Citat:
Ursprungligen postat av
Volcanicprotector
Han blev ju dock utkickad ut KGB för ett antal år sen. Att Bajenfolk känt till att han är gay? Absolut, huligansveriges sämst bevarade hemlighet. Att han drar sig till småkillar? Nej. Det hade så klart inte accepterats och det vet du oavsett hur mycket du hatar Bajen, trams.
Det mest fascinerande tycker jag nu är alla historier som kommer fram både här och på Facebook om folk som vet, eller har hört om, hans resor till Thailand. Hur i helvete kan folk inte ha reagerat på det tidigare?
Jag reagerade mest på att han sa att kgb skulle plocka honom...
Det skulle förvåna mig då dom inte har varit bra på att rensa bort folk som gått över gräsen gång på gång. Och den onödiga offensiv dom kör mot julgranar...
Visst han kanske blev skickad för hur han fört sig mot bbs pojkar som folk skriver på fb också vidare.
Varför blev han då inte mer än skickad?
Är också lack på att folk blir uthängda, för att folk påstår att dom har koll...
Jag var bekant på håll med han som jag skrev i ett tidigare inlägg men inte kunnat ana något sånt här eller ens hört eller sätt att han har fått hålla på som han tydligen gjort på rejv?
Det är för mig främmande.
Däremot tycker jag att han haft något obehagligt över sig hela tiden även om han aldrig gjort närmanden eller varit otrevlig mot mig personligen på något sätt.
Men det här kan förklara det obehagliga det man känt kring honom.