2020-09-25, 13:35
Medlem
infidels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fr0g
Invandrare + svenska antirasister + ANTIFA + svenska poliser som knäböjer/interna konflikter + ett helt PK-världssamfund som kommer bevittna skiten och vilja blanda sig i.

Säger inte att det inte är möjligt med återvandring, och jag röstar SD. Men jag menar bara att det förmodligen kommer bli ganska smutsigt och man bör vara förberedd på det. Som sagt, Donald Trump sätter in militären mot BLM och det är knappast enkelt. Vad får dig att tro att det skulle vara enklare i Sverige?

1) PK-världssamfundet är begränsat till västeuropa och de engelsktalande länderna. Just den här delen av världen håller på att kollapsa under ackumulerad dysfunktion orsakad av judisk kulturmarxism.

2) Det är bara demoraliserade svenskar som röstar SD. Avprogrammera dig om du kan, annars är du förlorad.
Citera
2020-09-25, 14:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av infidel
Gustav III avskaffade rösträtten genom att avskaffa det gamla politiska systemet. Det är inte att reformera systemet, det är att slå sönder det och ersätta det med ett annat. Jag menade att en demokrati kan inte avskaffa rösträtten för t.ex kvinnor eftersom dessa naturligtvis kommer att rösta emot plus ett stort antal vaginamän kommer också att rösta emot eftersom de vill godhetssignalera.

Problemet är att svensken identifierar sig med staten eftersom han tror att staten är Sverige. När svensken börjar se statsmakten som en fiende så är det dags för inbördeskrig. Det är en bit kvar tills dess. Jag själv tror på trettiotalet som tidsperiod för slutfasen i kollapsen.

Varför ett inbördeskrig istället för att göra en Gustav III?
Citera
2020-09-25, 14:52
Medlem
infidels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av muchogusto
Varför ett inbördeskrig istället för att göra en Gustav III?

Gustav III kom undan med statskupp utan inbördeskrig för att han redan var kung i ett Sverige där kungen styrde och ställde väldigt mycket mer än vad dagens kung gör. Dagens Sverige är såpass annorlunda att det inte går att jämföra.
Citera
2020-09-25, 15:56
Medlem
Citat:
Gustav III kom undan med statskupp utan inbördeskrig för att han redan var kung i ett Sverige där kungen styrde och ställde väldigt mycket mer än vad dagens kung gör. Dagens Sverige är såpass annorlunda att det inte går att jämföra.

I ett scenario där svenskar i stor skala vaknar så kommer många av dessa svenskar befinna sig på maktpositioner.
Citera
2020-09-25, 17:02
Medlem
SvempaInDaCitys avatar
Pågår det inte redan ett förvisso relativt lågintensivt men likväl ett inbördeskrig? Eller åtm mot den svenska urbefolkningen?
Citera
2020-09-25, 18:35
Medlem
infidels avatar
Citat:
I ett scenario där svenskar i stor skala vaknar så kommer många av dessa svenskar befinna sig på maktpositioner.

Nej, så kommer det inte att bli eftersom en massiv majoritet av svenskarna är permanent demoraliserade. De kan inte tänka längre. Du behöver bara läsa här på flashback för att se hur lite en vanlig svensk förstår om hur världen fungerar. Jag räknade i ett tidigare inlägg upp ett antal populära vanföreställningar hos demoraliserade svenskar, du får leta bra länge innan du hittar en flashbackare som inte tror att minst en av dessa vanföreställningar är sann.
Citera
2020-09-26, 04:18
Medlem
Citat:
Förstår du nu
Till dels tror jag mig förstå.
Men jag hänger upp mig på vissa sidor av din presentation.
Är jag rättvis om jag säger att du menar att det stora flertalet
är förryckta (ett härligt ord),
saknar förmåga till logiskt tänkande, saknar verklighetsförankring
och att du föraktar (dem för) det usla tillstånd de befinner sig i,
samt, icke minst, att du själv inte är en av dem,
dvs du har förmåga till logiskt tänkande och du är förankrad i verkligheten?

I så fall, om du gör anspråk på det sistnämnda, bör det då inte föra med sig
att du är ansvarig för att uppvisa dessa kvaliteter när du presenterar din position?

