Citat:
Ursprungligen postat av
susanna.s
Kanske genom att polisen lyckas spåra ip nummerfrånpersoner som är aktiva här. De har ju tydligen lyckats lösa många brott runt om i europa genom att polisen lyckats avkryptera digitala meddelanden den sista tiden
Det säger sig självt att Flashback - som aldrig lämnar ut IP-nummer i vanliga fall - helt plötsligt skulle göra det, bara för att en person känner sig kränkt av folks personliga åsikter (som i detta fallet är samma åsikter som polisen, åklagarna och mängder med människor som känner SD/HD och SOA) har.
Det kommer inte att ske. Det skulle innebära att folk lade ner Flashback och det vill givetvis inte Flashback själva att det ska ske.
Polisen samarbetar med våra grannländer och avkrypterar samtal mellan folk som
beställer och utför mord, säljer stora mängder droger och vapen, bland annat. De gör de rätt i.
De lär däremot inte försöka avkryptera folk på FB bara för att folk (liksom polisen och åklagaren) hävdar att det är SD ( och kanske HD) som mördat LW. Eller för att man skriver att JG är en feg skit som ljuger för polisen och tar toabilder ihop med SD.
Dessutom har misstänker jag att de flesta här använder en anonym mailadress och samt VPN med. Oavsett, så lär FB inte lämna ut något för ett civilt ärekränkningsmål.
Nej, #TeamÅsaHiding

kommer sätta spiken i kistan för mördaren/mördarna.
SD´s hjälpare och medarbetare håller de givetvis koll på med, sen längesen.
Och vi andra har rätt att säga vad vi tycker och tror.
Det finns uppenbarligen de som tror att SD, HD, SOA, JG, MH och andra står över lagen. Det gör de inte.
JG: ”Då vill jag säga nått”.
Domare BL: ”Neej!
JG: ”Jo, jag vill...”
Domare BL: ”Vänta lite!
JG: ”Ja, okay..”
Domare BL: ”Det är så att ÅKLAGAREN LEDER FÖRHÖRET i den här delen och det är inte ditt fritt valt vad du ska säga i det här, utan HON STYR OCH DU SVARAR PÅ FRÅGOR!
JG: ”Hmm”
Domare BL: ”BRA!”
https://forumfiles.com/74q0H5Z8o8/JG2_mp4