2020-10-04, 08:39
Medlem
virvelbaggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Med en enkel googling hade du kunnat ta reda på att killen är 1,96. Men ok, vill du se bild på en killee av exakt samma längd som Trump - 1,9 - som tävlade i supertungvikt i brottning, dvs 125 kg? Varsågod. Om han väger 125 kg, vag toppar du att Trump väger? 150 kg?

https://www.google.se/search?q=artur+taymazov+l%C3%A4ngd&prmd=ivn&sxsrf= ALeKk02PCUinSbHKUOKkxOCBfBSh7pncyQ:1601791762143&s ource=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwiU-PGno5rsAhVkk4sKHcfuCRwQ_AUoAXoECAkQAQ&biw=360&bih= 621#imgrc=AlVsUPS5h-UcWM
Man har ju sett bilder då Trump står bredvid t.ex. Obama. De ser ju ungefär lika långa ut. Obama ska ju vara 1,85. Jag tror att Trump kan ha lite mindervärdes komplex, eller så har Obama extra sulor och världens plattaste fötter. Det är väl uppenbart att Trump vart fall har en bmi på 35-40. Han är en osund tjockis och så är det bara. Kan ju vara att han en gång i tiden var 1,90. Äldre människor krymper ju för vart år.
Citera
2020-10-04, 08:51
Medlem
Sharm0tas avatar
Mannen har Covid och ser ändå mer levande ut än Biden. Det verkar jävligt lovande. Kommer han oskadd ur detta gör han blomjord av allt motstånd hädanefter.
https://twitter.com/realDonaldTrump/status/1312525833505058816?s=20
Citera
2020-10-04, 08:52
Medlem
Karmans avatar
I vilket läge tar de "bombväskan" från Trump? Hur sjuk måste han bli för att det ska bli aktuellt?
Citera
2020-10-04, 08:54
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Karman
I vilket läge tar de "bombväskan" från Trump? Hur sjuk måste han bli för att det ska bli aktuellt?

Det är pence som styr denna nu.
Citera
2020-10-04, 08:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland

Jaså? Var ser du det?
Eller det är fantasier igen....
Citera
2020-10-04, 08:56
Avslutad
Här kan man först se presidenten tacka för allt stöd som han mottagit efter sjukdomsbeskedet, följt av folkliga sammankomster till stöd för presidentens tillfrisknande. Det här kan man jämföra med BLM. Det här är fredliga sammankomster på riktigt - bara positivitet och inget hat, våld eller förstörelse. Klasskillnad gånger 1000, ungefär. Vem vill delta i BLM om man kan få det här i stället?

https://youtu.be/5m_DLX0y5bU?t=310
Senast redigerad av RobRoys 2020-10-04 kl. 09:08.
Citera
2020-10-04, 09:04
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av RobRoys
Klasskillnad gånger 1000, ungefär. Vem vill delta i BLM om man kan få det här i stället?
Med "det här" menar du Covid? För det är så här Covid sprids.
Citera
2020-10-04, 09:05
Medlem
Karmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalle632
Jaså? Var ser du det?
Eller det är fantasier igen....
Det kanske inte är något de går ut med offentligt.
Citera
2020-10-04, 09:07
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Xenonen
Med "det här" menar du Covid? För det är så här Covid sprids.

Nej, det är främst rädsla som gör folk mottagliga för Covid. Sluta var så jävla lättmanipulerad.
Senast redigerad av RobRoys 2020-10-04 kl. 09:11.
Citera
2020-10-04, 09:11
Medlem
Bob-Dylans avatar
Utan vidare så tycker jag att nedanstående video inte visar något tecken på att Trump är samma Trump som innan, d.v.s. helt symptomfri:

https://www.svd.se/trump-jag-mar-mycket-battre

Var han inte kraftigt emot remdesivir?

Ovanstående är helt opolitiskt skrivet från min sida.
Jag trodde dock efter beskeden som kommit att han faktiskt visade symptom och blivit sjuk, ovan tyder inte på det öht.

Vad handlar det här egentligen om? Har han tagits in för att bara ha testats positivt och sedan som en taktisk manöver eller säkerhetsmanöver flyttas till sjukhus?

Nåväl,
Citera
2020-10-04, 09:14
Medlem
arbetets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Nej, det har inte varit läge att överföra presidentmakten till Pence.

För övrigt är diskussionen kring syrgas och mediciner helt irrelevant i detta fall. Trump får en behandling nu reserverad för mycket svårt sjuka och jag antar att han har haft en syrgasgrimma på sig också vid något tillfälle.

Kan man dra några slutsatser av detta? Nej, inte i det här fallet alls.

Risken (eller chansen, beroende på vilken sida man står) är stor att han inom de närmaste dagarna kliver fram helt återställd. Att ge den typen av behandling så tidigt i förloppet lär nog effektivt kväsa viruset skulle jag tro.
Citera
2020-10-04, 09:16
Medlem
Skallmeja-Zorros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HepCat-X
Ingen positiv respons för någonting covid-relaterat på Hydrochlor enligt forskningen. Här har du en bra och aktuell sammanställning, uppdaterad endast ett par veckor sedan (men vi vet ju redan att du läser ytterst selektivt och fyller på med 99% babbel):

https://www.drugs.com/medical-answers/hydroxychloroquine-effective-covid-19-3536024/

Skönt att det fortfarande i dessa tragiska Trump-tider, där konspirationsteoretiker och foliehattar frodas, finns personer som lutar sin kunskapsinhämtning på vetenskapen och inte förlitar sig på allehanda skitsnack och tyckande. Tack för att du berikar tråden!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in