2020-10-03, 22:01
Medlem
Urinterapeuts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tomten2020
Han iaf ta en printscreen på gänget
Vilket gäng har du printscreen på?
Citera
2020-10-03, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nackrosen
Tror inte att han varit nasse faktiskt. Han var "rakad"(kort hår) och hade bomber men betecknades nog mer blöjskin.
Jag är kan betecknas kaxig men fredlig. Har vevat loss 7 gånger när jag räknade efter. 5 av dom mot just Eie. Detta utspritt över nästan 30 år. Det säger en del om min generella uppfattning om snubben. Han har alltid haft en "toxic" personlighet och jag har haft många kvartssamtal med bekanta som sökt hans närhet inom olika genres. Bula, technogud, pundare, fotbollsgrabb och annat.
Hade jag vetat att han var peddo hade jag antagligen inte slutat slå. Får vara nöjd med att han har ärr på minst fyra ställen som jag är pappa till.
Om du läser Eie, peddo, vet du vem jag är. Du är välkommen. Plockar fram min gamla mattkniv.

Kan du droppa vilka skins han hängde med? Någon nämnde Dave i tråden, men kan inte påminna mig att jag någonsin sett denna snubbe, och då träffade jag ändå Dave rätt frekvent?

Om han är född 1969 kan han väl knappast varit med i KGB från början? De måste ju sett honom som en föredetting redan där och då?

Att någon gaddar något -- eller väljer att se ut som någon subkulturell -- gör inte denna personen till representant för vad tatueringen (eller stilen) än symboliserar, anser jag - och jag är allt annat än bajare....
Citera
2020-10-03, 22:08
Medlem
Urinterapeuts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av X-Moore
Kan du droppa vilka skins han hängde med? Någon nämnde Dave i tråden, men kan inte påminna mig att jag någonsin sett denna snubbe, och då träffade jag ändå Dave rätt frekvent?

Om han är född 1969 kan han väl knappast varit med i KGB från början? De måste ju sett honom som en föredetting redan där och då?

Att någon gaddar något -- eller väljer att se ut som någon subkulturell -- gör inte denna personen till representant för vad tatueringen (eller stilen) än symboliserar, anser jag - och jag är allt annat än bajare....

Har sagt tidigare att jag hängde själv på helikopter under samma tid och jag kände till Eije på den tiden. Han var bögskin och bögade runt redan på den tiden. Vet flera som spöade på honom då.

Han sågs mest som en looser och smygbög under KGB tiden.
Citera
2020-10-03, 22:09
Medlem
Mangelinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sam.Boyd
Är inte hagaparken o frescati träffpunkter för män som gillar män?
Hahaha, din lilla byfåne. Kanske i dina drömmar
Citera
2020-10-03, 22:14
Medlem
Urinterapeuts avatar
Hans förehavanden pekar ju mot att detta inte var första gången han ägnat sig åt sodomi. Undrar om andra unga pojkar inom bögtechnokulturen ockdå har fått smaka på Eigirs kuk?
Citera
2020-10-03, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pumledahl
Varför är det viktigt att skriva "anal våldtäkt" är det annorlunda än våldtäkt, värre/bättre. Om det är en bög som våldtagit är det dumt att skriva ut eftersom det ökar misstänksamhet och fobier om bögar.
Ja, varför inte ta bort all information kring brott som begås så slipper man alla problem.
Citera
2020-10-03, 22:37
Medlem
Sam.Boyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pumledahl
Varför är det viktigt att skriva "anal våldtäkt" är det annorlunda än våldtäkt, värre/bättre. Om det är en bög som våldtagit är det dumt att skriva ut eftersom det ökar misstänksamhet och fobier om bögar.

Nej. Då vänster feminismen kräver att alla män är våldtäktsmän. Så är det viktigt att särskilja män som våltar kvinnor, män som våldtar barn, män som våldtar män, män som våldtar djur.
Citera
2020-10-03, 22:42
Medlem
HateWrecks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mangelina
Hahaha, din lilla byfåne. Kanske i dina drömmar
Hagaparken o frescati ÄR mycket riktigt träffställen för homosexuella, sedan väldigt länge.

Det skulle rent av kunna klassas som allmänbildning.
Det vet nog de allra flesta stockholmare. Vilken by kommer du ifrån sa du?
Citera
2020-10-03, 22:44
Medlem
Mangelinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HateWreck
Hagaparken o frescati ÄR mycket riktigt träffställen för homosexuella, sedan väldigt länge.

Det skulle rent av kunna klassas som allmänbildning.
Det vet nog de allra flesta stockholmare. Vilken by kommer du ifrån sa du?
Jaha, allmänbildning också? 😂🤣💦 Känner inga stockholmare som har den kunskapen. Men det kan ju bero på läggning...
Citera
2020-10-03, 22:55
Medlem
HateWrecks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mangelina
Jaha, allmänbildning också? 😂🤣💦 Känner inga stockholmare som har den kunskapen. Men det kan ju bero på läggning...
Allmänbildning, förstår att ordet verkar stort, svårt och skrämmande för dig.
Att du inte känner några stockholmare i din lilla glesbygd är knappast förvånande.

Förändrar inte det faktum att Hagaparken och Frescati i närmare ett sekel varit träffpunkt för bögar.

Du vill alltså helst inte svara på vilken håla du kommer ifrån?
Är du byfåne där eller?
Citera
2020-10-03, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Urinterapeut
Har sagt tidigare att jag hängde själv på helikopter under samma tid och jag kände till Eije på den tiden. Han var bögskin och bögade runt redan på den tiden. Vet flera som spöade på honom då.

Han sågs mest som en looser och smygbög under KGB tiden.

Okej, tack för svaret som egentligen inte svarade på något?

När är "samma tid"?

Han bör ha hängt med några, och jag efterfrågar inte namn om du inte vill nämna någon, men vilken förort kom han i från, och tid handlar det om?
Senast redigerad av X-Moore 2020-10-03 kl. 23:09.
Citera
2020-10-03, 23:03
Medlem
Abyss99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Urinterapeut
Vilket gäng har du printscreen på?

Eie och hans bästa kompisar på hans födelsedag. Nån av dessa, som är några av hans bästa vänner borde fan ha vetat nått tycker man.

https://imgur.com/a/UZV8pku
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in