Citat:
Ursprungligen postat av
AlfaKennyBody
USA är påväg uppåt just nu..
Men om du tar båda diagrammen och ställer dom precis bredvid varandra och zoomar ut på den över USA så att båda blir exakt lika stora. Så kommer du se att dom är påväg o göra exakt samma resa som oss just nu.
USA är just nu där vi själva var i juni eller juli.
Och i juni-juli så höll även våran våg på o skifta utav helvete. Det var upp o ner med grov pensel dagligen och ingen dag var lik den förra dagen. Men sen efter det så började den där linjen att tyna.
Så det är hans absolut viktigaste uppgift just nu. Lugna ner folk så att det går o dra ner på den här jävla smittan.
Men nu försöker folk att gå ut och demonstrera mot precis allt han har sagt. O då kommer det bli som det blir också. Frågan är vem man kommer o försöka lägga det på sen? En död man?
Ja, jag misstänker också att det var där han drog på sig smittan faktiskt.. Alla stod väldigt tätt inpå varandra och hojta även om nu alla bar varsin mask. Men att han skulle sluta med såna torgmöten tycker jag är dumt tänk. Det är exakt det där som förväntas utav han.
Hellre att han står på ett torgmöte just nu och håller fanan hårt i handen än o gömma sig i någon bunker som Biden.
Det kallas för att prioritera.
Dessutom är vänstersidan där så mordiska och nonchalanta av sig att dom i princip går runt o fjärtar och hostar på alla andra. Då gör det väl knappast något att Trump bjuder upp till ETT litet torgmöte?
Håller inte riktigt med, om man kollar på Sveriges topp jämfört med läget just nu så tycker jag att Sveriges nuläge absolut inte är 50% av toppvärdet. För USA tycker jag tvärtom. Så jag tycker USA just nu verkar ha ett farligare läge. Sedan får vi se hur hösten/vintern blir.
Sedan vet jag inte riktigt vilka du kallar "vänstersidan". Men Biden har inte hållit några möten och har generellt verkat ta Covid på stort allvar. Att han leder i mätningarna visar ju att man faktiskt kan ha en kampanj utan att riskera livet på vare sig själv eller en massa andra personer via dessa "rallys".
Men håller med om att det kan vara där han fick smittan eller möjligen via ex-modellen. På vissa bilder så står Trump och håller handen runt hennes midja samtidigt som han ser...belåten ut.
Annars tror jag inte Trumps kärnväljare bryr sig om Trump är sjuk eller inte. Det är nog bara de som ännu inte bestämt sig. Förutom om Trump skulle bli inlagd med allvarliga symptom.