Citat:
Ursprungligen postat av
Nackrosen
Tror inte att han varit nasse faktiskt. Han var "rakad"(kort hår) och hade bomber men betecknades nog mer blöjskin.
Jag är kan betecknas kaxig men fredlig. Har vevat loss 7 gånger när jag räknade efter. 5 av dom mot just Eie. Detta utspritt över nästan 30 år. Det säger en del om min generella uppfattning om snubben. Han har alltid haft en "toxic" personlighet och jag har haft många kvartssamtal med bekanta som sökt hans närhet inom olika genres. Bula, technogud, pundare, fotbollsgrabb och annat.
Hade jag vetat att han var peddo hade jag antagligen inte slutat slå. Får vara nöjd med att han har ärr på minst fyra ställen som jag är pappa till.
Om du läser Eie, peddo, vet du vem jag är. Du är välkommen. Plockar fram min gamla mattkniv.
Kan du droppa vilka skins han hängde med? Någon nämnde Dave i tråden, men kan inte påminna mig att jag någonsin sett denna snubbe, och då träffade jag ändå Dave rätt frekvent?
Om han är född 1969 kan han väl knappast varit med i KGB från början? De måste ju sett honom som en föredetting redan där och då?
Att någon gaddar något -- eller väljer att se ut som någon subkulturell -- gör inte denna personen till representant för vad tatueringen (eller stilen) än symboliserar, anser jag - och jag är allt annat än bajare....