2020-10-08, 22:37
Medlem
Det finnes ingen videoer med RU da? Hadde vært interessant å sett ganglaget
Citera
2020-10-08, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fenvatnet
Er kanskje steinene som ble til overs etter at innkjørselen ble steinlagt.

Ja, det er vel det. På de første bildene fra Sloraveien lå det en haug med sand og stein omtrent ved siden av garasjen. De er blitt flyttet.

Var det nylig lagt stein i gården like før AEH forsvant? I løpet av sommeren 2018?

Jeg mener å ha lest at huset så fælt ut, skikkelig nedsarvet, før det ble gjort helt nødvendig vedlikehold i månedene før AEH forsvant. Lurer på om det er sant.

Og så lurer jeg på, hvor har VG-fotografen stått da dette bildet av TH på vei inn i bilen ble tatt?
Citera
2020-10-08, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stomperud
Det finnes ingen videoer med RU da? Hadde vært interessant å sett ganglaget

Har, men litt for lite gåing til avdekke ganglaget
Citera
2020-10-08, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lurenskog
😁 Det hadde vel vært ganske synlig, og sannsynligvis blitt sniffet frem av hundene, men har de kjørt georadar over selve gårdsplassen? Mye jobb ja, men det har blitt foreslått mere omstendelige saker...

Nei, du må ikke sette meg på den idéen igjen. Jeg kan ikke tenke meg noe verre enn at AEH skulle være begravet eller skjult i kjelleren eller på tomten. Det ville ha vært grusomt.

Politiet fant ingenting så hun er ikke der. Heldigvis.
Citera
2020-10-08, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Minnimus
Interessant, har du noen bilder hvor han står ved siden av noe som lar seg høydeberegne?

Her ser vi han i forhold til flere andre. Han er kortere enn de andre mennene, mer på høyde med kvinnene. Rundt 170 cm kan stemme bra.

https://imgur.com/twgkHrY
Citera
2020-10-08, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alsagio
Har, men litt for lite gåing til avdekke ganglaget

Kanskje du kjenner noen som kan ha?
Citera
2020-10-08, 22:54
Medlem
Slettsnokens avatar
RU er siktet for medvirkning til kidnapping og dersom man hadde hatt holdepunkter for at han var Hettemannen, ville han neppe vært på frifot.

Hvorfor skulle TH involvere RU i noe sånt, legge livet sitt i hendene på en jypling, og hvorfor skulle han i så fall uoppfordret bringe han på banen til politiet i første møte?
Citera
2020-10-08, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slettsnoken
RU er siktet for medvirkning til kidnapping og dersom man hadde hatt holdepunkter for at han var Hettemannen, ville han neppe vært på frifot.

Hvorfor skulle TH involvere RU i noe sånt, legge livet sitt i hendene på en jypling, og hvorfor skulle han i så fall uoppfordret bringe han på banen til politiet i første møte?

Det samme kan du si om teorien din, tror du er på bærtur der.
Citera
2020-10-08, 23:04
Medlem
Minnimuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alsagio
Her ser vi han i forhold til flere andre. Han er kortere enn de andre mennene, mer på høyde med kvinnene. Rundt 170 cm kan stemme bra.

https://imgur.com/twgkHrY
Se der ja, han er virkelig liten. Og kroppsbygningen mener jeg stemmer med hettemannen. Det kan faktisk være ham.
Citera
2020-10-08, 23:06
Medlem
Slettsnokens avatar
Citat:
Det samme kan du si om teorien din, tror du er på bærtur der.
Det kan så være, men nå plukker jeg bare i realitetene her.

Det henger ikke på greip at RU, som er en liten fjott, skal være gitt en så sentral rolle som Hettemann.

Hadde han vært en uvitende nyttig idiot ville han ha sprukket i avhør så fort han skjønte han var blitt lurt.

Edit: Etterforskerne har jobbet med dette i månedsvis, og selvfølgelig vært innom denne muligheten.
Senast redigerad av Slettsnoken 2020-10-08 kl. 23:13.
Citera
2020-10-08, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slettsnoken
Det kan så være, men nå plukker jeg bare i realitetene her.

Det henger ikke på greip at RU, som er en liten fjott, skal være gitt en så sentral rolle som Hettemann.

Hadde han vært en uvitende nyttig idiot ville han ha sprukket i avhør tvert så fort han skjønte han var blitt lurt.

Det kan like gjerne være RU som hvilken som helst annen, bare ikke en dame.
Citera
2020-10-08, 23:12
Medlem
Slettsnokens avatar
Citat:
Det kan like gjerne være RU som hvilken som helst annen, bare ikke en dame.
Nei, Hettemannen er trolig sentral, og dermed ikke en hvilken som helst.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in