2020-10-03, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Antligenhemma2019
Får han det betalat även om han är FD VP?
FD VP? Dör Trump så blir han ju president.
Citera
2020-10-03, 21:41
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Tok-Frans
Ser du inte att han går lite konstigt, framåtlutad liksom.
Går väll att göra tuberna rätt små i diameter.

Han går alltid så.
Citera
2020-10-03, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Johnson BMI 36,2.
https://www.google.se/amp/s/www.thesun.co.uk/news/11628697/what-boris-johnsons-weight-bmi-obesity-plan/amp/

Var det 30 Trump har?

Han har 30,3 men båda BMI klassificeras som sjukligt fetma. Vad ev + 5,9 hos Johnson har för betydelse. Ingen anning. Men den högre åldern väger definitivt tyngre. Orkar du kan du lägga in risk faktorerna i Corona calculatorn för Johnson Annars har du exempel på Trump nedan:

What is clear is that the president has several factors stacked against him including his age, weight and sex.

When all his details were entered into the US ‘19 and Me’ coronavirus risk calculator, the president was found to have a 35 per cent risk of hospitalisation, a 11 per cent risk of needing intensive care and a eight per cent risk of death.

https://www.google.se/amp/s/www.telegraph.co.uk/news/2020/10/02/trumps-age-weight-may-cause-covid-19-complications-doctors-say/amp/
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalkainen
Varför skulle staten inte betala för sjukvård för vicepresidenten?

Joe Biden är inte vicepresident. Vicepresidenten får givetvis sin sjukvård betald av staten.
Citera
Moderator
-Info-s avatar
Detta:

Citat:
"Efter beskedet att USA:s president Donald Trump testats positivt för covid-19 fördes han till ett militärsjukhus i Maryland. Enligt Vita huset handlar det om en försiktighetsåtgärd och man har försäkrat att Trump uppvisar milda symptom."

https://www.svt.se/nyheter/utrikes/nya-uppgifter-om-donald-trump-laget-ar-forvirrat

får mig att tänka på detta:

Citat:
"Storbritanniens premiärminister Boris Johnson fördes till sjukhus för provtagning på söndagskvällen. Han tillbringade natten där i vad som beskrivs som en försiktighetsåtgärd, rapporterar BBC."

https://www.dn.se/nyheter/varlden/premiarminister-boris-johnson-till-sjukhus-for-provtagning-en-forsiktighetsatgard/

Ordet "försiktighetsåtgärd" låter väldigt bekant....
Citera
2020-10-03, 21:45
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Info-
Detta:

får mig att tänka på detta:

Ordet "försiktighetsåtgärd" låter väldigt bekant....
Såg det nu det du säger....
Det låter jäkligt bekant det där.....
Citera
2020-10-03, 21:45
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Han går alltid så.

Jag tycker att han ser lite "pluggad" ut på dom rörliga bilderna.
Du vet vad jag menar.
Citera
2020-10-03, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ollebolle1g
Joe Biden är inte vicepresident. Vicepresidenten får givetvis sin sjukvård betald av staten.
HAha oj fan, trodde vi snacka om Pence för nån anledning!
Citera
2020-10-03, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mertillen
För yttrandefrihet, emot krig, för ordning i Amerika före våldet i demokratstyrda städer, för sanningsenlig massmedia och han är "usel president" med "tvivelaktig moralisk kompass". Jaså du.

Jo, precis, han sanktioner mot Iran, Venezuela och Cuba är ju så demokratiska. Miljontals civila lever i misär på grund av Trumps sanktioner.

Och sanningsenlig media? Jo, tjena, allt som inte passar hans agenda är "fake news". Han gick så pass långt att han påstod att han inte kan förlora det kommande valet, och om han förlorar så är det valfusk. Så låter en diktator.
Citera
2020-10-03, 21:48
Medlem
Madagascars avatar
Det här var ju lite random.. och i Caps Lock:

Donald J. Trump
@realDonaldTrump
·
2h
OUR GREAT USA WANTS & NEEDS STIMULUS. WORK TOGETHER AND GET IT DONE. Thank you!

Han kanske får någon skojig medicin :-)
Citera
2020-10-03, 21:48
Medlem
Skallmeja-Zorros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Det där är skitsnack. Min svärfar är 183 cm och väger 110 kg och är rejält tjock. Typ XXL. Hade han 7 cm till på den vikten skulle han fortfarande var stor och fyllig, Trumpsize.

Du bekräftar ju det jag skriver. Skulle din svärfar vara 190 cm så skulle han förmodligen väga upp emot 125-130 kilo, Trumpsize.
Citera
2020-10-03, 21:51
Medlem
smoerreboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RonnyKålman
Eftersom många av er gnäller på hans konstanta golfspelande måste jag dessvärre motsäga dig. Att spela golf är inte enkelt ska du se. 4h intensivt spelande par ggr i veckan gör underverk för kondition och uthållighet

Det sista är bara patetiskt.
Det bästa vore givetvis om du och hela din familj dog, så slipper vi fler slödder i världen.
Jag hoppas inte att han ska dö, jag är bara likgiltig och det skulle vara bra för Amerika att få slut på den här farsen.

Angående golf så har jag spelat det så jag vet hur det känns med 18 hål och 36 hål och att det kan ta ett tag innan man blir van och men jag gick och bar bagen. Jag tror att Trump åker bil och det måste väl vara rätt så stor skillnad?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in