Citat:
Ursprungligen postat av
ShariaInstructor
Aftonhoran pumpade just ut att Biden har utökat sin ledning. Jag skummar så snabbt så jag inte fattar vad mina ögon ser men någonstans stod om en demokratisk valanalytiker som förklarade att Biden vann debatten.
Hur kunde någon vinna denna debatt?
Är alla polls fake? men invaggar man demokraterna i säkerhet kanske man inte mobiliserar. Så det borde inte vara en medveten manipulering.
Alien-embryot i min mage antyder att något inte stämmer (Se Alien I) Jag håller fortfarande 55% Biden och 45% Trump, take that.
Ja du kan utgå ifrån att alla polls beställda av MSM är fake. Det är ett försök till manipulation, genom att få det att se ut som att det är jämnt skägg eller övertag Biden, som ett resultat av att Biden på något sätt skulle ha gjort något rätt i valkampanjen. Biden har dock ingen valkampanj värd namnet, det är MSM som gör jobbet med Trumphat och uppvigling. Man riskerar ej utebliven mobilisering bland demokraterna, entusiasmen är död sedan länge. Det är bara Trumphat kvar..
Alla ”in the know” vet i tysthet om den kommande jordskredssegern för Trump, men om poll charade kan hålla dessa siffror hela vägen så kan man uppnå en misstänkt diskrepans mot valresultatet. Clinton har ju redan sagt att Biden inte under några omständigheter ska erkänna en valförlust, en förberedelse att ifrågasätta valets/Trumps legitimitet. Samtidigt som de själva genom mail ballots försöker stöka till valresultatet. Dramat kommer alltså fortsätta, tills det silent majority får nog.