2020-09-30, 08:57
Medlem
Fridaynights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av infidel
Nej, så kommer det inte att bli eftersom en massiv majoritet av svenskarna är permanent demoraliserade. De kan inte tänka längre.

Den bistra sanningen. Att tro att majoriteten kan/kommer "vakna" är väldigt naivt.
Citera
2020-10-01, 03:33
Medlem
Vad du kallar den kognitiva eliten är antagligen motsvarigheten till intelligentian?
Citat:
Din reaktion är densamma som när jag beskriver för en vanlig svensk hur araber och negrer fungerar - de brukar anklaga mig för att ha en dålig eller nervärderande människosyn, precis som du gör nu.
Nej, jag menade inte att anklaga dig för dålig människosyn.
Jag trodde att du föraktade de demoraliserade, eller i alla fall det tillstånd de befinner sig i.

Jag tycker att det är intressant med försök att beskriva vanliga människor.
Här är ett av mina försök :
If we openly talk about what we are doing
then we are not doing it anymore.

Det jag främst ville invända mot i ditt förra svar var påståendet att någonting enkelt kunde motbevisas
samt den karikerade beskrivningen av klimatförändring ("den farliga giftgasen koldioxid").

Förstår jag dig rätt :
Svenskens kognitiva tillkortakommanden beror på kultur, inte på gener.
Somalierns kognitiva tillkortakommanden beror på gener, inte på kultur.
Citera
2020-10-01, 13:25
Medlem
infidels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skriver

Förstår jag dig rätt :
Svenskens kognitiva tillkortakommanden beror på kultur, inte på gener.
Somalierns kognitiva tillkortakommanden beror på gener, inte på kultur.

Nej.

Svenskens kognitiva tillkortakommanden beror på gener.
Somalierns kognitiva tillkortakommande beror på gener.

Eftersom du aldrig verkar ha blivit exponerad för rastänkande eller ha upptäckt konceptet själv så bör du veta att rasmedvetna förstår att precis som det finns korta och långa svenskar så finns det dumma och smarta svenskar. Det finns alltså mindervärdiga inhemska raselement precis som det finns utländska.

Det gamla rashygienprogrammet syftade till att hålla nere mängden inhemska mindervärdiga raselement. Det var alldeles för litet i omfattning och för sent. Det enda bra med det var att det verkar som om vi lyckades bli av med en hel del tattare den vägen. Programmet räckte ändå inte. Exvis Reinfeldts mulattförfäder borde ha steriliserats omgående men så skedde uppenberligen inte.

Det som har hänt i Sverige är att introduktionen av vetenskap och teknik på 1800-talet gjorde att de r-orienterade rasligen lågkvalitativa svenskarna i det gamla bondesamhället fick ett darwinistiskt övertag över de k-orienterade svenskarna, och det har lett till att dumskallegener nu utgör en större andel än någonsin av den etniskt svenska genpoolen. Det är en tyst megakatastrof.

Den här processen accelererade när p-pillren kom eftersom intelligenta framåtplanerade kvinnor då helt kunde undvika barn utan böket med att behöva göra abort. Det har lett till att intelligenta kvinnor nu sanerat sig själva från genpoolen i tre generationer, och det har lett till en påtagligt sjunkande begåvningsnivå bland etniska svenskar. Det verkar också som om detta lett till att begåvningsnivån sjunker fortare hos kvinnor än hos män, vilket verkar vara rimligt med tanke på att gener som ger högre begåvning hos kvinnor sanerats hårdare än gener som ger högre begåvning hos män.
Senast redigerad av infidel 2020-10-01 kl. 13:38.
Citera
2020-10-01, 13:38
Medlem
infidels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skriver

Det jag främst ville invända mot i ditt förra svar var påståendet att någonting enkelt kunde motbevisas
samt den karikerade beskrivningen av klimatförändring ("den farliga giftgasen koldioxid").

Det går relativt enkelt att motbevisa dessa påståenden men det kräver en kognitiv förmåga och en nyfikenhet som en normalbegåvad svensk inte har. Du anar inte hur enormt frustrerande det är att ha att göra med medelbegåvade svenskar. Jag har läst om amerikanska biståndsarbetares frustrationer med negrer i Afrika, det är exakt samma reaktion som jag känner när jag har att göra med Svenne Bonnläpp, IQ 102, svensk standardpersonlighet, 100% svensk. Idioten varken kan eller vill förstå och egalitärismen har gjort att han tror att hans oinformerade populärkulturella vanföreställningar är precis lika mycket värda som en djupgående insatt analys.

