2020-10-10, 13:35
Avstängd
Polisen gjorde för många misstag ifrån början.
Lär aldrig ske några fälda för detta..
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MsBulldog
Det har vært min teori også, og RU har garantert en rolle i dette. Det er mange uttalelser fra politiet og/eller formuleringer i pressen jeg stusser over. For det første har jeg vanskelig for å tro at Hettemann1 ikke er identifisert av politiet. Er mannen norsk så burde tipsene fra publikum og politiets etterforskere avklare identitet nokså raskt. Men det er taust fra alle kanter. Kanskje politiet kjente igjen Hettemann med en gang, men er intr i opplysninger fra publikum som kan gi flere detaljer? Jeg leste en artikkel der printeren ble nevnt. Politiet hadde sporet denne til en liten bedrift som nektet å gi ut opplysninger. . Det stod ingenting om hva politiet gjorde med saken, men vi får håpe de har sjekket
denne printeren ut eller inn i saken. Sjekker ut fra FB noen timer, det er lørdag og mine to bulldoger gir blanke f... i Hagen, men elsker skog. Ut på tur osv. God lørdag!

Enig!!De vet hvem Hettemann er. God lørdag til deg, og vi skrives når du er tilbake😊
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frokendektektiv
Grunnen var at TH på forhånd hadde bestemt seg for å ikke betale løsepenger eller bidra til kommunikasjon. Fordi motpart ikke eksisterer. Han hadde nok ikke sett for seg at politiet jobber for offeret og ikke han.

Ja, der har du en innertier.

Vi ser at iallfall HHB2 har svelget rått THs vurderinger om at kommunikasjon med angivelige kidnappere ville sette både AEH i større fare, og HHB2 med mann og barn i større fare, og at det derfor var best å ignorere løsepengekravet.

THs innstilling ville være ekstremt risikabel, dersom det faktisk fantes ekte kidnappere.
Citera
2020-10-10, 13:37
Medlem
ReedMes avatar
Citat:
Grunnen var at TH på forhånd hadde bestemt seg for å ikke betale løsepenger eller bidra til kommunikasjon. Fordi motpart ikke eksisterer. Han hadde nok ikke sett for seg at politiet jobber for offeret og ikke han.
Hur hade polisen kommit över den informationen redan två dagar efter att hon försvann?
Citera
2020-10-10, 13:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ReedMe
Tack.

För alla som inte är faktaresistenta eller allmänt korkade så gjorde polisen ett mycket allvarligt fel här. Två dagar efter att hon försvunnit så kunde dom inte ha vetat att hon med 100% sannolikhet var död eller att TH skulle ha varit mördaren eller stått bakom mordet.
Jeg er enig med deg Og det kan se ut som at politiet allerede den 2.11 (eller fra dag 1) mistenkte sterkt at TH var skyldig.
Citera
2020-10-10, 13:40
Medlem
Citat:
Fetad: Hvor har du tatt dette fra? Link til artikkel som bekrefter dette?
Jeg har lest at politiet frarådet familien å betale.
Citera
2020-10-10, 13:43
Medlem
ReedMes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kornblomst
Ja, der har du en innertier.

Vi ser at iallfall HHB2 har svelget rått THs vurderinger om at kommunikasjon med angivelige kidnappere ville sette både AEH i større fare, og HHB2 med mann og barn i større fare, og at det derfor var best å ignorere løsepengekravet.

THs innstilling ville være ekstremt risikabel, dersom det faktisk fantes ekte kidnappere.
I ett initialt läge försöker man köpa sig tid genom fördröjning och man måste jobba utifrån att den kidnappade personen är vid liv.
Citera
2020-10-10, 13:44
Medlem
ReedMes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z
Jeg er enig med deg Og det kan se ut som at politiet allerede den 2.11 (eller fra dag 1) mistenkte sterkt at TH var skyldig.
Ja, så är det tyvärr.
Citera
2020-10-10, 13:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z
Fetad: Hvor har du tatt dette fra? Link til artikkel som bekrefter dette?
Jeg har lest at politiet frarådet familien å betale.

Det er ikke alt det er link til.

Edit: De frarådet familien å betale UTEN livstegn. Dersom de fikk livstegn og det hadde vært en ekte kidnapping så ville de rådet å betale.
Senast redigerad av Frokendektektiv 2020-10-10 kl. 13:51.
Citera
2020-10-10, 13:48
Medlem
Citat:
Hur hade polisen kommit över den informationen redan två dagar efter att hon försvann?

De ville teste om motpart eksisterte. De visste ikke.
Citera
2020-10-10, 13:51
Medlem
ReedMes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av evaeva
Polisen gjorde för många misstag ifrån början.
Lär aldrig ske några fälda för detta..
Ja, och att börja med att skriva till GM att dom ska få monero om sju dagar och sen inte återkomma när tidsfristen går ut är ju så uppåt väggarna att man inte kan tro att det är sant.
Citera
2020-10-10, 13:53
Medlem
Citat:
Ja, så är det tyvärr.

Når 90 % av forsvunnet/ draps saker involverer de nærmeste ville det vært svært merkelig om politiet ikke undersøkte den muligheten med det samme. Heldigvis vil jeg si, at de gjør jobben sin.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in