Citat:
Ursprungligen postat av
Eskulap
Ah, så nu plötsligt spelar utseende roll för vänsterpacket. Kan du inte inse att ni är hycklare? Påstår er stå för equality och att ni står upp emot hat, men ni beter er som en grupp mobbare som hatar och hotar tills ni får som ni vill. Ditt inlägg om Trumps utseende är bara patetiskt och får dig att framstå som en nolla. Lägg gärna upp en bild på dig själv också om du anser dig se bättre ut. Jävla tönt.
Hahaha, för att jag föraktar Trump och hans sätt att smutsa ner det amerikanska Presidentämbetet så innebär det inte att jag identifierar mig med "vänsterpacket" som du så elokvent uttrycker det. Har delat mina röster i Sverige mellan Moderaterna, KD och SD, knappas partier till vänster. Det är också därför jag tycker så starkt om Trump och hans sätt att för egen vinning använda sig av Presidentämbetet. Han smutsar nämligen ner det finaste ämbetet som finns, i vad som tidigare var världens största demokrati, men nu är på väg att förvandlas till en totalitär stat precis som hos Trumps meningsfränder i bland annat Ryssland.
Trumps motvilja att säga att han fredligt skall lämna ifrån sig presidentmakten om han förlorar valet är det yttersta exemplet på detta, precis som hans sätt att vägra ta avstånd från Proud Boys!
Att du och dina meningsfränder, sedan inte ser igenom Clownen är bara ett exempel på Kejsarens nya kläder. Du vill helt enkelt se något annat än det som finns där.