Svenska "akademiker" är inte mycket bättre då svensk utbildning till större delen består av politisk indoktrinering förklädd till "kunskap" men man kan hitta enstaka dugliga individer där.

Det blir så här när äldre generationer skiter i basal rashygien och istället sysslar med egalitärt antirasligt godhetsknarkande. Samhället börjar stinka, precis som om man slutat tvätta sig själv och sina kläder för att man hellre konsumerat hasch.
Citera
2020-10-01, 15:04
Medlem
Har det inte börjat med krig flyktingar emellan?
Svensken tittar på?
Citera
2020-10-07, 22:02
Medlem
Skulle nog tro att svensken har mellan 5-10 år på sig att ta tillbaka sitt land, hur våldsamt det än må bli så måste det göras. Dom konsekvenser som vi oundvikligen kommer att få uppleva om vi inte gör det borde vara nog motiverande för varenda svensk med något innanför pannbenet att organisera sig och sätta sig i en position där vi om vi vill kan ta tillbaka makten från dom förrädare som förstört ett system som tagit 100 år att bygga upp.

Men som Infidel skriver så är svensken försatt i en kronisk form av psykos, och där med totalt fakta resistanta.

Vi lär inte se någon revolution från svensken, inte förens det redan är försent. Det vi garanterat kommer att få uppleva är när dessa kriminella klaner och deras konflikter trappas upp till storskaliga klankrig, precis som dom klankrig som har förstört deras egna länder.

Inbördeskriget kommer att komma, oavsett om vi är redo eller inte.
Citera
2020-10-08, 12:16
Medlem
Furillens avatar
M-politiker: Gör det lagligt att skjuta ihjäl inkräktare i sitt hem

Citat:
Det ska vara lagligt att använda våld för att försvara sig själv och sitt hem från angripare. Det anser den moderata riksdagsledamoten Boriana Åberg i en motion till riksdagen.

https://www.friatider.se/m-politiker-gor-det-lagligt-att-skjuta-ihjal-inkraktare-i-sitt-hem
Citera
2020-10-10, 17:44
Medlem
substitutes avatar
Inbördeskrig och de kalla månaderna

Kan väl inte undkommit någon att vi står inför ett krig. Våra politiker struntar i problemen, gömmer huvudet i sanden och (hör och häpna) vill ta in mer bidragstagare. Det tar aldrig slut. Våra barn rånas och hånas, likaså ska våra barnbarn. Ingen gör ett skit, vi har en statsminister som är så bunden av makt och flathet att han gladeligen skulle låta negrerna få fortsätta håna, misshandla, pissa på våra barn bara han får fortsätta leda landet.

Vi har en kall tid att se fram emot. Förmodligen snö, minusgrader och kyla. Detta borde vara den rätta tiden att slå till på. När negroiderna huttrar i sina små lägenheter, uppvärmda av våra skattepengar. Vill gärna ha igång en diskussion om inbördeskrig, gammal militär som jag är så måste tanken slagit er. Hur, var och när?
Citera
2020-10-10, 17:49
Medlem
Rasputin420s avatar
Det vi Svenskar gör är typ samma som 30 tals Tyskarna gjorde under Hitler.
Vi har ett neoappartheid samhälle där utanförskapsområdena är moderna koncentrationsläger där alla importerade människor får bo.

Vi Svenskar är High elves, vi tänker att vi är bäst och alla andra är "inferior" och därför tar vi hand om dom. Vi behöver dom som påminnelse om hur satans bra och snygga vi sjävla tycker att vi är.
Citera
2020-10-10, 17:52
Medlem
Zilvios avatar
Trådar sammanfogade /MOD
Citera
2020-10-10, 17:53
Medlem
substitutes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rasputin420
Det vi Svenskar gör är typ samma som 30 tals Tyskarna gjorde under Hitler.
Vi har ett neoappartheid samhälle där utanförskapsområdena är moderna koncentrationsläger där alla importerade människor får bo.

Vi Svenskar är High elves, vi tänker att vi är bäst och alla andra är "inferior" och därför tar vi hand om dom. Vi behöver dom som påminnelse om hur satans bra och snygga vi sjävla tycker att vi är.

Ligger nog mycket i det du säger. Så tror jag det varit från början. Nu kommer vi snart att nå den punkt då vi inser hur utnyttjade vi är, fula om du så vill..
Citera
2020-10-10, 19:55
Medlem
Lofns avatar
Citat:
...
Det som har hänt i Sverige är att introduktionen av vetenskap och teknik på 1800-talet gjorde att de r-orienterade rasligen lågkvalitativa svenskarna i det gamla bondesamhället fick ett darwinistiskt övertag över de k-orienterade svenskarna...

Vad är k- och r-orienterade?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in