Om du accepterar mina tankar så långt, kan även detta följa :
Innan du kritiserar den förryckte för att svara "Jaha" bör du ha försäkrat dig om att det inte finns någonting i ditt sätt att presentera ditt resonemang som ger den förryckte en giltig anledning att inte vilja engagera sig?

Om du förklarar den massiva majoriteten allvarligt mentalsjuk
har du också avsagt dig möjligheten att i en annan, hittills onämnd, fråga
hänvisa till den massiva majoriteten som mentalt frisk?
Dvs du kan inte i något annat sammanhang presentera argument som bygger på idéer där vanliga människor ses som omdömesfulla, mentalt tillräkneliga?
Citera
2020-09-26, 13:18
Medlem
Furillens avatar
GT: Polisen varnar för etniska klankrig i centrala Göteborg:

Citat:
Polisen befara nu väpnade konflikter mellan invandrarbaserade narkotikanätverk i Göteborg. Det framgår av en underrättelserapport från polisen, som GT tagit del av.

Citat:
Mitt bland butikskunder och krogar i centrala Göteborg pågår en ständig och våldsam konflikt om narkotikamarknaden. Polisen varnar för återkommande sammandrabbningar mellan etniskt baserade narkotikanätverk med unga flyktingar från Afghanistan, Syrien och Somalia. Nu fruktar polisen att grupperna ska ta till skjutvapen.

– Det är klart att vi är oroliga för att det ska sprida sig ännu mer, säger polisens citychef Teodor Smedius.

https://www.friatider.se/polisen-varnar-raskrig-i-centrala-goteborg
Citera
2020-09-26, 13:29
Moderator
-Info-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Furillen
GT: Polisen varnar för etniska klankrig i centrala Göteborg:
Citat:
"Det sker återkommande stora våldsamma sammandrabbningar i centrala Göteborg mellan unga afghaner och framför allt unga syrier, men även somalier där de slåss om bra försäljningsställen för narkotika. Det har skett ett flertal knivskärningar i samband dessa bråk och polis har vid olika tillfällen anträffat tillhyggen/gatustridsvapen", skriver polisen i sin rapport enligt GT.
Citat:
– Svenskar glömmer ofta att i många av länderna där de kommer ifrån, finns det från början starka etniska konflikter. Det kan vara konkurrens mellan afghaner eller araber, eller somalier som är nedtryckta av araber och albaner, säger författaren Per Brinkemo, expert på kriminella klaner, till GT och påpekar att invandrarna går ihop etniskt för att stärka sin konkurrens i kriminella sammanhang.
Citat:
https://www.expressen.se/gt/polisen-fruktar-vapnade-narkotikakonflikter-i-city/
https://www.friatider.se/polisen-varnar-raskrig-i-centrala-goteborg

Blir det ett inbördeskrig i Sverige så börjar det nog genom att två invandrargrupper råkar i luven på varandra och tar till vapen.

De är inte tillräckligt många i Sverige ännu för ett fullskaligt krig, men fortsätter de att öka i antal så är vi där en dag.
Citera
2020-09-27, 02:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snuskbuske
Inbördeskrig i Sverige - Hur långt kvar?
Det är ju löjligt som det är nu att vi översvämmas av negrer och araber, och att dom tar över hela städer (Malmö, Södertälje osv).
Men hur långt tror ni det är kvar innan Svenskarna säger helt nej? Efter att det är försent? Eller om bara några år?
Fortsätter det för länge och Svenskarna blir en minoritet i sitt egna land kommer det bli inbördeskrig garanterat. Vad tror ni, hur länge kan det fortsätta? 10-20-50år?
Jag är inte rasistisk, utan undrar bara hur länge ni tror det dröjer?
Samma sak kommer ju säkert hända i andra länder också som har massinvandring. Finland och finnarna verkar vara dom enda som förstått vad som är på väg att hända nu i god tid.
Synpunkter och åsikter?
Igen, håll det snyggt, vill bara hålla det realistiskt här.

