Citat:
Ursprungligen postat av
Frokendektektiv
Nei, en skilsmisse ville endt med at hun fikk penger og det hatet TH så mye at han fikk henne drept.
Vi vet at hun ville skille seg. Hun har signert på separasjons papirer. Det er også vitner nære henne som sier at hun ikke var fornøyd i ekteskapet.
Det er TH som har uttalt at hun ikke var opptatt av penger. Mulig hun ikke var det. Jeg tar ikke hans ord for god fisk akkurat.
Men hun ønsket det beste for barna sine. Hun ønsket at de skulle arve. Ikke at TH skal overføre firma til VE.
Har du ikke fått med deg disse uttalelsene fra disse venninnene, eller passer de ikke inn i bildet?
Eng*m forteller at sist var i kontakt med venninna i oktober i fjor. Da sendte hun An*e-Elis*beth en melding, uten å få svar.
Sist hun derimot møtte venninna var i september, til en kopp kaffe.
- Da var hun helt vanlig. Jeg tenkte på det i etterkant. Om hun sa noe spesielt som jeg kanskje burde ha fanget opp. Men nei, det var ikke noe uvanlig. Vi pratet som vanlig, om våre liv og om familien. Om det var noe feil hadde hun sagt det. En kunne lett se på henne om noe var feil. Det blir sånn når man lærer å kjenne noen godt, sier Eng*m til Expressen. (juli 2019)
– De var et lykkelig ektepar, sier en nær venninne av An:e Elisab*th Hage*n, som ønsker å være anonym.
Hun forteller til TV 2 at hun og mannen hadde mye sosial omgang med H*gen-ekteparet og beskriver An*e-Elisa*eth H*gen som en blid dame som hadde det bra.
– Sjokkert
De to venninnene dro på fjellturer og trente sammen. Venninnen forteller at hun og mannen ble sjokkert da det i går ble kjent at To* H*gen ble siktet i saken.
– Jeg fatter ikke at han kan ha gjort det. Men det verste er at hun ikke er funnet. Barna og barnebarna burde hatt en grav å gå til, sier hun til TV 2. (April 2020)