2020-10-06, 15:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av P55
Ja, och hoppas även att hans straff höjs.
Har läst FUP:en och han är jävligt farlig, både hittills och även i framtiden när han nu släpps ut. Farliga lustar o tankar som nog inte går att få bort.
Har det framkommit om han, eller om han låtit henne, gett sig på sina egna barn? Ett riktigt obehagligt otäckt par.
Citera
2020-10-06, 15:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av P55
Ja, och hoppas även att hans straff höjs.
Har läst FUP:en och han är jävligt farlig, både hittills och även i framtiden när han nu släpps ut. Farliga lustar o tankar som nog inte går att få bort.

Jag anser henne ännu farligare eftersom hon är den som utför gärningarna och det med glädje.
De kan naturligtvis höja straffet för honom också, men framför allt för henne.
Citera
2020-10-06, 17:13
Medlem
Bluebeast72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jojoplutt
http://www.hoglandsnytt.se/ny-rattegang-nassjopedofilkvinnan-vill-ha-sankt-straff/

Rättegången drog igång i måndags, och beräknas pågå denna veckan ut!
Håller tummarna för barnens skull straffet landar på minst 14 år för de båda, alldeles för tama straff ännu med tanke på gärningarna o livslånga trauman.
Citera
2020-10-06, 18:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72
Håller tummarna för barnens skull straffet landar på minst 14 år för de båda, alldeles för tama straff ännu med tanke på gärningarna o livslånga trauman.

Håller med till fullo! Jag tror inte de kommer sänka straffen, kanske för CA, då han ändå blev friad på ganska många punkter, men CL borde de inte finnas en chans till sänkt straff! Så hon vara blev friad på en punkt..
Citera
2020-10-06, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Undrande1967
Hoppas straffet höjs för henne, med de bevisen så skulle det ju vara enormt konstigt om straffet blir lägre, men man vet aldrig det finns ju pedofiler även bland jurister och domare.

Det borde skärpas, för henne.. för CA är nog risken större att de sänks 🙈 men jag hoppas verkligen inte de.. men CL bör få ett hårdare straff. Vi får vänta o se..
Citera
2020-10-06, 23:05
Medlem
P55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Har det framkommit om han, eller om han låtit henne, gett sig på sina egna barn? Ett riktigt obehagligt otäckt par.

Inte vad jag kunnat tyda av förundersökningen.
Men mina personliga tankar är att han är ett sånt stort svin och äckel, men ändå kall och beräknande, så han visste precis vad han gjorde när han uppmanade slynan Carita att förnedra sina barn.
Citera
2020-10-08, 13:46
Medlem
Det där svinet CA har säkert gett sig på sina egna barn och även hennes två pojkar när han hade fysisk tillgång till dem under tiden dessa två avarter bodde tillsammans. Allt är så hemskt. Arma pojkar. Kommer de någonsin få ett normalt liv? Jag vill bara ta omkring dem och ge dem all kärlek som de förtjänar. Det gör så ont💙
Citera
2020-10-08, 22:53
Medlem
Med lite tur börjar CL gola på CA nu eftersom han kom undan lindrigare än henne, det känns nog surt om hon vet att han gjort betydligt mer än det han dömdes för..
Citera
2020-10-08, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Queenjani
Med lite tur börjar CL gola på CA nu eftersom han kom undan lindrigare än henne, det känns nog surt om hon vet att han gjort betydligt mer än det han dömdes för..
Googla? Är hon inte frihetsberövad? Dvs sitter inne?
Citera
2020-10-08, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Googla? Är hon inte frihetsberövad? Dvs sitter inne?

Läs långsammare!
Citera
2020-10-08, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Osakazuki
Läs långsammare!
Hahaha! Sorry.... läste googla. Inte gola.
Ja, det kanske finns risk för det.
Citera
2020-10-08, 23:47
Medlem
mikeymikeys avatar
Finns det någon typ av dokumtär om denna händelse?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in