2020-10-12, 02:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frokendektektiv
Men ingen her kan nekte for at TH tok fra AEH huset, og etterlot henne med smuler i forhold til sin formue. 200.000 kr og en billig bil. Det er så kvalmt og forferdelig.
Ingen av oss har vært flue på veggen i S4 og ingen av oss vet hva ekteparet Hagen snakket sammen om og ingen av oss vet hvorfor ektepaktene ble skrevet slik som de ble skrevet.
Citera
2020-10-12, 02:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z
1) Du ingen forutsetninger for å vite om hun tror på hans uskyld ubetinget eller ikke.
2) Så lang tid etter forsvinningen, er det vel ikke mange som hadde greid å beholde håpet om at hun fremdeles var i live. Helt naturlig å si "var" i denne sammenhengen da, mener jeg.
3) Tull! Du kan ikke påstå at det er tegn på løgn!
"Selv erfarne etterforskere kommer til kort når det gjelder å skille løgnere fra dem som snakker sant."
https://www.nrk.no/orderud/kan-du-se-om-noen-lyver_-1.14239561#/
Å se ned i gulvet og å flakke med øynene er ikke noe som er et tegn på at man lyver Det finnes andre årsaker til å se ned i gulvet og å flakke med blikket.
Det finnes mange MYTER om hva som "viser at noen lyver", som dessverre mange tror på.
"Øyekontakt.
Den vanligste misforståelsen er å tro at en som lyver, vil vike med blikket. Men tilfelle er at en god løgner er fullt klar over at man tror det, og holder dermed blikket fast."
https://www.nettavisen.no/nyheter/slik-avslorer-du-en-logner/3268006.html

Du kan også se ved flere anledninger at hun rister på hodet når hun burde ha nikket.
Også det er tegn på løgn.

Jeg kan linke 100 artikler om at det jeg sier stemmer og du kan det samme.

Du kan se tydelig på broren at han har et annet kroppskråk. Han tror virkelig på TH.

Mulig Vigdis er bitter på Lisbeth som stjal mannen hennes.
Citera
2020-10-12, 02:20
Avslutad
Citat:
Nei, en skilsmisse ville endt med at hun fikk penger og det hatet TH så mye at han fikk henne drept.
Vi vet at hun ville skille seg. Hun har signert på separasjons papirer. Det er også vitner nære henne som sier at hun ikke var fornøyd i ekteskapet.

Det er TH som har uttalt at hun ikke var opptatt av penger. Mulig hun ikke var det. Jeg tar ikke hans ord for god fisk akkurat.

Men hun ønsket det beste for barna sine. Hun ønsket at de skulle arve. Ikke at TH skal overføre firma til VE.
Men du kan ikke uten videre utelate alle de andre vitnene, som ikke sier det samme som de vitnene du selektivt har valgt, bare fordi disse bekrefter det du tror.

Det er ikke bare TH som kommer med motstridende opplysninger ift uttalelsene du nevner - heller ikke bare barna - men også venninner.
Da er det ikke så ubetydelig.
Citera
2020-10-12, 02:22
Medlem
Citat:

Da har du kanskje ikke lest så mange artikler om at det som mange ser på som tegn på løgn er MYTER. Dessverre er det mange som tror på myter.
Citera
2020-10-12, 02:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Havhest
Men du kan ikke uten videre utelate alle de andre vitnene, som ikke sier det samme som de vitnene du selektivt har valgt, bare fordi disse bekrefter det du tror.

Det er ikke bare TH som kommer med motstridende opplysninger ift uttalelsene du nevner - heller ikke bare barna - men også venninner.
Da er det ikke så ubetydelig.

Hvilke vitner snakker du om?
Citera
2020-10-12, 02:24
Medlem
Citat:
Da har du kanskje ikke lest så mange artikler om at det som mange ser på som tegn på løgn er MYTER. Dessverre er det mange som tror på myter.

