s. 725 (en hel del som är sedan förra FUP dock). Det är som en roman man inte kan lägga ifrån sig.

Angående besöksförbudet så ansökte han om det efter den händelsen (men fick det nekat den gången), bl.a. på inrådan av Silvia, frun till hans nära vän, som var med och berättar om det i förhör.

Men jag kan säga att det där är bara början. Förhöret med "Micke" på s. 680-703 (699-722 i PDF:en) är helt sanslöst på så många sätt och berättar väl allt om vad hon är för människa. Skogstokig och enormt otäck. Jag hoppas alla som fortsatt skuldbelägga HOL läser bl.a. det förhöret och förhören med släktingar och gamla vänner som alla brutit med henne då de upplever henne som totalt oberäknelig och farlig. Samtidigt har samtliga bara gott att säga om HOL.
Senast redigerad av ArPharazon 2020-10-13 kl. 03:07.
Citera
2020-10-13, 03:15
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArPharazon
Samma här. Tänkte först ge mig direkt på förhören med Karin själv, men började på s. 1 tidigare ikväll och är nu på s. 725 (en hel del som är sedan förra FUP dock). Det är som en roman man inte kan lägga ifrån sig.

Angående besöksförbudet så ansökte han om det efter den händelsen (men fick det nekat den gången), bl.a. på inrådan av Silvia, frun till hans nära vän, som var med och berättar om det i förhör.

Men jag kan säga att det där är bara början. Förhöret med "Micke" på s. 680-703 (699-722 i PDF:en) är helt sanslöst på så många sätt och berättar väl allt om vad hon är för människa. Skogstokig och enormt otäck. Jag hoppas alla som fortsatt skuldbelägga HOL läser bl.a. det förhöret och förhören med släktingar och gamla vänner som alla brutit med henne då de upplever henne som totalt oberäknelig och farlig. Samtidigt har samtliga bara gott att säga om HOL.
Jag har läst så mycket om Karin och har dokument som inte har legat ute för det är för känsligt för barnens skull... så jag vet... eller trodde jag visste hur illa det var/är.
Men det är mycket värre än vad jag i min vildaste fantasi kunde föreställa mig
Hur kan en människa bli så sjuk i huvudet? Piller och alkohol...
Vilket rent helvete HOL och barnen har levt i

Just nu är jag så vansinnigt förbannad på Kjell Fahlgren som sitter där som förhörsledare och HOL berättar från sidan 289-296 i nedladdad FUP om hela deras liv och allt elände och mottagandet är minst sagt ljummet.
Tror fan det när han är Karins vän och fullproppad med lögner. Det här ska vidare på något sätt.
Vem anmäler man honom till? Så här får det fan inte gå till

Måste försöka sova men är så arg så det blir svårt. Fortsätter läsa i morgon och luskar vem jag ska anmäla Kjell Fahlgren till. Han ska utredas!!!
Bara för att Karin har varit jurist och suttit domare ska hon inte specialbehandlas. Jävla AS
Citera
2020-10-13, 03:18
Medlem
Jag är i chock! Den här FUPen är nog det mest galna jag någonsin läst.

Läser aktbilaga 366. Finns det en enda vettig människa någonstans så säg till. Ja, möjligen Bea och mamman då. Normala men för svaga för att hantera systerns sjukdom. KL visar tydligt psykopatiska drag och mästermanipulatören sniffar hur elegant som helst upp lämpliga offer. Tom i toalettkön!

Oj, oj, oj vad med tid det här kommer att ta. Men nu ska jag ta en sovpaus.

Edit: När ni ger sidhänvisningar, kan ni inte ange vilken aktbilaga ni är i? Jag hittar inte annars.
Senast redigerad av Refraktor 2020-10-13 kl. 03:21.
Citera
2020-10-13, 03:30
Medlem
Citat:
Just nu är jag så vansinnigt förbannad på Kjell Fahlgren som sitter där som förhörsledare och HOL berättar från sidan 289-296 i nedladdad FUP om hela deras liv och allt elände och mottagandet är minst sagt ljummet.
Tror fan det när han är Karins vän och fullproppad med lögner. Det här ska vidare på något sätt.
Vem anmäler man honom till? Så här får det fan inte gå till

Han finns ju med som en av mottagarna på hennes exklusiva nyhetsbrev där hon raljerar om alla möjliga påhitt och övergrepp hon ska ha blivit utsatt för. Har det framgått om han blev en del av hennes (åtminstone upplevda) Team Karin innan eller efter han höll i förhöret med HOL? Om det senare så får man ju hoppas att de ansvariga fångat upp och agerar på det.
Citera
2020-10-13, 03:55
Medlem
Det är ju så komiskt att i förhör med i princip alla närstående så pekar de samstämmigt ut KL som den kaninkokerska hon är men förhörsledarna som de självfallet bör göra försöker ta reda på alternativa gärningsman
Senast redigerad av dxz-- 2020-10-13 kl. 04:48.
Citera
2020-10-13, 06:11
Medlem
Combivals avatar
Citat:
Varsågod. Undrar vad som retade dom så?
Inlägg 14965
(FB) Brottmålsadvokat Henrik Olsson Lilja skjuten i Stockholm 6/9 -19. Länkar i trådstart.

Det var inte just det inlägget de retade upp sig på, de ville hjälpa varandra att hitta förundersökningen. Men i det stora hela retade de upp sig på vad som skrevs. De tror ju att vissa av oss är poliser etc.
Citera
2020-10-13, 06:21
Medlem
Combivals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Avel
Att vi gick lite hårt åt deras hjältinna kanske. Efter läsning nu av fupen så gjorde vi nog det med rätt vettiga belägg. Sanslös läsning... Vilket haveri detta är alltså.

Håller med. Frågan är hur Karin kommer reagera när hon läser chattarna mellan torpederna? Dom typ bråkar ju om vem av dem som ska kontakta "fanskapet". De är less på henne och hennes ständiga fyllor då hon ramlar och har sig. Det är nästan så man tycker synd om dom.
Citera
2020-10-13, 06:51
Medlem
Combivals avatar
Tänk att Karin försöker få veta om HOL har livvakt genom att förhöra sonen på telefon. Hon försöker med alla medel få honom att berätta men killstackarn vägrar svara då han vill att pappa ska få leva.
Citera
2020-10-13, 07:08
Medlem
Visst var huvudrollsinnehavaren med och gästspelade här i tråden också om jag inte minns fel, då hon låtsades vara en bindgalen norrman?
Citera
2020-10-13, 07:49
Medlem
Combivals avatar
Karin har alltså träffat den här Cissi i en toalettkö. Karin har då berättat om sin hemska make som misshandlat henne och har fått Cissi att ta ett banklån på 150-170.000 som hon lånat ut till Karin. Cissi har blivit helt manipulerad av Karin. Stackars människa.

Om motivet kan man gissa att Karin anser att alla pengar som HOL har härstammar från hennes föräldrar. Själv har hon 10 miljoner i skulder. Han har tagit barnen ifrån henne och allt är hans fel.
Senast redigerad av Combival 2020-10-13 kl. 08:07.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in