Åklagare vid Åklagarkammaren i Jönköping lämnade i går torsdag in häktningsframställningar vid Eksjö tingsrätt mot tre män. Brottsmisstankarna mot männen grundar sig i fynd som gjorts vid olika tillslag inom kommunerna Eksjö och Gnosjö.
F.d Sverigedemokraten Robin Natzén i Gnosjö. och hans anhang ligger nog närmare till hands
Oj en f.d. Sverigedemokrat. Låter jävligt allvarligt 😂
Hade det varit någon politiskt aktiv till höger om pol pot hade det varit förstasidesstoff och vi hade fått namnen.
Jag känner bara igen ett namn och det är PK. Jag känner inte till personen men det efternamnet har i många många år varit liktydigt med riktigt risiga livsbeslut i de trakterna.
Varför är det sekretess på flera misstänkta? För att de inte är häktade?
Jag känner bara igen ett namn och det är PK. Jag känner inte till personen men det efternamnet har i många många år varit liktydigt med riktigt risiga livsbeslut i de trakterna.
Varför är det sekretess på flera misstänkta? För att de inte är häktade?
Är det någon som har koll på vilka de är? Med tanke på området så förväntade jag mig någon koppling till de andra brotten i Värnamo-trakten, kriminella grupperingar eller MC-gäng. Men google ger inga särskilda tips om något av namnen.
Är det någon som har koll på vilka de är? Med tanke på området så förväntade jag mig någon koppling till de andra brotten i Värnamo-trakten, kriminella grupperingar eller MC-gäng. Men google ger inga särskilda tips om något av namnen.
Alla kommer ursprungligen från Hillerstorp eller Kulltorp, samma håla som Natzén. Raggare och MC-knuttar. Ena snubben har en support tröja till Bandidos på sig på en bild på facebook.
Alla kommer ursprungligen från Hillerstorp eller Kulltorp, samma håla som Natzén. Raggare och MC-knuttar. Ena snubben har en support tröja till Bandidos på sig på en bild på facebook.