2020-10-08, 23:12
Medlem
Finnes det bilder av RU i den samme jakka som hettemannen ?
Citera
2020-10-08, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slettsnoken
Nei, Hettemannen er trolig sentral, og dermed ikke en hvilken som helst.

Ja hettemannen er nok sentral, men det betyr ikke at det er en spesialist av noe slag.
Citera
2020-10-08, 23:19
Medlem
RU har vel opprettet denne siden også ?

https://www.facebook.com/norgeogdemokratiet/
Citera
2020-10-08, 23:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stomperud
RU har vel opprettet denne siden også ?

https://www.facebook.com/norgeogdemokratiet/

Stemmer. Ble ingen stor hit riktignok
Citera
2020-10-08, 23:33
Medlem
Slettsnokens avatar
Citat:
Ja hettemannen er nok sentral, men det betyr ikke at det er en spesialist av noe slag.
En plan som er utarbeidet i månedsvis, kanskje årevis, kunne ikke risikere å gå i vasken på grunn av en fjott som mest av alt liker å skryte av sin kryptokunnskap og at han kjenner en riking, en «hval».

At RU skulle bli pågrepet var trolig planlagt ettersom han ble angitt av TH i utgangspunktet, og planen var trolig at han skulle pågripes tidligere.

Så nei, jeg kan ikke tenke meg at RU er Jettemannen.

Edit: Hettemannen, absolutt ikke Jettemannen.

Å angi, og i det hele tatt involvere RU, var ment å skulle skaffe kidnappingsplottet troverdighet. I stedet vendte sporene mot TH, noe som absolutt ikke var tenkt å skulle skje.
Senast redigerad av Slettsnoken 2020-10-08 kl. 23:54.
Citera
2020-10-08, 23:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alsagio
Her ser vi han i forhold til flere andre. Han er kortere enn de andre mennene, mer på høyde med kvinnene. Rundt 170 cm kan stemme bra.

https://imgur.com/twgkHrY

Konstaterer at kvelden er gått med til å diskutere ulike menns høyde i forhold til et klipp som partisanpolitiet har sendt ut for å distrahere og få fokuset bort fra det faktum at de ikke evner å oppklare saken.
Citera
2020-10-08, 23:57
Medlem
Citat:
Den som var i huset reiste vel opp stigen.
Hvorfor bruke stige når de fant nøkkel i garasjen. Th har fortalt at nøkkel var borte vekk.
Citera
2020-10-09, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LH07
Hvorfor bruke stige når de fant nøkkel i garasjen. Th har fortalt at nøkkel var borte vekk.
Nei, da er det jo bare å stige inn
Citera
2020-10-09, 00:03
Medlem
Farkostens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frokendektektiv
De tok med seg bla dørkarmen til toalettet. Mulig det var spor her. Dersom THs DNA er blandet med AEHs sitt der det ikke er naturlig feks blod som indikerer at hun er kvalt, så kan dette være noe som knytter han til handlingen.

Du er så absolutt inne på noe der. Det ser ut som om T*om H*agen har knertet kona si, og at vi som betaler skatt i dette landet betaler en høy pris for å få han dømt for det.

Staten kan vel ta EL-kraft i pant for å dekke evt. omkostinger
Citera
2020-10-09, 00:07
Medlem
Farkostens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alsagio
Her ser vi han i forhold til flere andre. Han er kortere enn de andre mennene, mer på høyde med kvinnene. Rundt 170 cm kan stemme bra.

https://imgur.com/twgkHrY

Ja, han ser ut som en liten tass.
Citera
2020-10-09, 00:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kornblomst
Nei, du må ikke sette meg på den idéen igjen. Jeg kan ikke tenke meg noe verre enn at AEH skulle være begravet eller skjult i kjelleren eller på tomten. Det ville ha vært grusomt.

Politiet fant ingenting så hun er ikke der. Heldigvis.
Hehe, beklager. Forsåvidt enig med deg, men det hadde vel tross alt vært bedre enn om hun aldri blir funnet?
Siden vi er inne på det... Tror du hun er "oppløst"? Altså ikke i ordets rette forstand, men borte for godt?
TH er forretningsmann. Kan det tenkes at han levningene, godt gjemt, som et forhandlingskort om han skulle bli tatt? Han har vel sett litt amerikansk film og fått med seg såkalte plea-deals? Ikke fordi jeg tror det ville ført frem i Norge, men det er noe galt med denne mannens sinn...
Jeg vil ikke utelukke det.
Citera
2020-10-09, 00:13
Medlem
Farkostens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slettsnoken
En plan som er utarbeidet i månedsvis, kanskje årevis, kunne ikke risikere å gå i vasken på grunn av en fjott som mest av alt liker å skryte av sin kryptokunnskap og at han kjenner en riking, en «hval».

At RU skulle bli pågrepet var trolig planlagt ettersom han ble angitt av TH i utgangspunktet, og planen var trolig at han skulle pågripes tidligere.

Så nei, jeg kan ikke tenke meg at RU er Jettemannen.

Edit: Hettemannen, absolutt ikke Jettemannen.

Å angi, og i det hele tatt involvere RU, var ment å skulle skaffe kidnappingsplottet troverdighet. I stedet vendte sporene mot TH, noe som absolutt ikke var tenkt å skulle skje.

Jeg kan ikke se for meg at noen av de hundrevis av skriveriene dine har noe som helst for seg, annet enn at TH er skyldig i drap på sin kone. Ser du ikke selv hvor dumt det er å grise til hjemmet sitt og lage en tåpelig kidnappingshistorie som alle unntatt Hagens venner forstår er det rene tøv?
Så liksom for å dra en hypnose i motsatt retning, så påstår du i fullt alvor at familien har drevet nitid panlegging for å få drept mamma.. Du og Legokatt stiller i samme liga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in