Citat:
Så du svarar alltså för GaretheGOLFERbale att när han har fått svar på sin fråga (som jag inte kunde svara på utan hänvisade honom till Tegnell eller någon annan som vet) vilka sjukdomar som fler dör av än Covid-19 i världen så kommer han ändå inte att bry sig ett dugg om detta? Ja, jag tror också att det är så.
Men det finns ju andra i världen som kanske tycker att det är jobbigt att deras anhöriga dör av dessa sjukdomar och inte alls håller med GaretheGOLFERbale att man är psykopat om man som Tegnell nämner detta angående antal dödsfall i världen.
Att du är jävligt trög behöver jag inte ens fråga.
Men det finns ju andra i världen som kanske tycker att det är jobbigt att deras anhöriga dör av dessa sjukdomar och inte alls håller med GaretheGOLFERbale att man är psykopat om man som Tegnell nämner detta angående antal dödsfall i världen.
Att du är jävligt trög behöver jag inte ens fråga.
Covid-19 var den 24:e vanligaste dödsorsaken i Storbritannien förra månaden. Och då ska vi komma ihåg att så gott som alla som påstås ha dött av covid egentligen dött av något annat, men strax innan de dött testat positivt (med ett test som endast har 7% träffsäkerhet) för covid-19.
https://www.dailymail.co.uk/news/article-8747175/Covid-19-24th-common-cause-death-England-month.html
40 miljoner människor dör varje år av metabola sjukdomar, dvs till följd av dålig kost (socker, kolhydrater, fröoljor, tillsatser). Vem bryr sig? Ingen. Ingen massiv propaganda för att "rädda liv" och "skydda mormor och morfar", eller "minska belastningen i vården", ingen inskränkt frihet, inga förbud. Och i princip är det bara människor med dessa metabola sjukdomar som avlidit MED covid-19. Människor som sannolikt ändå skulle ha dött inom 1-2 månader. Därför såg vi en överdödlighet i April, medan vi i Augusti såg de lägsta dödstalen sedan mätningarna startade. När vi summerar året kommer vi ha ungefär lika många döda totalt som tidigare år.
Fascinerande att det nu, i oktober, fortfarande finns folk som tror på denna "pandemi". Dags för folk att vakna och få lite perspektiv. Snart har vi slösat ett helt år av våra liv på det här, till ingen nytta alls. Tvärtom. Dags att lägga ner tjatet om "muh covid
",", ta av sig sin jävla mask, sluta tvätta sönder händerna, och återgå till det normala.Jösses.