2020-10-04, 23:40
Avslutad
Ska bli intressant om det inte blir en positiv coronaeffekt i väljarsiffrorna av att Trump verkar vara snabbt tillbaka på banan. USA älskar vinnare så det kan ge ett ökat väljarstöd om det visar sig att han snabbt kommer i gång i presidentvalskampanjandet.
Börsen kan också mycket väl stiga 2-3% i morgon.
Citera
2020-10-04, 23:42
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lone star
Ska bli intressant om det inte blir en positiv coronaeffekt i väljarsiffrorna av att Trump verkar vara snabbt tillbaka på banan. USA älskar vinnare så det kan ge ett ökat väljarstöd om det visar sig att han snabbt kommer i gång i presidentvalskampanjandet.
Han förlorar mark än mer efter bekräftade fallet för han med corona kolla pollsen....
Citera
2020-10-04, 23:42
Medlem
trickydicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
Enligt AB ska han vara ute i bilen nu och vifta till folk.

Fan det är stake i Trump inte ens Kinaviruset kan stoppa honom.

Man kan ju undra vad det var för superterapier man behandlade honom med som inte är tillgängligt för vanligt folk. Syntetiska antikroppar talades det om. Vad fan är det? Kan jag gå och köpa mig lite syntetiska antikroppar på apoteket?
Citera
2020-10-04, 23:43
Medlem
Varangians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Garre74
Wow, dina kunskaper är djupa märker jag.

Då kan jag be dig lägga dig i ett solarium på max i några timmar då.
Det är ofarligt enligt dig.

Hur är det med läsförståelsen? Jag skrev att det inte är giftigt. Blir du förgiftad när du går ut i solljus?
UV-ljus har flera olika våglängder, UVA, UVB, UVC etc.
Citera
2020-10-04, 23:43
Medlem
Det är ju vid dag 9 som hans tillstånd kan bli allvarlig. Vilken dag är han på nu då? Det är sjukt om han skrivs ut imorgon (Måndag).
Citera
2020-10-04, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fina Gubben
Bara för att du säger det innebär det inte att det är sant. Trump tillhör flera riskgrupper som vi vet har lätt för att duka under. Du menar att det då inte är sannolikt att han dör?

Han verkar må ganska bra nu... Men visst det kan förstås svänga. Men det förändrar inte faktum att sannolikheten att dö i covid-19 är extremt liten.

Du vet att "sannolikt" betyder att det är det mest troliga scenariot?
Citera
2020-10-04, 23:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Det är ju vid dag 9 som hans tillstånd kan bli allvarlig. Vilken dag är han på nu då? Det är sjukt om han skrivs ut imorgon (Måndag).

Precis.

Kolla denna video:

https://youtu.be/_T9TuUAC5ck
Citera
Medlem
Jaha, så nu krävde hans ego en biltur. Stackars Secret Service-agenter...
Citera
Medlem
mr.demons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trickydick
Fan det är stake i Trump inte ens Kinaviruset kan stoppa honom.

Man kan ju undra vad det var för superterapier man behandlade honom med som inte är tillgängligt för vanligt folk. Syntetiska antikroppar talades det om. Vad fan är det? Kan jag gå och köpa mig lite syntetiska antikroppar på apoteket?

Steroider? Kanske " dragonjuice " som MMA snubben Colby Colvington ska ha fått av the Donald.
Citera
2020-10-04, 23:46
Medlem
Sooks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Garre74
Befolkningstätheten är det man använder för att beskriva HUR folk bor. Ett snitt.

Vill du jämföra bara storstäder finns det helt andra demografiska siffror att ta till, hur många som bor i storstäder - vet inte om det kallas urbanisering
Ja, det vet jag väl. Du förstod nog inte min poäng. Coronaviruset skiter i länders totala befolkningstäthet. Det bryr sig om hur tätt man bor där man bor.
Citera
2020-10-04, 23:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bulbazdin
Precis.

Kolla denna video:

https://youtu.be/_T9TuUAC5ck
Kollade precis på den. Intressant hur han nämner att Trump får samma vård som dom flesta som får intensivvård får. Men intressant hur sjukt det är om Trump skulle bli utskriven imorgon.
Citera
2020-10-04, 23:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PlantaGenista
Jaha, så nu krävde hans ego en biltur. Stackars Secret Service-agenter...
Instämmer. Bilfärden var förstås vintage Trump och ett lyckat snabbt mediestunt - men jag betvivlar att den imponerar på särskilt många andra än hans skara av inbitna supporters.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in