Citat:
Ursprungligen postat av
brutalare
Jag var på säkerhetsintervju på en statlig tjänst ganska nyligen och fick svaret att man gjorde en samlad bedömning och inte gick vidare med mig för anställning. Vad kan det bero på? Det var säkerhetsklass 2.
Jag har aldrig begått ett brott, dricker sällan och har aldrig haft problem med ekonomi. Jag köper bara någon trisslott ibland och har aldrig varit sjukskriven och går inte på mediciner förutom någon sömntablett någon dag varannan vecka.
Detta var inte Säpo som nekade mig utan myndigheten. Dom skulle gjort registerkontroll efteråt ifall detta första steg blev godkänd. Jag har ett fullt ordnat liv och även mina anhöriga. Jag kan väl inte ha blivit nekad för jag har en syster som är arbetslös?
Det är inte så att du kanske skrivit något på FB som inte passar som något främlingsfientligt, tryckt gilla på något eller är med i någon icke politiskt lämpligt.
Det lär räcka att du är med i något som har med Sverigedemokraterna att göra så är du fetrökt. tyvärr
Det lär räcka om du själv fattat att hålla käften på nätet men har för många vänner som du umgås med som sagt något dumt eller är med... Då är du rökt. Du har inte något annat intresse som att du är en sån där väl millitärintresserad, eller håller på med BOL. är Jehovas eller något annat som du vet sticker ut. kemtrails ?