2020-10-04, 18:00
Medlem
Ohshit.Cuntwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LisaLucky
He is a monster 2500!!!

Snacka om Kina-viruset inte hade en chans på Trumpen.
Kanske blir han utskriven imorgon. (källa fox News).

Stackars alla vänsterblivna som hoppades att Trump skulle dö, för oss andra är det skönt med en så stark President!
Citera
2020-10-04, 18:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av AlfaKennyBody
Ja herregud! Helt otroligt stats på den där. Det var knappt så dom kunde hålla aparaten vid liv och några doktorer var till o med tvugna att springa ner i källaren och vara redo att trycka tillbaka strömbrytaren!

Jävlar alltså. Det hade jag aldrig kunnat ana!

Vi kanske skulle sluta sitta här o vara rädda för Trumps del och börja oroa oss för Covid istället?

Tror nog de flesta här inne gör vad dem vill utan rådfråga dig

Jag hörde också samma rykten faktiskt. Läkarna visste inte hur dem skulle klara av honom då hans oxygen-levels var monstruösa. tydligen ett fall för Guinness Rekordbok.
Citera
2020-10-04, 18:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Starback
Optimism är det knappast läge för än.Doktorn sa just till den församlade presskåren att Trump hade nåt skit på lungan. Ett öronbedövande tjatter bröt ut bland de församlade murvlarna. De bad honom utveckla det där med lungan men läkaren vände bara sig om och gick därifrån. Murvlarna skrek efter honom men han brydde sig inte.

Det är sant, så uppfattade jag det också. Men han kan skötas hemma i VH i stället kanske. Vi får se hur det hela utvecklar sig. Jag är ganska övertygad om att det här med att han kan skrivas ut i morgon är sant, så kan det ju alltid bli om han inte är allvarligt sjuk men det var också något som presidenten var noga med att det skulle sägas.
Citera
2020-10-04, 18:02
Medlem
Jordgubbes avatar
Ännu en farsartad presskonferens om Trumps hälsotillstånd. Den unge chefsläkaren som med darrande stämma står och läser upp ett manus godkänt av Trump givetvis och sen bara slirar omkring på viktiga frågor (öh jag måste kolla med sjuksköterskan hur lungröntgen såg ut). Övriga läkare som fyller halva tiden med att mumla om hur ärofullt uppdraget är. USA har blivit Nordkorea. CNN går i taket. MSNBC tar sig för pannan. Fox skulle jubla om han så var helt väck (orkar inte ens kolla vad de sa, de kör reklam nu).
Citera
2020-10-04, 18:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
MSM nej det är normalt att fråga och få svaren sedan att sitter man i bubblan och tror att det är mer normalt så är det inte det, Hade det gällt tex Obama el säg att Biden skulle vart sjuk då hade det vart transparens mot befolkning alla frågor ska svaras på så inte det skapar oro men nu ska det döljas en massa vilket är konstigt!
Hade det gällt Biden eller Obama vet läkarna att pressen kommer att skriva positiva och hoppfulla artiklar. Gäller det Trump vet läkaren att pressen letar vinklar i läkarens utsaga för att dra igång en skitstorm. Så är det, och människor kommer att agera i enlighet med det. Gillar du det inte så klandra vänstern o vänsterpressen.
Citera
2020-10-04, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jordgubbe
Ännu en farsartad presskonferens om Trumps hälsotillstånd. Den unge chefsläkaren som med darrande stämma står och läser upp ett manus godkänt av Trump givetvis och sen bara slirar omkring på viktiga frågor (öh jag måste kolla med sjuksköterskan hur lungröntgen såg ut). Övriga läkare som fyller halva tiden med att mumla om hur ärofullt uppdraget är. USA har blivit Nordkorea. CNN går i taket. MSNBC tar sig för pannan. Fox skulle jubla om han så var helt väck (orkar inte ens kolla vad de sa, de kör reklam nu).

Som väntat var presskonferensen en bisarr upplevelse. Det är uppenbart att vi inte får hela sanningen om Trumps tillstånd.
Citera
Medlem
arbetets avatar
We're gonna discharge him to the White House soon.

Vi lär nog få se honom up and about i början av veckan redan.
Citera
Medlem
"He has been up and around. Our plan today is to have him eat and drink, be up out of bed," Garibaldi said.

Att säga detta innebär rimligen att han inte har ätit och druckit själv så att det räcker. Och att han behöver hjälp upp ur sängen. En riktig stallion med andra ord.

Att Trump ville att de skulle säga att han blir utskriven i morgon tror jag är ett strategiskt fel. Om han inte blir det så ser det illa ut. Det hade varit bättre att vänta och se och ta det då.
Citera
2020-10-04, 18:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jordgubbe

Det är inte vidare proffsigt. De borde haft en mer erfaren läkare som dessutom inte är så nervös. Och du har helt rätt, manus är godkänt av patienten. Och vi vet ju hur han är med yta.
Citera
2020-10-04, 18:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LisaLucky
Tror nog de flesta här inne gör vad dem vill utan rådfråga dig

Jag hörde också samma rykten faktiskt. Läkarna visste inte hur dem skulle klara av honom då hans oxygen-levels var monstruösa. tydligen ett fall för Guinness Rekordbok.

Ja vad bra! Slipper man vara ensam om o sitta här o Leda

Ja helt otroligt fan! Vem hade kunnat ana att han stark som en jävla arbetshäst?
Citera
2020-10-04, 18:07
Medlem
bl1nks avatar
Bra. Ge resten av USA samma vård nu. Eller ska han offra befolkningen nu när han själv blev bättre? Han fick Covid-19 fast han är en av landets mäktigaste personer.
Citera
2020-10-04, 18:08
Medlem
Vilka jävla tomtar. Tror ni han åkte dit för skojs skull?

Mina barn tror också att de är friska efter en Alvedon. Snart är det tårar och gråt igen.
Sen är det så klart mest sannolikt att han blir frisk men det lär ta några dagar.

Om det nu inte var en panikattack som jag misstänker är fallet med hälften av kändisarna som tror de haft covid för att de hade svårt att andas i 30 minuter...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in