Du låter ju söt 😄
Rumpa och bröst tycker folk olika om och man kommer ju aldrig passa alla. Själv gillar jag lite mindre rumpor på tjejer. Bröst kan vara kul/sexigt men men... har varit tillsammans med tjejer med både stora och små bröst, aldrig varit en deal breaker.
Gillar inte heller min näsa😂 eller ansikte. Som yngre var jag alltid vältränad med 6 pack på magen men inget som skaffar tjejer när kläderna är på. Några rutor kvar iaf..
Jaja du kommer aldrig veta förrän du litar på den du är med och han tänder på dig. Efter en del liggande är det ju personliga som kommer in i bilden.
Får tänka på hur killar kan tappa håret mellan 20 och 30 och ändå uppskattas av tjejer. Brukar tänka ibland att det är många som ställs inför svåra identitetsförändrande problem men klarar sig bra. Då kan jag inte gå runt och glo på min näsa varje gång jag står framför spegeln.
Skulle inte fråga efter och inte posta en bild här heller.
PS tycker du har rätt om sminket.lit räcker
Citat:
Ursprungligen postat av
Lilly2001
Väger runt 50 och är 160cm.
Långt svart hår till midjan.
Gråaktiga ögon, smalt ansikte.
Känner mig lite väl smal, har inte stor rumpa eller bröst vilket också stör mig.
Har synliga kindben(På ett bra sätt), vilket jag är glad över.
Hatar min fula näsa, tycker den är för stor. Gillar inte mina ögonbryn heller.
Hatar att använda spackel i ansiktet, använder endast ögon makeup.
Mår mest dåligt över mitt ansikte, vill inte använda för mycket smink då jag tycker att jag blir lik en clown. Men utan så känner jag mig också extremt ful.
Och nej, kommer aldrig skicka bild på mig själv. Det vore likställt med självmord. Vill inte att allt jag skrivit här ska komma fram till vänner och familj