Citat:
Ursprungligen postat av
Frokendektektiv
Takk for god jobb så vi slipper spekulere.
Politiet har jo sagt at de tror hun ble fraktet fra huset i bil. Og da trolig død ettersom de mener hun er drept i s4.
Jeg tror hun er dumpet et trygt sted som kun TH og den personen som dumpet henne vet om.
Mulig på en av THs eiendomer. Jeg tror VE har gjort det på vei til Kvitfjell den dagen.
Ja, jeg holder en knapp på VE jeg også.
Han hadde sagt at han var i møte der oppe den 31.10, men når politiet snakket med han som han skulle møte, så hadde han sagt at det var dagen etterpå.
Har VE kjørt to ganger oppover dit da? En gang den 31.10 og så en gang 1 november?
Ikke godt å si.
Kanskje VE ikke visste om kamera som har fanget han opp, og så ble han overrasket i avhør, og sa dette, og seinere endret forklaring. Leiebilen er ikke gjordt rede for. Vet ikke hva som menes, om de ikke har reg.nr. på den.
Det er noe som ikke stemmer der. VE kan være siktet for falsk forklaring uten at politiet har gått ut med dette, eller at han har kommet med en forklaring som ikke politiet klarer å motbevise.
Det er mulig hun er dumpet et sted der på vei opp til Kvitfjell i et klargjordt hull.
Vi vet at Politiet sjekket en hytte på Biri. Vet ikke om de sjekket naboeiendommen også.
Naboeiendommen er registrert på Anne, men det står ikke noen hytte der.