2020-10-09, 17:30
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Nu har Biden 10.1% ledning (!) sammanvägt på FiveTheeEight. Det är det högsta hittills.

Från förra veckans debatt och fram till nu har varit rama papperskorgen för Trump. Sanslös slide. Stackars Trumpen där han går och vaggar av och an i Vita Husets corona-öde korridorer, fullpumpad med steroider så han ser dubbelt, och har tvångstankar om hur han kommer att släpas ut.
2020-10-09, 17:30
Medlem
Sista två dagarna har Trumps nedåtgående trend brutits på nytt och vi har en svag uppgång nu. Jag rapporterade tidigare om Morning Consult, job approval 43% och 56% disapproval. Mätningsdag 8 oktober. Det var en liten förbättring för Trump.

Sedan kom Rasmussen Reports med 46% job approval och 52% disapproval. Mätning 6 okt---8 okt. Förra mätningen låg på 45% job approval och 54% disapproval.

Tendensen är stigande. Hur kan ni tro att Trump är uträknad? Jag hävdar att detta blir jämnt och hårt.
2020-10-09, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ShariaInstructor
Sista två dagarna har Trumps nedåtgående trend brutits på nytt och vi har en svag uppgång nu. Jag rapporterade tidigare om Morning Consult, job approval 43% och 56% disapproval. Mätningsdag 8 oktober. Det var en liten förbättring för Trump.

Sedan kom Rasmussen Reports med 46% job approval och 52% disapproval. Mätning 6 okt---8 okt. Förra mätningen låg på 45% job approval och 54% disapproval.

Tendensen är stigande. Hur kan ni tro att Trump är uträknad? Jag hävdar att detta blir jämnt och hårt.

Haha, det finns inget som talar för Trump längre.
Att du på daglig basis verkligen tror att saker som "jobb approval" ökar mitt under en pandemi när presidenten endast håller sig till Twitter är skrattretande.
2020-10-09, 17:32
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av babymamacita
Om du ska fortsätta posta "statistik", skicka tillförlitiliga källor.
Du framstår så rabiat och absurd i ditt beteende att man börjar ifrågasätta ditt psykiska välmående. Du beter dig som Bagdad Bob.

Som sagt, All info är officiell per stat. Hittas enkelt, men det är klart du måste googla... Servera dig info är det sista man vill göra, du är otrevlig beter dig som en äkta kommunist. Litar du inte på mina siffror så kan du väl titta på valdagen, I'm right your wrong.

PS. Kalla mina faktabaserade imlägg för absurda och rabiata när du skriver som du gör till alla här gör att alla läsare nu kan konstatera att du inte är riktigt frisk, sök hjälp.
Senast redigerad av Nixter 2020-10-09 kl. 17:34.
2020-10-09, 17:34
Medlem
winningfeasts avatar
Citat:

Ja, jag håller med. Det kan till och med bli så jämnt att det blir 269 till Biden, och 269 till Trump, det är inte helt omöjligt att ett sådant scenario sker. Om Trump kan hålla alla delstater som han gjorde 2016 men att han förlorar Michigan och Pennsylvania men håller Wisconsin eller vinner Minnesota och förlorar Wisconsin.
2020-10-09, 17:36
Medlem
Citat:
Haha, det finns inget som talar för Trump längre.
Att du på daglig basis verkligen tror att saker som "jobb approval" ökar mitt under en pandemi när presidenten endast håller sig till Twitter är skrattretande.
.

Men du kan inte räkna bort Rasmussen Reports. Han kanske inte ens behöver öka. Om 46% job approval är riktigt mätt så finns en vinstchans och jag hävdar att det inte är avgjort.

Vi får väl se hur det blir med debatter och rallyn.
2020-10-09, 17:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Som sagt, som all info är officiell per stat. Hittas enkelt, men det är klart du måste googla... Servera dig info är det sista man vill göra, du är otrevlig beter dig som en äkta kommunist. Litar du inte på mina siffror så kan du väl titta på valdagen, I'm right your wrong.

