Citat:
Ursprungligen postat av
babymamacita
Med tanke på att Clinton fick drygt 3 miljoner fler totala röster än Trump sist så är det inte en omöjlighet alls. Du har spammat om detta i flera dagar nu, du överskattar Trumps popularitet så ofantligt mycket. Jag upprepar, CLINTON, den minst populära representanten för demokraterna på flera årtionden fick 3 miljoner fler röster än vad Trump fick under förra valet.
Med tanke på misären i USA just nu med över 200 000 döda och en president som aktivt ljög i början av att viruset framfart i USA och att han precis blivit avslöjad för sitt skattefiffel så är hans popularitet på en "all-time low".
Spelar ingen roll att Hillary fick 2,9m fler valröster än vad Trump fick i 2016, när de rösterna huvudsakligen kom från Kalifornien och New York. Trump fick i 2016 fler röster i flera stater än vad Hillary fick, och därmed flera EV. Men, jag ska spara din kommentar fram tills 4:e november.
Som sagt, med en 16p ledning så tillsäger det att Biden kommer att vinna 44-48 av 50 delstater och vinna popular vote med 10-13 miljoner fler valröster än vad Trump kommer att få. Jag frågar igen, tror du allvarligt och ärligt talat på dessa siffror?
Förövrigt så ledde Hillary med allt från 9 till 15p över Trump i början/mitten av oktober 2016.