Citat:
Ursprungligen postat av
redshift
Jag hoppas du har rätt om det svenska folket. Tyvärr vet jag att leva på hoppet är en usel strategi.
Svenska folket har förmågan att tänka själva. Men alltför många svenskar har gjort valet att inte utnyttja förmågan att tänka själva. Man blir lätt impopulär ifall man råkar tänka vissa enkla ifrågasättande tankar.
Citat:
Ursprungligen postat av
redshift
Svensken trivs bäst när pappa Banditmonarkin härjar med flocken lite lagom.
Svensken strävar efter att få känna sig duktig, och få beröm av journalistkåren för "bra värdegrund", och "empati". Bakom ordet "empati" gömmer sig ofta falsk omtanke.
Citat:
Ursprungligen postat av
Swan65
Utrotat? Hela jävla otroligt hur blåst du är.. På sin höjd skjutit upp en våg till astronomiska summor som naturligtvis kommer att kosta tiotusentals liv och hundratusental utblottade.
Inom hur lång tid ska vi kunna se dessa tiotusentals dödsoffer, och hundratusental utblottade?
Jag befarar att Sverige kommer att få fler utblottade, och fler dödsoffer, än Taiwan.
Citat:
Ursprungligen postat av
Swan65
Tyvärr saknar du hjärnkapacitet att tänka långsiktigt.
Men det har du? Vilken genialisk plan har din hjärna skapat?
Citat:
Ursprungligen postat av
AusnahmeMensch
Klockan är drygt oktober, barnen har varit i skolan i flera veckor och vi är närmre höstlovet än sommarlovet. Antalet döda? Stillastående. Antalet inlagda? Stillastående.
Är du nöjd med det? Är du nöjd med att restriktionerna fortsätter på obestämd tid?