PS. Kalla mina faktabaserade imlägg för absurda och rabiata när du skriver som du gör till alla här gör att alla läsare nu kan konstatera att du inte är riktigt frisk, sök hjälp.

Jag är inte kommunist och kommer aldrig vara kommunist, jag föraktar kommunismen lika mycket som jag föraktar Trump och lögnaktiga as likt du.

Du är helt absurd, du spammar tråden med påhittade siffror och sedan när folk frågar dig efter källhänvisning till dina siffror så vägrar du att ge några som helst källor. Jag kan också skriva påhittade siffror, kolla på detta:

Enligt senaste statistiken så leder Trump alla delstater och än så länge inte en enda röst som är tillägnad till Donald Trump. Källa? Nä, jag behöver inte ge några källor, du får helt enkelt lita på mig. I'm right, you're wrong.

Din pajas.
2020-10-09, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av winningfeast
Ja, jag håller med. Det kan till och med bli så jämnt att det blir 269 till Biden, och 269 till Trump, det är inte helt omöjligt att ett sådant scenario sker. Om Trump kan hålla alla delstater som han gjorde 2016 men att han förlorar Michigan och Pennsylvania men håller Wisconsin eller vinner Minnesota och förlorar Wisconsin.

Ja du har rätt. Det verkar finnas ärade debattörer här som inte fattar att detta är en hård historia. Vi vet dessutom inte om Biden eller Trump orkar hålla sig friska till valet, det är också en osäker faktor. Biden ser väldigt skör ut.
2020-10-09, 17:40
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av winningfeast

Med all respekt; du får gärna hoppas och tro, och det är fint att du gör det. Men Trump ligger efter med ofantliga 10.1% på respekterade FiveThreeEight som sammanväger alla mätningar på ett mycket sofistikerat sätt.

Och Trump är extremt hatad av stora lager i USA, så han lär inte ta några röster av "undeicided" om det nu finns några. Trump är slagen, det kan man slå fast med 3.5 veckor kvar till valet.
2020-10-09, 17:40
Medlem
0rganets avatar
Citat:
Om du ska fortsätta posta "statistik", skicka tillförlitiliga källor.
Du framstår så rabiat och absurd i ditt beteende att man börjar ifrågasätta ditt psykiska välmående. Du beter dig som Bagdad Bob.
NC:s siffror:
Party Returned Ballots
Democrats 228,740
Republicans 77,423
Minor 1,494
No Party Affiliation 135,533
TOTAL 443,190
Här hittar du alla delstater:
https://electproject.github.io/Early-Vote-2020G/index.html

Lite kul att:
Citat:
Early votes by this date in the presidential election...

2016 -- 429,337

2020 -- 6,802,413
https://twitter.com/HimymCraig/status/1314546669493444608?s=20

Edit TAB:Ar funkar inte
2020-10-09, 17:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 0rganet
NC:s siffror:
Party Returned Ballots
Democrats 228,740
Republicans 77,423
Minor 1,494
No Party Affiliation 135,533
TOTAL 443,190
Här hittar du alla delstater:
https://electproject.github.io/Early-Vote-2020G/index.html

Lite kul att:

https://twitter.com/HimymCraig/status/1314546669493444608?s=20

Edit TAB:Ar funkar inte

Haha!
Nixter äter skit än en gång.
Hyster roligt med så enormt många fler "early votes".
2020-10-09, 17:49
Medlem
Skallmeja-Zorros avatar
Citat:

Ja du, Rasmussen Reports med sina skräpundersökningar är kända för sina stora avvikelser gentemot de etablerade och respekterade opinionsinstituten. Du skall nog inte ta deras siffror som en korrekt återspegling av opinionsläget.

"The company's frequent divergence from results reported by other polls has been attributed to its use of likely voters, rather than registered voters or all adults, in its survey panels."

Källa: https://en.wikipedia.org/wiki/Rasmussen_Reports

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in