2020-07-30, 06:37
Medlem
Zopencos avatar
"Complete, high dexterity remote control of every single synapse and neuron for every person on the face of the earth and the greatest revelation in human history... your BioAPI".
http://www.dataasylum.com/index.html
Citera
2020-08-16, 12:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zopenco
"Complete, high dexterity remote control of every single synapse and neuron for every person on the face of the earth and the greatest revelation in human history... your BioAPI".
http://www.dataasylum.com/index.html

Suger ju ifall man bara är en fjärrstyrd robot och framför allt om man kan programmeras och dataminas utifrån. Men jag känner att något är fel, äts upp underifrån. Finns nån medicin? Elchocker och pruttgas verkar gå åt fel håll.
Citera
2020-08-18, 12:17
Medlem
Nu vet jag vem som infekterade mig. J*h*n R*kn*r.

2013 i Berlin, "här vi kör lite ectasy jag har fixat" och lurade mig att slicka i mig nån gulbrun olja som sen var mystiskt försvunnen morgonen efter trots att det mesta fanns kvar. (Riktig ectasy är tabletter / MDMA kristaller).

Sen drog han med mig till en swingersklubb (och lurade på mig en seglarkostym som visst symboliserar att man är bög) där jag hade nöjet att se nån dude bli påspänd i en cirkel av åtta runkande bögar.

Det som gör mig jävligt förbannad är att de sen försökte skylla mina psykoser etc på droger. Det hade inte ett piss med faktiska droger att göra alltså.

Undrar om det är den oljan som ackumulerats till den feta gula fläcken som finns i min vänstra ögonvita...
Senast redigerad av Bigbossgalasso 2020-08-18 kl. 12:57.
Citera
2020-08-23, 14:25
Medlem
ekonomisnigelns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bigbossgalasso
Hej har åkt på en konstig åkomma. Fram till ett par år sen var jag framgångsrik i it branschen. Rökte på nästan var dag, snusade, rökte cigg, drack, partade, jobbade etc. Sen efter ett besök hos psykiatrin (då de bland annat ristade ett kors i min arm och zappade med statistik elektricitet) är det som om nån tagit över mitt huvud och tvingar mig att göra mig av med alla mina vanor, vänner, jobb, hobbies, allting. Så fort jag tycker om något måste det förstöras. Enda undantagen verkar vara mat, träning och masturbation. Senast jag rökte en joint m kompisar var det som en det borr åkte in i mitt bakhuvud. Hör röster hela tiden, ser gamla vänner passera revy framför nån slags inplanterad tv i huvudet. Känner mig som en zombie slav. Blir stucken av osynliga getingar typ hela tiden. Verkar som de exekutiva funktionerna är skadade för jag kan knappt fatta beslut som "vad ska jag äta idag"?

Någon som känner igen sig i detta / vet hur man kommer ur det?

Be doktorn kolla din näsa, bihålor, hals etc. med en sån där lång minikamera av något slag. Be dem kolla efter ärr eller liknande, glöm inte att checka dina öron hos doktorn också och fråga om de har några ärr.

Skaffa:
Vanlig röntgen av skallen samt CT och Magnetröntgen av skallen

Kan vara svårt att få undersökningarna hos sjukvården. De kan vara lite emot det om du säger sanningen. "Främmande kropp som sänder saker" samt får du en invit till psyket. Läs på symptom om undersökningarna du vill ha och lura dig till dem. Mitt tips för snabbare hantering dit är att betala för dem själv.

De vill isolera dig antagligen, låt dem inte göra det.

Börja undersöka på internet om detta. Var inte lat.

De kommer göra det svårt för dig, göra dig trött, lat, apatisk och deprimerad. Allt för att hålla kvar dig. Skriv upp en lista på vad du ska göra är mitt tips och bara gör det oavsett hur mycket det tar emot.

De kan få dig att vilja supa och knarka, du är lättare att kontrollera då. Så... ja...
Citera
2020-08-28, 05:40
Medlem
borttaget

borttaget
Senast redigerad av Bigbossgalasso 2020-08-28 kl. 05:43.
Citera
2020-09-06, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ekonomisnigeln
Be doktorn kolla din näsa, bihålor, hals etc. med en sån där lång minikamera av något slag. Be dem kolla efter ärr eller liknande, glöm inte att checka dina öron hos doktorn också och fråga om de har några ärr.

Skaffa:
Vanlig röntgen av skallen samt CT och Magnetröntgen av skallen

Kan vara svårt att få undersökningarna hos sjukvården. De kan vara lite emot det om du säger sanningen. "Främmande kropp som sänder saker" samt får du en invit till psyket. Läs på symptom om undersökningarna du vill ha och lura dig till dem. Mitt tips för snabbare hantering dit är att betala för dem själv.

