Citat:
Ursprungligen postat av
Hellsculls
Problemet er at du ikke skiller mellom sladder og fakta. Jeg vet ikke om det går på evne eller vilje. Jeg vet ikke hva som er verst. Hvis du skal dokumentere noe ved å vise til avisartikler, må disse opplysningene være tilgjengelig for alle. Er de bak en betalingsmur, må du i det minste gi et utdrag fra artikkelen. TH har tilsvarsrett. Hvis TH har benytta seg av tilsvarsretten, må du i tillegg referere fra det TH har svart. Først da kan man trekke konklusjoner. Det kan godt hende at TH er en drittsekk, men det kan man ikke vite noe om ut fra "løgn, kjerringslarv og nabosladder"
Du har ikke dokumentert noe som helst, men du må gjerne fortsette med dette våset.
Men at jeg bruker å mase etter linker slik du påstår, er rein svada.
Du må gjerne kalle det hva du vil det som man skriver og som ikke står i avisen. Du bruker ord som sladder, slarv og rykter, for å stemple det som løgn, eller for å få det til å høres ut som at informasjonen har gått gjennom 30 andre personer før at den nådde meg.
Poenget med et slikt forum som dette er at også intern informasjon kan komme ut, og ikke bare det som kommer fram i avisen.
Den informasjonen i den avisen jeg linket til, var ikke bak betalingsmur når jeg leste den, så det er ikke så mye å gjøre med. Min påstand gikk på at TH hadde blitt truet med tvangsmulkt, noe som kommer frem selv om du ikke kommer inn på siden der.
Hvis du søker på Google og skriver Monacohuset, så kan du lese i undertekstene på hver artikkel som kommer opp, at huset er verneverdig og at TH plikter å ta vare på det og at kommunen satte hardt mot hardt. Og så skreiv jeg vel at dette var historier som hadde versert på forumet, gjorde jeg ikke?
Så hva er problemet egentlig? At jeg har avslørt at TH er en psykopat?
At TH er en gjerrig og empatiløs person er jo forøvrig dokumentert gjennom ektepakten.
Når den ble offentliggjordt, så skjønte alle hvem TH var. Man hadde sine sterke mistanker når man så den billige bulkete franske familiebilen til TH, og bilen til AE som hun ikke hadde til tross for at han lett kunne kjøpt henne 10 Bugatti luksusbiler.
Så fant dem de gjemte skilsmissepapirene til AE.
Brevet av datteren bekrefter økenavnet på moren.
TH har tilsvartsrett, og han må gjerne komme hit og skrive, det er han velkommen til å gjøre.
Jeg kommer ikke til å vike en tomme.
Men det tviler jeg på at han kommer til å gjøre, og spesielt nå som han har satt seg fullstendig på bakbeina som en tverr geitebukk.