2020-10-03, 14:14
Medlem
knarkapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Volcanicprotector
Han blev ju dock utkickad ut KGB för ett antal år sen. Att Bajenfolk känt till att han är gay? Absolut, huligansveriges sämst bevarade hemlighet. Att han drar sig till småkillar? Nej. Det hade så klart inte accepterats och det vet du oavsett hur mycket du hatar Bajen, trams.

Det mest fascinerande tycker jag nu är alla historier som kommer fram både här och på Facebook om folk som vet, eller har hört om, hans resor till Thailand. Hur i helvete kan folk inte ha reagerat på det tidigare?

Jag reagerade mest på att han sa att kgb skulle plocka honom...
Det skulle förvåna mig då dom inte har varit bra på att rensa bort folk som gått över gräsen gång på gång. Och den onödiga offensiv dom kör mot julgranar...
Visst han kanske blev skickad för hur han fört sig mot bbs pojkar som folk skriver på fb också vidare.
Varför blev han då inte mer än skickad?

Är också lack på att folk blir uthängda, för att folk påstår att dom har koll...
Jag var bekant på håll med han som jag skrev i ett tidigare inlägg men inte kunnat ana något sånt här eller ens hört eller sätt att han har fått hålla på som han tydligen gjort på rejv?
Det är för mig främmande.
Däremot tycker jag att han haft något obehagligt över sig hela tiden även om han aldrig gjort närmanden eller varit otrevlig mot mig personligen på något sätt.

Men det här kan förklara det obehagliga det man känt kring honom.
Citera
2020-10-03, 14:23
Medlem
Man får väl hoppas på att ge honom en halvfascistisk AIK-höger över näsbenet om han dyker upp på något rejv i framtiden.
Citera
2020-10-03, 14:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av techn00b
Han knullade småpojkar i Thailand, vilket i sig kanske inte är så uppsendeväckande, men Eie lyckades även åka fast i Thailand för sexbrott mot barn. Eie försvann lite oväntat ett tag, och dom uthängda personerna i hans närhet har alla hjälpt till att dölja detta faktum, vilket jag tycker rättfärdigar uthängingen av dom.
Hade dom inte hjälpt Eie att dölja vad som hände i Thailand hade nog den 14 åriga pojken sluppit bli hans offer.

När var det här?
Citera
2020-10-03, 14:28
Bannlyst
Jävlar vad mycket snack i tråden inte om nått relevant heller, så jag undrar vem är den här kända rave festfixaren? häng ut svinet och gör det enbart med en * så man fattar vem det är inte A******** n***********
Citera
2020-10-03, 14:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av blazeDd
Jävlar vad mycket snack i tråden inte om nått relevant heller, så jag undrar vem är den här kända rave festfixaren? häng ut svinet och gör det enbart med en * så man fattar vem det är inte A******** n***********
Testa bläddra i tråden?
Namnet finns på varje sida...
Citera
2020-10-03, 15:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blazeDd

Vid det här laget kan du bara googla om du vill ha namnet
Citera
2020-10-03, 15:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spreedomain
Det råder närmast en "don't ask don't tell"-kultur på bögscenen där det är långt ifrån ovanligt att träffa unga pojkar, i någon mån rättfärdigat av att de själva träffade äldre män under sina pojkår.

Det kan man tycka vad man vill om men det verkar inte anses som särskilt problematiskt bland bögarna själva.
Problemet här är den psykiska tortyr han utsatte pojken för med sin utpressning och misshandel. Sexet, i övrigt, är en hyfsat accepterad del av bögkulturen.
Att pedofili är accepterat i bögkulturen betyder ju inte att det är acceptabelt.
Citera
2020-10-03, 15:37
Medlem
HateWrecks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AugustusEvola
Att pedofili är accepterat i bögkulturen betyder ju inte att det är acceptabelt.
Och för att Nicko eller Pulver skriver på flashback att bögar accepterar pedofili betyder heller inte det att det är sant.
Senast redigerad av HateWreck 2020-10-03 kl. 16:10.
Citera
2020-10-03, 16:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HateWreck
Och för att Nicko eller Pulver skriver på flashback att bögar accepterar pedofili betyder heller inte det att det är sant.
Det var en invändning på påståendet ”att åldern i sammanhanget spelar inte roll eftersom bögkulturen accepterar det”, varpå jag konstaterar att bara för att bögkulturen accepterar det så betyder det inte det är acceptabelt, helt oaktat om det är sant eller ej att bögkulturen accepterar det.

—-

Men påtal om bögkultur och pedofiler så var det ju nyligen aktuellt med de två pedofilbröderna vars tråd på Flashback bidrog till att dom greps och dömdes. Där var ju ena pedofilbrorsan kompis med operasångaren Rickard Söderberg och dom skrev serietidningar ihop om någon superhjälte som var bög. Där kan man ju snacka bögkultur och pedofili.
Citera
2020-10-03, 17:00
Medlem
Att bögar också är pedofiler är ju allmänt känt. Sluta låtsas, bara att titta på Priderörelsen.
Citera
2020-10-03, 17:08
Medlem
https://forumbilder.com/i/rXfJ Ytterligare en referens till den där Ove nu även med efternamn.

Snabbgoogling tar oss vidare till den här tråden (FB) Vem är pedofilen från Stockholm? Pedofilhärva i Thailand med inslag av utpressning. Den här Ove hänger dessutom på rave vittnar en postare i tråden om...
Citera
2020-10-03, 17:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissTocqueville
När var det här?

Det var längesen, säkert runt 9-10 år sedan.
Senast redigerad av techn00b 2020-10-03 kl. 17:59.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in