De vill isolera dig antagligen, låt dem inte göra det.

Börja undersöka på internet om detta. Var inte lat.

De kommer göra det svårt för dig, göra dig trött, lat, apatisk och deprimerad. Allt för att hålla kvar dig. Skriv upp en lista på vad du ska göra är mitt tips och bara gör det oavsett hur mycket det tar emot.

De kan få dig att vilja supa och knarka, du är lättare att kontrollera då. Så... ja...

Undrar fortfarande vilka "de" är. Känns som man blir tvångsassimilerad av the borg hivemind medan man hålls handlingsförlamad av röster och andra hallucinationer.

Försöker göra mig till en försvarslös ko genom att programmera om mitt undermedvetna.

Men jo, jag är redan trött apatisk och deprimerad. Dessutom grava minnesproblem.

Men ingen annan i min omgivning verkar bry sig det minsta..

Citat:
Nu vet jag vart det kommer från.. tack för tipsen

Visste jag inte alls.
Citera
2020-09-07, 22:24
Medlem
ekonomisnigelns avatar
Citat:
Undrar fortfarande vilka "de" är. Känns som man blir tvångsassimilerad av the borg hivemind medan man hålls handlingsförlamad av röster och andra hallucinationer.

Försöker göra mig till en försvarslös ko genom att programmera om mitt undermedvetna.

Men jo, jag är redan trött apatisk och deprimerad. Dessutom grava minnesproblem.

Men ingen annan i min omgivning verkar bry sig det minsta..

Visste jag inte alls.

De är någon slags grupp som är en del av ett nätverk som sysslar med detta. Ska tydligen vara en stor grej om man är insatt i det. Jag har ingen aning än.

Gör som jag sa. De kommer att anklaga dig för att inte gjort dessa grejer. RÖNTGEN, CT-SKALLE och MAGNETRÖNTGEN!!!

Börja plugga på nätet. VOICE TO SKULL leder dig vidare.
Senast redigerad av ekonomisnigeln 2020-09-07 kl. 22:34.
Citera
2020-09-10, 15:52
Bannlyst
Mind control fungerar inte på detta sättet, andra metoder används och utvecklas ständigt. Det görs ej heller på vem som helst utan särskilda individer väljs ut. Det låter som att du fått en toxisk psykos av ditt knarkande. Sluta knarka och ät nyttigt, har du tur återhämtar sig hjärnan men kanske inte.
Citera
2020-09-17, 09:44
Medlem
Mind control fungerar inte på detta sättet, andra metoder används och utvecklas ständigt. Det görs ej heller på vem som helst utan särskilda individer väljs ut. Det låter som att du fått en toxisk psykos av ditt knarkande.

Det ena utesluter inte det andra. Har dock inte lyckats få ut journalerna från mitt längre psykiatribesök (3v).

Sluta knarka och ät nyttigt, har du tur återhämtar sig hjärnan men kanske inte

Done that.
Senast redigerad av Bigbossgalasso 2020-09-17 kl. 10:35.
Citera
2020-09-26, 19:14
Medlem
epp1es avatar
Citat:
Hej har åkt på en konstig åkomma. Fram till ett par år sen var jag framgångsrik i it branschen. Rökte på nästan var dag, snusade, rökte cigg, drack, partade, jobbade etc. Sen efter ett besök hos psykiatrin (då de bland annat ristade ett kors i min arm och zappade med statistik elektricitet) är det som om nån tagit över mitt huvud och tvingar mig att göra mig av med alla mina vanor, vänner, jobb, hobbies, allting. Så fort jag tycker om något måste det förstöras. Enda undantagen verkar vara mat, träning och masturbation. Senast jag rökte en joint m kompisar var det som en det borr åkte in i mitt bakhuvud. Hör röster hela tiden, ser gamla vänner passera revy framför nån slags inplanterad tv i huvudet. Känner mig som en zombie slav. Blir stucken av osynliga getingar typ hela tiden. Verkar som de exekutiva funktionerna är skadade för jag kan knappt fatta beslut som "vad ska jag äta idag"?

Någon som känner igen sig i detta / vet hur man kommer ur det?
Du kan ju börja med att förklara varför du besökte psykiatrin till att börja med om du var så framgångsrik etc.
Citera
2020-10-04, 21:22
Medlem
Blev hänvisad dit av andra instanser i samhället.
Senast redigerad av Bigbossgalasso 2020-10-04 kl. 21:26.
Citera
2020-10-05, 12:08
Medlem
betlebubs avatar
Det kallas utbrändhet. Och matrix troll ska man inte göda.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in