Citat:
Ursprungligen postat av
Familjefarsan
Svenskar föder för få barn, och med tanke på att ungefär en tredjedel av alla människor i Sverige är blattar, som fortfarande föder många barn, så kommer det inte att gå att rädda utan ett inbördeskrig. Vi kommer aldrig att kunna vända det här utan ett parti vid makten som genomför sådana repatrieringsåtgärder att det internationella samfundet (läs de "goda") kommer reagera och skicka trupper till Sverige för att stoppa nazzzisterna.
... och med tanke på att vi varken har en militärt utbildad befolkning eller någon vidare tillgång till vapen annat än jaktvapen - och för att inte glömma svenskens ovilja att göra något ö.h.t. - så kommer vi som stat och folk att gå under. Kvar blir oduglingar från Mellanöstern och Afrika som kommer att suga märgen ur svenskens ben, och när landet ligger tomt, öde och plundrat så kommer de att dra vidare till nästa välfärdsstat, och finns det inga sådana kvar så kommer de att åka hem för att åtminstone slippa kylan.
Jag skulle våga sätta en mindre förmögenhet på att det faktiskt är kört. Jag hoppas innerligt att jag har fel.
Hade svenska regeringar som verkat de 20 senaste åren inte förstört landet som de gjort utan gynnat svenskar som skaffar mer än 2 barn kraftigt ekonomisk hade nog inte barnafödandet varit något problem samtidigt så hade ej landet förfallit som det gjort,ser idag mer ut som mogadishu och vilken svensk förälder vill att deras barn skall växa upp i detta samhälle.
Vi hade haft råd att höja pensioner för de som byggt upp sverige så att de hade kunnat njuta på ålderns höst(värme ,ägg till frukost fika till kaffet) skolan hade varit till för att studera i och skaffa sig en kompetens och utbildning.
Skolan idag innehåller alldeles för många elever med låg iq och inget intresse i att skaffa sig någon form av utbildning och samtidigt förstör för barn med ambitioner att komma någon vart.
Idag får vi lägga mer och mer pengar på jobb som staten är löneutbetalare av som sjukvård,rättsväsende,polis,socialtjänst,fängelsep ersonal m.m pga all invandring,hade vi varit ett mer homogent land skulle vi klarat oss utan alla dessa extratjänster som de kräver.
Men men röstar man fram en statsminister som ser ut som random elev i en särskola vill man ha det så.