Prat for deg selv😊
Citera
2020-10-12, 02:29
Medlem
Citat:
Prat for deg selv😊
Det var jo saklig...
Jeg tror ikke på myter.
Jeg anbefaler deg å lese artikler som gir deg kunnskap om myter om "tegn på løgn". Da vil du forhåpentligvis forstå at det er ulike årsaker (som kan være noe helt annet enn at noen lyver) til de tegnene som du har merket deg. Kanskje du da ikke så lett dømmer andre mennesker.
Citera
2020-10-12, 02:32
Medlem
Citat:
Nei, en skilsmisse ville endt med at hun fikk penger og det hatet TH så mye at han fikk henne drept.
Vi vet at hun ville skille seg. Hun har signert på separasjons papirer. Det er også vitner nære henne som sier at hun ikke var fornøyd i ekteskapet.

Det er TH som har uttalt at hun ikke var opptatt av penger. Mulig hun ikke var det. Jeg tar ikke hans ord for god fisk akkurat.

Men hun ønsket det beste for barna sine. Hun ønsket at de skulle arve. Ikke at TH skal overføre firma til VE.

Hun ønsket nok det beste for barna,Tom og seg selv.Det virker ikke som TH bidro i særlig grad til familieidyll og lykke.Ektepakten er FÆL! Når hun betror seg til venner og sier han er "brutal" forstår de fleste at hun hinter til fysisk vold. Kvinner i voldsrelasjoner snakker ikke om det til barna så de vet sikkert bare det de selv evt har opplevd eller vært vitne til. Hvis det er sant at han undertykte og kontrollerte AEH må vi anta at hun følte frykt i ekteskapet. Det betyr ikke at TH og AEH ikke hadde gode dager sammen.Barna og TH har i avhør sagt at familien snakket om ALT, de ville derfor visst det dersom skilsmisse var aktuelt. Snakker om alt? I perioden etter TH flyttet hjem etter å ha bodd hos familie hadde han ingen kontakt med barn og øvrig familie. Jeg vet ikke hvor lang tid det tok før TH kontaktet de nærmeste igjen.
Citera
2020-10-12, 02:33
Medlem
Citat:
Du kan også se ved flere anledninger at hun rister på hodet når hun burde ha nikket.
Også det er tegn på løgn.

Fetad: Ja takk, kom gjerne med de 100 linkene Det holder med et par tre linker, så det ikke blir så mye jobb for deg. Jeg venter i spenning og gleder meg til å lese.
Citera
2020-10-12, 02:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Doggerbank
Det uthevede kan jeg ikke se stemmer helt. Uansett er jeg hjertens enig i at den er hårreisende.

“Ekteparet avtalte også at Tom Hagen skulle dekke utgiftene til parets felles barn frem til de var fylt 18 år, og at Anne-Elisabeth skulle dekke utgifter «til eget underhold» av sin egen lønnsinntekt. Det var også avtalt at Tom Hagen skulle dekke Anne-Elisabeths egne utgifter i de periodene hun var hjemmeværende husmor.“
https://www.nettavisen.no/nyheter/tom-hagen-grillet-om-ektepakten-med-anne-elisabeth-hagen-i-politiavhr/3423966878.html
Og nå er det folk her som forsvarer denne ektepakten! Selv om en oppriktig mener at TH er 100% uskyldig i forsvinningen, så er det motbydelig å forsvare dette!
Det er ganske tydelig hvordan han har behandlet henne, og det burde vel gå ann å innse akkurat det, selv om man ikke tror han er en morder? Eller er det fullt av psykopater her?
Citera
2020-10-12, 02:37
Medlem
Citat:

Mulig Vigdis er bitter på Lisbeth som stjal mannen hennes.
Hva er dette for en påstand?
Citera
2020-10-12, 02:38
Medlem
Citat:
Fetad: Ja takk, kom gjerne med de 100 linkene Det holder med et par tre linker, så det ikke blir så mye jobb for deg. Jeg venter i spenning og gleder meg til å lese.

Det gidder jeg ikke du kan Google selv. Jeg vet at du finner de😊
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in