2020-10-06, 17:00
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av sirup
Donald J. Trump
@realDonaldTrump
I am looking forward to the debate on the evening of Thursday, October 15th in Miami. It will be great!
4:42 em · 6 okt. 2020·Twitter for iPhone

Trump ser mycket fram emot debatten den 15 oktober tydligen. Det kommer att bli fantastiskt säger han. Ja det kan vi ju alltid hoppas på lilla vän.

Man får hoppas att han är lite lugnare denna gång så man kan höra vad som sägs
Citera
2020-10-06, 17:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Man får hoppas att han är lite lugnare denna gång så man kan höra vad som sägs

Risken är stor att han är väldigt lugn.

Nu är 13 ur serveringspersonalen i karantän från Trumps coronaparty. Det här Vita Huset tar priset alltså. Vad fan tänkte de på.
Citera
2020-10-06, 17:06
Avslutad
Citat:
Risken är stor att han är väldigt lugn.

Nu är 13 ur serveringspersonalen i karantän från Trumps coronaparty. Det här Vita Huset tar priset alltså. Vad fan tänkte de på.

Jag tror att han kommer bättra på sig. Bara för att övertyga övriga väljare att han är både kapabel att skrika och vara lugn.

Det är lungt. Om 1 vecka så är dom på banan igen.
Citera
2020-10-06, 17:14
Medlem
Franke88s avatar
Citat:
Jamendåså. Det är olagligt så det händer aldrig.

Till och med Trump riskerar att förlora sitt jobb. Hans oförskämdhet om att folk inte ska vara rädda för att han har det så perfekt får ju folk att resa ragg. Så korkat sagt.

Nej, Trump riskerar inte att förlora sitt jobb. Han kommer sitta åtminstone tills valet i november. Att han fått Corona kommer inte gör att han inte får fortsätta vara president. Dummaste jag hört.
Citera
2020-10-06, 17:18
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Franke88
Nej, Trump riskerar inte att förlora sitt jobb. Han kommer sitta åtminstone tills valet i november. Att han fått Corona kommer inte gör att han inte får fortsätta vara president. Dummaste jag hört.

Du är väldigt okunnig märker jag. Trump sitter fram till klockan 12:00 mitt på dagen ET, den 20/1 2021.

Detta oavsett om han vinner eller förlorar.
Citera
2020-10-06, 17:18
Medlem
Hhaha Biden leder Trump med 16 poäng nu. Den enda grupp som Trump leder med är med folk utan högskole/universitetsutbildning. Ingen överraskning där inte lol.
Citera
2020-10-06, 17:19
Medlem
stevenstillss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Jag tror att han kommer bättra på sig. Bara för att övertyga övriga väljare att han är både kapabel att skrika och vara lugn.

Det är lungt. Om 1 vecka så är dom på banan igen.

Ja den starke mannen Donald Trump, 74 år gammal, låter sig inte sänkas av några små jävla virus. Man borstar av sig dom bara så är man tillbaka i sadeln. Som den cowboy man är. Ungefär som ordförande Mao efter 12 mils simtur i Jangtse-Kiang. Vill det sig väl så är Trump tillbaks snart. Hellre dör han än erkänner sig besegrad av några djävla virus. Sån är han. Jag hoppas han kryar på sig. Har han tur har han fått en svagare variant av viruset.
Citera
2020-10-06, 17:20
Medlem
Franke88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Du är väldigt okunnig märker jag. Trump sitter fram till klockan 12:00 mitt på dagen ET, den 20/1 2021.

Detta oavsett om han vinner eller förlorar.

Om han nu inte får sparken innan dess, som killen jag svarade på sa.
Citera
2020-10-06, 17:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Franke88
Om han nu inte får sparken innan dess, som killen jag svarade på sa.

Jag sa att han riskerar att förlora sitt jobb och givetvis avsåg jag att han röstas ut i november och lämnar i januari. Är du tappad eller?
Citera
2020-10-06, 17:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Hhaha Biden leder Trump med 16 poäng nu. Den enda grupp som Trump leder med är med folk utan högskole/universitetsutbildning. Ingen överraskning där inte lol.

Skönt att höra. Hoppas han förlorar.
Citera
2020-10-06, 17:25
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Här har vi en tvättäkta Trump-supporter:

https://edition.cnn.com/2020/10/06/us/new-york-mask-bar-death-trnd/index.html

Donald Lewinski, 65, var på en bar utan munskydd som man skulle ha på denna bar. En 80-årig man, Rocco Sapienza påpekade då att Donald Lewinski borde bära munskydd. Donald klippte då ner Rocco med ett slag, varvid 80-åringen dog.

Så kan det gå när Donald Trumps beteende framkallar det värsta hos andra Donalds i landet.
Citera
2020-10-06, 17:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Egnatankar
Skönt att höra. Hoppas han förlorar.
Det är 100% garanterat att han förlorar. Han ligger mycket sämre till än vad Hillary gjorde. Jag menar debatten förlorade han ju starkt också. Jag tror att det som gör att han förlorar 100% är att han fick corona och nu underminerar det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in