Citat:
Ursprungligen postat av
redshift
En med stockholmssyndrom talar inte om för mig om jag hatar Sverige eller inte och definitivt inte med vilket land jag jämför Sverige med.
Den saken ska du ha djävligt klart för dig ditt självgoda kretin. Säkerligen är du också ett avel till smutsklanerna götar och svear. Du vet, samma skrot och korn som sociopaterna Tegnell och Giesecke.
Då förstår jag dock den undermåliga mentala dispositionen för resonabelt psykosocialt beteende. Och kan rentav känna lite sympati för dina själsliga vedermödor.
Fler frågor?
Jag hade inga frågor i mitt svar till dig. Jag gav dig bara lite fakta, vilka jag hoppades att du skulle kunna ta till dig, trots ditt tillstånd, samt något att fundera över. Då ditt självförtroende tycks lågt, och du söker externa förebilder så ville jag rekommendera Eritrea och Kambodja som ännu bättre fyller dina kriterier för vad som definierar ett bra land.
Tyvärr fick jag inga svar eller kommentarer från dig i sak, utan bara tillmälen passande för att komma från en uppretad och lagom full gnällkärring, samt larviga påståenden om mig, som du inte vet något om, inkluderande från vilken sida Dalälven jag kommer från.
Att du sedan förnekar ditt hat till Sverige och svenskarna (och implicita hyllning av Tanzania) samtidigt som du rackar ner på svear och götar, tyder på att du inte själv förstår vad du skrivit och skriver i dina inlägg. Men, då vi svenskar är rätt förlåtande och ofta söker kompromiss så låter vi den delen vara och stryker ett streck över ditt hat för oss, vårt land och dess folk.
Men nu har jag, baserat på vad du skriver ovan, i alla fall en fråga:
- Hur mycket har du druckit?