Citat:
Ursprungligen postat av
KnackeredVonAnka
Nu får du sluta med ditt dravel. Tegnell har sagt att hemarbete är ojämlikt, det spelar ingen roll vad du säger för att försöka ändra på det. Intervjun med expressen kan ses av alla.
Diskussionen har hela tiden handlat om just detta, hur galet han uttalade sig. Det började med att någon användare räknade upp ett antal dåraktiga uttalanden av FHM-Tegnell. Jag citerade då denne användaren och skrev - ytterligare ett dåraktigt uttalande av Tegnell ” hemarbete är ojämlikt”.
Det har hela tiden handlat om dårskapen att hemarbete är ojämlikt.
Nej, jag kommenterade att du skrev angående "rätt åtgärd vid rätt tid" att Tegnell vägrat att införa hemarbete när smittspridningen var hög. Jag informerade dig då om att att Tegnell aldrig vägrat att detta tvärtom infört hemarbete så fort som smittspridningen konstaterats vara hög och att han sagt redan i slutet av februari att det kunde bli aktuellt. Du trodde inte på detta utan efterfrågade bevis.
Så nu har du i alla fall fått lära dig något nytt att Tegnell inte bara anser att hemarbete är ojämlikt, utan även anser att det finns anledning att införa hemarbete vid hög smittspridning och har ansett det sen i vart fall slutet på februari.
Vassego!