2020-10-09, 21:25
  #25
Bannlyst
Så en man har alltså blivit knivhuggen i centrala stockholm, tidigt på fredagkvällen i ett område där det rör sig mängder med människor, sprungit från platsen och polisen tycks inte ha någon gripen eller något spår. Aftonbladet och Expressen tar överhuvudtaget inte upp detta annat som en liten parantes som man nu, 3 timmar senare, verkligen får leta efter.
I stället möts man av rubriker som "Tävlingen anklagas för rasism" "3 kvinnor: så ska en bra älskare vara" och "Ebba Buschs hot - dra Esbjörn, 83, till domstol".
Citera
2020-10-09, 21:59
  #26
Medlem
Vet man ännu vem brottsoffret är? Var han inblandad i en knarkaffär eller var han en helt oskyldig som var på fel plats vid fel tidpunkt?
Citera
2020-10-09, 22:02
  #27
Medlem
Topol-Ms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vitiminoritet
Vet man ännu vem brottsoffret är? Var han inblandad i en knarkaffär eller var han en helt oskyldig som var på fel plats vid fel tidpunkt?

Det jag såg trots mörker och många människor runtomkring så var det en svensk man i medelåldern.
Jag kan ha fel som sagt på grund av omständigheterna.
Citera
2020-10-09, 22:09
  #28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Topol-M
Det jag såg trots mörker och många människor runtomkring så var det en svensk man i medelåldern.
Jag kan ha fel som sagt på grund av omständigheterna.

Du är ju också den enda som påstått att BO är avliden så din trovärdighet är ju noll för närvarande.
Citera
2020-10-09, 22:12
  #29
Medlem
Topol-Ms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yeo
Du är ju också den enda som påstått att BO är avliden så din trovärdighet är ju noll för närvarande.

Men för i helvete!!! Jag säger att han är avliden och jag tänker INTE tala om hur jag har fått veta det så vad du tycker om min trovärdighet betyder ingenting.
Jävla snorunge!
Citera
2020-10-09, 22:27
  #30
Bannlyst
Uppdatering klockan 20:15

"Tekniker är på plats och har börjat den tekniska undersökningen. Utredningen fortsätter med sammanställning av inkomna uppgifter. Ingen är gripen i ärendet."

Videoklipp från området:

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/stockholm/man-allvarligt-knivskadad-pa-gardet
__________________
Senast redigerad av Yeo 2020-10-09 kl. 23:03.
Citera
2020-10-09, 23:22
  #31
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Topol-M
Men för i helvete!!! Jag säger att han är avliden och jag tänker INTE tala om hur jag har fått veta det så vad du tycker om min trovärdighet betyder ingenting.
Jävla snorunge!
Du har fått veta att han är avliden. Vet du också om han bor i området, nära Tessinparken och De geersgatan eller om han var där på besök?
Citera
2020-10-09, 23:35
  #32
Medlem
Topol-Ms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av exoticspice
Du har fått veta att han är avliden. Vet du också om han bor i området, nära Tessinparken och De geersgatan eller om han var där på besök?

Nej jag vet inte mer än så.
Citera
2020-10-09, 23:42
  #33
Medlem
Död nu ja.

Är offret en vit person eller mörk?
Citera
2020-10-09, 23:44
  #34
Medlem
Han heter J-sef.
Citera
2020-10-09, 23:46
  #35
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av davidladde
Död nu ja.

Är offret en vit person eller mörk?
Det ska tydligen vara en svensk man i medelåldern.
Citera
2020-10-09, 23:48
  #36
Moderator
KomissarieBecks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av babe.berta
Han heter J-sef.


Och Jo*sef heter i efternamn..?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in