Blir det inbördeskrig i Sverige så kommer de vara kurder, syrianer ( Södertälje ) och assyrier som startar det.
De tror de får göra vad de vill i det här landet. De hatar oss!
Citera
2020-09-28, 13:18
Medlem
infidels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skriver
Till dels tror jag mig förstå.
Men jag hänger upp mig på vissa sidor av din presentation.
Är jag rättvis om jag säger att du menar att det stora flertalet
är förryckta (ett härligt ord),
saknar förmåga till logiskt tänkande, saknar verklighetsförankring
och att du föraktar (dem för) det usla tillstånd de befinner sig i,
samt, icke minst, att du själv inte är en av dem,
dvs du har förmåga till logiskt tänkande och du är förankrad i verkligheten?

När jag beskriver svenskens generella mentala oduglighet så lägger jag inte någon värdering i det. Det är helt enkelt så här svenskar fungerar i den objektiva verkligheten som vi alla delar. I ett fungerande Sverige så har normala svenskar inget politiskt inflytande förutom möjligheten att gnälla. Att Sverige är ickefungerande beror på svenskens mentala oduglighet kombinerat med toxiska judiska memes som kristendom och kulturmarxism som formaterat svenskens hjärna till att sätta judeo-kristna och judeo-marxistiska trossatser före verkligheten.

Din reaktion är densamma som när jag beskriver för en vanlig svensk hur araber och negrer fungerar - de brukar anklaga mig för att ha en dålig eller nervärderande människosyn, precis som du gör nu. Den enda skillnaden är att jag har beskrivt hur en normal svensk fungerar.

Citat:
I så fall, om du gör anspråk på det sistnämnda, bör det då inte föra med sig
att du är ansvarig för att uppvisa dessa kvaliteter när du presenterar din position?

Jag mäter upp och beskriver den objektiva verkligheten med den största precision jag kan nå. Det är den högsta formen av presentationskvalitet som finns. Om du inte förstår det så förstår du inte att det existerar en objektiv verklighet.

Citat:

Om du accepterar mina tankar så långt, kan även detta följa :
Innan du kritiserar den förryckte för att svara "Jaha" bör du ha försäkrat dig om att det inte finns någonting i ditt sätt att presentera ditt resonemang som ger den förryckte en giltig anledning att inte vilja engagera sig?

Det här är en annan typisk svensk tankegång, att det är lärarens fel om eleven är för dum för att förstå kursmaterialet. I verkligheten fungerar det inte så. Ska du studera något komplext så måste du förstå de underliggande principerna för det går inte att mästra ämnet genom att lära sig utantill och förstå måste du göra på egen hand. En svensk har varken viljan eller förmågan att förstå komplexa ämnesområden.

Citat:
Om du förklarar den massiva majoriteten allvarligt mentalsjuk
har du också avsagt dig möjligheten att i en annan, hittills onämnd, fråga
hänvisa till den massiva majoriteten som mentalt frisk?
Dvs du kan inte i något annat sammanhang presentera argument som bygger på idéer där vanliga människor ses som omdömesfulla, mentalt tillräkneliga?

Vanliga människor är endast funktionsdugliga i det lilla och inte i det stora. Det har varit känt i århundranden att kollektivt tänkande även kallat pöbeltänkande är helt förryckt. Moderna studier av personlighetsdrag har bekräftat den här månghundraåriga kunskapen. De flesta människor besitter varken intelligensen och/eller personlighetsdragen som krävs för att utveckla en god omdömesförmåga. Neurologiska funktionsstudier indikerar att en god omdömesförmåga handlar om att vissa delar av högra hjärnhalvan måste vara ovanligt välutvecklade och integrerade med resten av hjärnan. God omdömesförmåga är således något man hittar i individer och inte i kollektiv.

När jag skriver inlägg så skriver jag inte dem för vanliga svenssons, jag skriver dem för de svenskar som tillhör den kognitiva eliten. Det är i slutänden den som måste rädda resten av svenskarna, för en svensk som tillhör den kognitiva eliten är lika mycket smartare än en medelsvensk som en medelsvensk är smartare än en somalier, och om den kognitiva eliten får för sig att nuvarande styrelseskick måste bort med våld om så krävs så kommer det att ske. Att det inte har skett tidigare beror på att om man tillhör den kognitiva eliten så tenderar man att ha ganska gott ställt.
Citera
2020-09-30, 08:13
Medlem
Kvillebacken1s avatar
Citat:
Små minoriteter vinner ej inbördeskrig.

wtf ????

Du menar att 1488-krigarna på Flashback inte kan vinna?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in