Citat:
Ursprungligen postat av
Legokatt
Tror dette forumet har gått litt til hode på deg. Folk ser på saken ulikt. Så enkelt er det.
Noen tviholder på at TH er skyldig og tror at de som har andre hypoteser enn TH=skyldig har egen agenda eller er en del av et team.. jeg tipper det ikke er slik
Jeg lager hypoteser og har sett på de fleste. Når jeg fant filmen Gone Girl så passet brikkene inn. GM kan ha lurt AEH med på et plott mot TH og deretter gått bak ryggen på henne - Hettemannen går tilbake med trusselbrev til S4.
At jeg tror mest på denne hypotesen er fordi det passer inn med puslespilbrikkene.
(Hettemannen, trusselbrev, ektepakt, et mulig vanskelig ekteskap / familieforhold, hendelser før forsvinningen, osv osv)
Du har kommet med hypoteser tidligere som du har presentert som en hypotese der alt sammen passer, men der alt i virkeligheten faller på sin egen urimelighet. At du skriver her i forumet at alt passer inn, blir bare tomme ord.
Mener du at en GM skal ha hentet AE i S4, og så kjørt til Ishallen, og så har han gått tilbake til S4 til fots med brevet, mens AE satt i bilen der og ventet?
Og hvem skulle denne personen være? Hva heter han? Skybert?